9.

876 26 9
                                    

Pov Lee

Het is één uur en we zijn onderweg naar het pretpark. We zijn gegaan met twee auto's, want Ayla gaat ook mee. En de jongens van One Direction ook. Dus we hebben één auto met 7 plekken en één auto met vijf plekken. Ik zit in een auto met alle jongens van One Direction en Ashton. De rest zit in de andere auto. We hadden dus alsnog te weinig plekken, maar dat zijn drie stellen dus als daar iemand bij de andere op schoot zit is het geen probleem. Ik zit achterin naast Ashton en we zijn aan het meezingen met de muziek. We gaan weer naar hetzelfde pretpark als vorige keer, dat pretpark was echt leuk. Ik heb afgesproken met Ashton dat ik vandaag Michael ga negeren en gewoon een leuke tijd ga hebben met hem en de jongens van One Direction, want die anderen gaan waarschijnlijk met zijn zessen lopen. Ik heb Ayla niet meer gesproken sinds die ene dag, maar ze lijkt het goed te kunnen vinden met Crystal en Arzaylea. Ach ja, soort zoekt soort. 'We zijn er.' Ik knik en stap uit de auto.

'Wij gaan lopen met zijn zessen.' Ik knik en loop weg met de anderen. Harry komt naast mij en Ashton lopen en kijkt mij vragend aan. 'Ik had verwacht dat jij met Michael zou lopen.' Ik zucht en trek hem mee naar een stiller plekje. 'Kijk, het zit dus zo. Ik vond Michael leuk maar hij moest een relatie met Crystal aangaan van het management, nu is de relatie echt. Ze hebben het bevestigd.' Ik veeg ruw mijn tranen weg en voel twee armen om mij heen. 'Ik, en de andere jongens, zijn er voor je. Je kan altijd bij ons komen op tour, oké?' Ik knik en bedank hem, samen lopen we terug. Ik ga weer naast Ashton lopen en we rennen met zijn allen naar de achtbaan. Ik neem plaats naast Ashton en hij pakt mijn hand vast. 'Zenuwachtig Ash?' Hij knikt en ik grinnik even. 'Ik ben bij je.' Hij glimlacht en ik druk een kus op zijn wang. Dan begint het karretje te bewegen en het enige gegil dat je hoort is van Louis, terwijl we gewoon nog op een recht stuk zitten. 'Louis!' Hij begint te lachen en ik schud lachend mijn hoofd. 'Je bent echt raar.' 'Maar je houdt van me!' Gilt hij en dan vallen we naar beneden.

Als we uit de achtbaan komen hebben we allemaal de slappe lach omdat Louis de hele tijd gilde en Harry, die er naast zat, er klaar mee was, dus begonnen ze tegen elkaar te schreeuwen. 'Ik wil naar de boomstammen!' Ik pak de hand van Ashton en de hand van Harry en trek ze mee naar de boomstammen. 'Louis gaat bij ons in!' Ik knik instemmend en Louis gaat samen met Harry in het voorste deel, ik in het achterste deel met Ashton.

Pov Michael

Ik loop al de hele dag samen met Luke en Arzaylea en Ayla en Calum. En Crystal natuurlijk. Ik mis Lee op dit soort momenten wel, maar ik denk niet dat ze aan mij denkt op dit moment. Dat heb ik aan mezelf te danken. We gaan in de vrije val en ik zit naast Luke, Crystal aan mijn andere kant. Ik geef haar een kus en ik voel echt niks gaan door mijn lichaam. Ik denk dat ik weet wie ik leuker vind en dat is zeker Crystal. Ze is zo mooi, ze heeft echt een leuk karakter en houd van dezelfde dingen. Ik houd niet van Lee, we zijn gewoon vrienden. Ik zie niks in haar, niet meer in ieder geval. 

Als we bovenaan zijn, valt mijn blik op een zoenend stel. Dat is zeker Lee, maar met wie? Als we lager gaan zie ik de krullen van Ashton verschijnen en ik voel jaloezie en woede. Als de attractie tot stilstand is gekomen ren ik op ze af en haal Ashton bij haar vandaan. 'Wat doe je?!' 'Blijf van haar af.' Bijt ik hem toe. 'Waarom? Omdat jij haar hart moest breken?' Ik kijk haar aan en ze heeft tranen in haar ogen. 'Is dat waar?' Ze reageert niet en kijkt nijdig mijn kant op en daarna naar Crystal. 'Ik dacht dat je anders was Michael. Maar laat mij gewoon plezier hebben. En laat mij gewoon als ik met Ashton verder wil!' Ze pakt Ashton zijn hand vast en loopt weg en draait zich nog een keer om. 'Val ons niet meer lastig, ga naar Crystal.'

Pov Lee

Ik moet je vertellen, dat ik niet wat in die kus voelde. Ik denk Ashton wel, ik ga het gewoon vragen. 'Ash, voelde jij wat in die kus? We zeggen het te gelijk oké?' Hij knikt en ik tel af met mijn vingers. 'Nee.' Ik omhels hem en glimlach. 'Je bent overduidelijk niet over Michael heen. Ik wil dat niet in de weg staan en ik ben niet verliefd op jou.' 'Bedankt Ash, we blijven gewoon vrienden. Beste vrienden.' 'Zeker.'

We zitten weer in een andere achtbaan en ik zit weer naast Ashton. 'Hoe veel er kan veranderen binnen één dag.' Hij pakt mijn hand vast en drukt er een kusje op. 'O mijn God jongens zagen jullie dat!' Niall begint hyper te gillen en ik druk lachend een kus op Ashton zijn wang. 'Jullie zijn echt schattig! Jongens! Dat is toch cute.' Ik schud grinnikend mijn hoofd en druk nog een kus op Ashton zijn wang, inmiddels is hij helemaal rood. 'Aww jongens kijk dan Ashton bloost helemaal!' Ashton wordt nog roder dan net en de achtbaan begint eindelijk te bewegen.

Eenmaal weer thuis ren ik naar de keuken en pak een bak ijs en drie lepels. Één voor Ashton, één voor mij en één voor Harry. Ik geef de lepels aan en met zijn drieën eten we van het ijs. 'Lee, help je straks nog even met de matrassen? De anderen blijven ook slapen dus slapen we met zijn allen beneden.' Ik knik en eet nog een hap ijs. 'Ik blijf niet slapen, ik ga zo naar huis en Arzaylea en Crystal gaan mee.' Ik kijk Ayla verbaasd aan en ze glimlacht schijnheilig. 'We hebben een meidenavond.' 'Veel plezier op je meidenavond.' Ze lopen de deur uit en ik gooi een kussen naar de deur. 'Wat een bitch, sorry Cal maar je vriendin is echt een bitch tegen mij.' 'Ik snap het niet, waarom zou ze dat doen?' Ik haal mijn schouders op en leg de bak ijs aan de kant en ren naar boven. 'Ash, Cal help even!' Ik gooi een matras naar beneden en die land op Michael zijn rug, waardoor hij omvalt. 'O mijn God sorry Mikey!' Ik ren snel naar beneden en kniel bij hem neer. 'Gaat het?' Hij knikt en ik help hem opstaan. 'Kan ik je even spreken?'
Ik knik en hij trekt mij mee naar de keuken. 'Zoals je weet ben ik vrolijk met Crystal. En ik zag je vandaag met Ashton. Je gebruikt hem toch niet of wel?' Oké, nu begin ik chagrijnig te worden. Maar ik laat het niet merken. 'Nee, ik gebruik hem niet.' 'Vind je het niet te snel gaan?' Ik kijk hem geschokt aan en kruis mijn armen tegen mijn borst. 'Moet jij zeggen, jij had na een uur al een relatie met Crystal.' 'Dat heet echte liefde, Lee.' Lee brengt hij er spottend uit waardoor ik zowat moet kotsen, normaal is hij zo aardig. 'Wat ik probeer te zeggen is dat je geen relatie mag met Ashton.'

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu