Pagi
"Tengok la , aku takkan biarkan Jihoon kahwin dengan Somi . TAKKAN !" kata Eunha .
"So what's your plan ?" tanya Tzuyu .
Eunha berfikir .
"Okay aku tahu nak buat apa !" Eunha tersenyum sinis .
"Kau jangan cakap dengan aku yang kau nak buat kerja gila eh" kata SinB .
"Memang gila pon !" jawab Eunha .
"Yah ! Kau nak buat apa ?" tanya SinB .
"Apa function pisau selain memotong ?" Eunha mengangkat keningnya .
"Kau nak bunuh orang ke apa ha ? Bunuh Somi" tanya Tzuyu .
Eunha tersenyum .
"Okay kali ni aku tak berapa setuju dengan plan kau . Kau dah gila ke apa nak bunuh anak orang ni . Takde cara lain ke ?" kata SinB .
"If you guys tak nak join aku takpe sebab jap lagi aku akan call orang upahan yang dah lama aku booking . And , sebelum ni kalau aku buat plan apa yg aku dapat ? Aku tak dapat apa ii , aku makin sakit hati adala ! Ha sekarang ni aku bunuh je terus pompuan tu ! Puas hati aku !" jawab Eunha .
"Okay ii aku join" kata Tzuyu .
"Tapi kau nak bunuh macam mana dok ? Dah la dia punya back up ramai . Mulut pun menyakitkan hati" kata Tzuyu .
"Ah peduli la" jawab Eunha .
"Nanti aku bawak Somi pergi bangunan lama" kata Eunha .
"Cemana ?" tanya Tzuyu .
Eunha pun berbisik kepada Tzuyu dan SinB .
Somi prov
Bunyi loceng rumah Somi kedengaran .
"Somi , bukak pintu tu !" jerit omma .
"Nae" jawab Somi lalu membuka pintu .
"Nae ? Ada apa ?" tanya Somi .
"Boleh saya berjumpa dengan Cik Somi ?" tanya posmen .
"Ye saya Somi . Kenapa ye ?" jawab Somi .
"Ni ada bunga untuk Cik Somi" kata posmen .
"Dari siapa ye ?" tanya Somi .
"Tak tahu la tapi dekat bunga ni tulis untuk Cik Somi" jawab posmen .
"Em nae gomawo" ucap Somi .
Somi mentutup pintu dan terus naik ke atas .
"Siapa bagi erk ?" Somi mengambil surat berwarna pink yang terselit di dalam jambangan bunga lalu membacanya .
To : Jeon Somi ❤
Anyeong ! Saya nak jumpa awak petang ni pukul 4 pm dekat Namsan . Awak sorang je tau ! Hope awak datang ! And jangan reply surat ni dekat whatsapp ke apa ke just datang je okay ? Jangan tanya kenapa sebab apa ? Bye love...
YOU ARE READING
° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °
Romance"𝐒𝐚𝐲𝐚 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐤 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧" - 𝐒𝐨𝐦𝐢 "𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐭𝐚𝐤 𝐩𝐞𝐫𝐧𝐚𝐡 𝐧𝐚𝐦𝐩𝐚𝐤 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐤𝐮 𝐧𝐢 𝐬𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠𝐤𝐚𝐧 𝐤𝐚𝐮 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 𝐤𝐚𝐮 𝐩𝐢𝐥𝐢𝐡 𝐖𝐨𝐨𝐬𝐡𝐢𝐧 𝐒𝐨𝐦𝐢 ? 𝐊𝐞𝐧𝐚𝐩𝐚 ?" - 𝐉𝐢𝐡𝐨𝐨�...