26.

628 21 0
                                    

Pov Lee

De volgende ochtend word ik wakker en gelijk voel ik weer een trap in mijn buik. Ik grinnik en kleed mij om in een Greenday shirt met een zwarte jeans. Ik doe mijn vans eronder en doe mijn haar in een staart. Ik doe mijn lenzen in en loop de trap af, waar ik de jongens met de PlayStation zie spelen. Ze zijn super fanatiek bezig, maar als ze mij zien rennen ze gelijk op mij af. Sinds ze weten dat ze een nichtje krijgen zijn ze super enthousiast, en ze weten het nog maar een dag. Moet je nagaan hoe enthousiast ze zijn als het kindje eindelijk word geboren. 'Lee, we moeten vandaag naar Matt, we gaan het nummer opnemen voor het nieuwe album.' Ik knik en pak snel wat te eten voor mezelf en eet het op. Dan stappen we met zijn allen in de auto en rijden we naar de studio.

Ik pak de gitaar op en begin al snel met het spelen van ons nieuwe nummer, we nemen nu de studio versie op. We moeten nu de solo versies opnemen en de jongens gaan eerst, want ik ben nogal zenuwachtig. Ashton gaat als een-na-laatste, Michael is nu. Zijn stem is letterlijk een schepsel van God. 'Calum jij bent!' Als Calum klaar is, gaat Ashton en daarna Luke. Nu ben ik, ik ben zo zenuwachtig. 'Je kan het babe.' Ik knik en begin te spelen en te zingen, ik zie de monden openvallen van de jongens. Ik zing zachtjes door en als het is opgenomen klapt Matt enthousiast. 'Dat, dat was geweldig.' Ik begin te blozen en kijk naar de grond. 'Bedankt.' Matt speelt het af en ik begin weer te blozen. 'Nou, dat is geslaagd.'

Eenmaal weer thuis pak ik even wat geld, ik ga met Crystal bij de Starbucks wat drinken. Gewoon even bijkletsen, over wat er de afgelopen maand is gebeurd, en de zwangerschap natuurlijk. 'Ik ga, ben zo weer terug.' 'Doei prinses.' 'Doei babe.' Ik loop de deur uit en loop langzaam richting de Starbucks. Als ik daar ben aangekomen zie ik Crystal al zitten en ik loop gelijk op haar af. 'Hey.' 'Hey! O mijn god.' 'Ja, ik moet je even wat vertellen. Ik ben zwanger.' 'O mijn God! Gefeliciteerd!' Ik glimlach even en bestel mijn drankje. 'Vertel.' 'Nou, ik heb dus al bijna zeven maanden een relatie met Michael. Ik ben al bijna 5 maanden zwanger.' 'O mijn God, geweldig. Wat wordt het?' 'Een klein meisje, ik ben er nu al verliefd op.' 'Snap ik, wauw. Wat vind Michael ervan?' 'Die vind het geweldig, hij is nu al gek op haar en de jongens willen haar nu al beschermen.' 'Super leuk, hoe gaat het met ze? Ik heb ze al lang niet meer gezien.' 'Het gaat super, binnenkort vieren we de verjaardag van ons allen. Je mag komen als je wil?' 'Serieus? Dat lijkt me geweldig!' 'Maar ik ga naar huis, ik moest nog wat dingen doen. Spreek ik je nog wel een keer.' 'Komt goed, doei.' Ik omhels haar en loop dan weer richting huis.

'Ben thuis!' 'Hey!' Michael komt aanrennen en omhelst mij. 'En hoe gaat het met mijn kleine prinsesje? Heb je mama nog getrapt?' 'Nee, ze heeft nog niet weer getrapt, gelukkig.' Ik til Donut voorzichtig op en ga op de bank zitten, je begint mijn buik nu echt al te zien. 'Your tummy is showing prinses.' 'Ik weet het, en ik vind het totaal niet erg.' 'Ik ook niet, dan weet iedereen dat je binnenkort gaat bevallen van een prachtig dochtertje.' 'En dan word jij een prachtige vader.' 'En jij een prachtige moeder.' 'En jullie een prachtig gezinnetje en wij de beste ooms ooit.' 'Ja, dat zeker.' Iedereen ploft op de bank en ik zet snel een film op. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik moeder word, wauw. Het is zo onwerkelijk. Ik moet nog vier maanden, en stiekem kan ik niet wachten. Ik wil gewoon dat ze nu komt.

Na de film loop ik naar boven en stap de babykamer in. Het is zo mooi, Michael en ik zijn allebei druk bezig geweest, en het resultaat is prachtig. 'Hey prinses, ik dacht al dat ik je hier kon vinden.' 'Ja, ik kan niet geloven dat straks in dat bedje ons kleine meisje ligt.' 'Inderdaad, heb ik al verteld hoeveel ik van jou houd?' 'Ja, vaak genoeg Mikey. Maar ik vind het niet erg.' 'Ik hou van je Lee, toen ik je met die meet and greet zag vond ik je al speciaal, ik vond je echt knap. Toen die dag in het pretpark werd ik alleen maar meer verliefd op je, maar ik zei altijd dat ik niet verliefd op je kon zijn na zo'n korte tijd. Toen moest ik met Crystal een relatie aangaan van het management, ik was er kapot van. Ik mocht haar niet, maar ik dacht: Lee ziet mij toch niet staan, Crystal is wel oké. Crystal was mijn eerste relatie. Toen hadden we al die maanden een relatie en zonder grap, ik had niet door hoe gebroken jij was van binnen. Toen jij eindelijk losbarstte was ik zo blij om je eindelijk de mijne te kunnen noemen, dat is gewoon niet te beschrijven. We hebben nu al bijna zeven maanden een relatie en over vier maanden verwachten wij een prachtige dochter, en ik ben zo blij dat ik met jou dit avontuur aan mag gaan. Ik hou zoveel van jou, ik zal je altijd trouw blijven, ik hou van je.' 'O mijn God Michael, dit zou het geweldige huwelijksaanzoek zijn. Maar daar is het nog veel te vroeg voor.' 'Ooit, Lee. Ooit vraag ik je ten huwelijk.' 'Heel graag Michael.'

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu