No !

175 14 0
                                    

Esok

"Wei tak nak tunggu Somi Jisoo dengan Chungha ke ?" tanya Woojin .

"Tak payah la . Naik jela kelas" jawab Jihoon .

"Woojin tau la hyung tengah marahkan Somi , tapi at least respect dia lagi boleh ?" tanya Woojin yg agak geram .

"Bukannya dorang tu budak baru , nak kita tunjukkan kelas" jawab Jihoon .

"Yela tapi kan selalunya kita tunggu dorang datang then naik kelas sesama" kata Woojin lagi .

"Suka hati Woojin la , hyung nak naik dulu . Buang masa je" jawab Jihoon .

"Elehh dulu masa tengah couple ngan Somi , dia la yg paling beriek sekali nak tunggu Somi datang , baru naik kelas la . 24 hours asyik nak berkepit je . Pergi toilet kejap pun dah rindu . Jadah tahh" bebel Woojin perlahan .

"Diam la . Kang tak pasal pasal hyung kene hempuk ngan Jihoon hyung tu . Jangan main main dengan dia sejak dua menjak ni . Kang dia backhand hyung , ha baru tahu !" kata Guanlin .

Somi Jisoo dan Chungha pun datang ke sekolah .

Sebelum mereka keluar , Jisoo dan Chungha terperasan yg Somi sedang termenung .

"Somi ?" panggil Jisoo .

Somi hanya terdiam .

"Somiiii !!" jerit Chungha .

"Omo ! Kamcakya (tak tahu eja - terkejut in korean😂)" terkejut Somi .

"Kau asal ni ? Pagi pagi dah buat muka macam tu" kata Chungha .

"Aku...aku terfikir pasal Jihoon la . I really miss him . Aku nak sangat berbual dengan dia macam kiteorang selalu berbual masa couple dulu" kata Somi sedih .

"Alaaa apa ni pagi pagi dah sedih . Jangan la macam ni" kata Jisoo .

"Dahla jom kita turun , mesti members Wanna One dah tunggu" kata Somi .

"Ok Somi relax ! Jangan tunjukkan kesedihan kau ! Harini aku berazam nak cool je sampai balik . Hwaiting !!" bisik hati Somi

"Aikk ? Mana members Wanna One ?" tanya Somi .

"Belum datang lagi kot" jawab Chungha .

"Tapi kan , biasanya dorang datang dulu daripada kita" jawab Somi .

"Ha entah entah dorang kat kantin" kata Jisoo .

"Ye tak ye jugak eh . Ha jom gi kantin" ajak Somi . 

- kantin -

"Takde pun dorang" kata Somi .

"Or dorang tak datang ?" tembak Chungha .

"Takkan la semua members tak datang" jawab Jisoo .

"Habistu mana dorang ?" tanya Chungha .

"Korang nampak tak members Wanna One ?" tanya Somi kepada murid yg ada di situ .

"Nampak" jawab murid itu .

"Mana dorang ?" tanya Somi lagi .

"Dorang dah naik kelas" jawab murid itu .

"Ok khamsahamida" ucap Somi .

"Aku dah agak dah mesti dah naik kelas" bisik hati Somi .

Sungwoon prov

"Mana Somi ngan yg lain ahh ?" tanya Sungwoon .

"Entah entah dorang cari kita kat bawah" jawab Jaehwan .

° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °Where stories live. Discover now