J.i.h.o.o.n 😭

178 15 0
                                    

Skip

Pagi // 8:30 am

Puan Jeon masuk ke dalam bilik Somi sambil membawa makanan .

"Nanti Somi makan eh . Omma letak atas meja ni" kata Puan Jeon .

"Omma !" panggil Somi .

"Nae" jawab Puan Jeon .

"Somi nak keluar" kata Somi .

Puan Jeon duduk di atas katil Somi .

"Tak boleh sayang ! Appa tak kerja harini . Mesti appa tak bagi" jawab Puan Jeon .

"Omma please laa !! Somi nak tengok Jihoon !! Jangan buat macam ni kat Somi !!" kata Somi dengan kuat .

Encik Jeon mendengar suara Somi dan terus naik ke atas .

"Ada apa ni bising ii ?" tanya Encik Jeon .

"Appa !! Somi nak keluar ! Somi nak pergi hospital" kata Somi sambil menangis .

"Buat apa nak pegi sana ? Nak jaga Jihoon ? Appa tak jawab pon , Somi tahu kan jawapannya apa ? Tak bolehhh !!" jawab Encik Jeon .

"Please appa !! Sekejap je Somi tengok" merayu Somi .

Encik Jeon hanya mengendahkannya .

"Jom kita keluar" kata Encik Jeon kepada Puan Jeon .

"Appa !! Omma !!" Somi berdiri dan berlari ke arah pintu .

"Sampai bila nak kurung Somi macam ni ? Sampai bilaaa ? Sampai Somi mati kee ?" tanya Somi .

Somi membuka laci dan mengambil pil antidrepresi ( ubat hilangkan stress ) . Dia menggenggam pil tersebut dan menelannya dengan sekali gus . Dia berdiri di situ . Tak tahu apa nama dia 😂

 Tak tahu apa nama dia 😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

5 minit kemudian...

Kepala Somi sudah berasa pening kerana terlalu overdose . Dia terlepas botol pil dari tangannya dan botol itu terjatuh di atas kepala maid yang sedang menyapu halaman rumah di bawah . Somi tidak boleh mengawal badannya dan akhirnya terjatuh pengsan .

"Apa benda ni ?" tanya maid lalu mengambil botol pil itu .

"Pil antidrepresi ?" tanya maid .

Maid terus masuk ke dalam rumah untuk memberitahu Puan dan Encik Jeon .

Encik dan Puan Jeon sedang menonton televesyen di ruang tamu .

"Maaf tuan puan . Ada benda saya nak cakap" kata maid .

"Apa dia ?" tanya Encik Jeon .

Maid menghulurkan botol pil kepada Encik Jeon .

"Apende ni ?" tanya Encik Jeon lalu membaca label pada botol pil tersebut .

° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °Where stories live. Discover now