Sorry love !

158 14 0
                                    

Selepas balik dari dewan , Somi terus merebahkan diri di atas katilnya .

"Aku kene bagitau Jihoon malam ni nak jumpa dia" kata Somi perlahan lalu mengambil iphoneya .

"Mintak ii dia datang" kata Somi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Mintak ii dia datang" kata Somi .

Jihoon prov

Jihoon membuka iphoneya .

"Aik ? Ada apa pulak dia nak jumpa aku ?" kata Jihoon perlahan .

Di Cafe Garden Seoul

"Mana Jihoon ni ? Dah pukul 8:15 dah . Dia tak nak datang ke ?" tanya Somi .

Jihoon pun masuk ke dalam cafe dan duduk berhadapan dengan Somi .

"Saya ingat awak tak datang tadi" kata Somi sambil tersenyum .

"Kau nak cakap apa sebenarnya , kalau takde apa benda yg penting . Aku balik jee" kata Jihoon .

"Ha ye memang saya nak cakap sikit dengan awak" kata Somi .

"Cepatla cakap" jawab Jihoon .

"Sebenarnya , esok pagi pukul 8 saya akan bertolak ke Amerika . Saya akan sambung belajar and stay dekat situ selamanya . So ada peluang ni saya nak mintak maaf dekat awak sebab saya selalu buat awak sakit hati dengan saya . Buat awak kecewa dengan saya . Buat awak marah dengan saya . Yela saya tahu , saya bukan la manusia yang sempurna . Semua manusia tak pernah lari dalam melakukan kesalahan kan . Halalkan makan minum saya ye" kata Somi .

Muka Jihoon berubah menjadi serious .

"And saya nak ucap terima kasih dekat awak sebab pernah bahagiakan saya walaupun cuma sekejap . Tapi tu pun dah cukup buat saya bahagia . Thank you for everything" kata Somi dengan kecewa .

Dia cuba menahan air matanya .

"Jangan nangis Somi !!!" bisik hati Somi .

Somi melihat muka Jihoon sepuas hatinya . Lepas ni dah tak boleh tenung lelama dah .

"Itu je saya nak cakap , awak ada nak cakap pape tak ?" tanya Somi .

Jihoon hanya terdiam . Dia langsung tidak memandang muka Somi .

"Kalau takde pape , saya balik dulu la" jawab Somi lalu berdiri .

"Eh sebelum tu saya terlupa , ni saya nak pulangkan balik rantai yang awak bagi ni" kata Somi lalu membuka rantai di lehernya dan meletakkan di atas meja .

"Saya tahu , saya dah tak layak untuk pakai rantai tu lagi so better you keep this necklace . Or you give this necklace to Eunha . Eunha yang layak pakai rantai tu . Ouh ya awak dengan Eunha akan bertunang kan tak lama lagi ? Saya doakan awak berdua bahagia" kata Somi .

Somi betul ii ingin menangis .

Dah tak tahan dah .

"Okay la saya balik dulu" kata Somi dan terus meninggalkan Jihoon .

° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 °Where stories live. Discover now