Miss you 💕

175 15 0
                                    

Eunha prov

"Jihoon , awak nak apa ii tak ? Kalau nak saya belikan . Sebab saya nak keluar ni" kata Eunha .

Jihoon hanya menggeleng .

"Okay saya keluar dulu eh . Nanti saya suruh members awak jaga awak . Dont worry nanti saya datang balik" jawab Eunha .

"Eunha !" panggil Jihoon .

"Nae ?" jawab Eunha .

"Terima kasih sebab jaga saya selama ni" kata Jihoon .

"No problem" jawab Eunha sambil tersenyum .

Jihoon juga memberikan senyuman .

"Saya pergi dulu" kata Eunha .

"Guys i nak keluar , tolong jagakan Jihoon" kata Eunha .

"Pergi tak payah datang balik pon takpe" perli Woojin .

Eunha hanya menjeling .

Di club

"Eunha , lepasni kita pegi mall nak tak ?" tanya Tzuyu .

"Mana boleh ! Aku kene pegi hospital balik" jawab Eunha .

"Yang kau ni beriek sangat nak jaga dia kenapa ? Bukan kau cakap ngan aku kau tak nak jaga dia ke ?" tanya Tzuyu .

"Ish kau ni . Aku nak ambik perhatian Jihoon . So aku cakap la dengan dia yang selama dia kat hospital aku yang jaga Jihoon . So dia berterima kasih la dengan aku" jawab Eunha .

"Tapi kan Somi yang jaga ?" tanya SinB .

"Sebab tu la aku cakap , aku ni bukan hingin sangat nak nak duduk kat hospital ni lama ii . Kau ada tengok muka aku ni nak jaga Jihoon ke ? Daripada aku duduk kat sini better aku keluar ngan korang" jawab Eunha .

"So kau ni ikhlas ke tak suka Jihoon ?" tanya SinB .

"Muka aku ikhlas ? Eh kau ingat aku ni betul ii ke suka Jihoon ?" tanya Eunha .

Mereka terkejut .

"So sebenarnya kau tak suka dia ke ?" tanya SinB .

"Aku suka dia gitu ii je" jawab Eunha .

"Habistu kenapa kau macam beriek sangat nak suruh Jihoon tu suka kat kau ?" tanya SinB .

"Sebab aku nak buat Somi sakit hati . Aku nak dia rasakan apa yang aku rasa" kata Eunha sinis .

"Dia buat apa ?" tanya SinB .

"Dia selalu rampas kedudukan aku . Aku takkan biarkan pompuan tu bahagia . Selama dia hidup , aku akan pastikan dia menderita sampai la ajal menanti dia" jawab Eunha .

Jihoon prov

"Hyung masa Jihoon accident tu Somi terus pergi Amerika ke ? Dia tak jaga Jihoon ke ?" tanya Jihoon .

"Tak Jihoon . Dia terus pergi" jawab Minhyun terpaksa .

"Sampai hati dia buat macam tu kat Jihoon" kata Jihoon .

"Sabar la hyung . Hyung kene move on daripada dia . Tak lama lagi dia dah nak jadi wife orang" kata Daehwi .

"Wife Wooshin ?" tanya Jihoon .

Mereka mengangguk .

Jihoon mengalirkan air matanya .

"Korang semua boleh keluar sekejap tak ? Jihoon nak bersendirian" kata Jihoon .

"Nae" jawab mereka dan keluar .

Jihoon mengeluarkan rantai milik Somi di dalam poketnya . Dia merenung rantai itu sambil menangis .

° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °Where stories live. Discover now