17.

876 20 0
                                    

Pov Lee

'Matt heeft mij het plan verteld, nou. Zullen we gaan?' Iedereen knikt en Michael geeft mij nog een kus. 'Sorry, maar het moet als we zo buiten zijn.' Ik knik en we lopen met zijn allen richting de Starbucks. We nemen plaats en bestellen een drankje, en zoals gepland is er veel paparazzi. 'Oké Crystal hoe gaan we het doen?' Ze haalt haar schouders op en Michael zucht geïrriteerd. 'Ik kan niet geloven dat je vreemd bent gegaan! Hoe kon je?' Ik kijk even naar de jongens en glimlach onopvallend. 'H-het spijt me Mikey.' 'Noem mij geen Mikey! Ik had dit echt niet van je verwacht!' Mensen kijken om en de paparazzi is druk met foto's en video's maken. 'Weet je wat Crystal, het is uit.' 'Nee! Ik houd van je Michael.' 'Het. Is. Uit. En nu weg.' Ze rent de winkel uit en als de paparazzi haar niet meer kan zien, wij wel, steekt ze haar duimen op. 'Zullen we een weekje wachten totdat wij onze relatie bekendmaken? Ik snap dat je het niet wil, maar anders denken ze dat ik ben vreemdgegaan.' 'Ik begrijp het, het is oké.' Hij geeft een kus op mijn hand waardoor ik glimlach. 'I love you.' 'Weet je Michael, het valt mij mee dat je die slechte pick-up line van je niet hebt gebruikt.' De jongens lachen en we lopen alvast naar buiten. 'Ik vond jou van te hoge klasse om die te gebruiken.' 'Leugenaar, je dacht er gewoon niet aan. Ik vond hem wel grappig eigenlijk.' 'Let's play Titanic, you'll be iceberg and I go down.' De jongens beginnen keihard te lachen en ook ik kom niet meer bij. 'Dat interview was zo grappig.' De jongens knikken instemmend en ik begin weer keihard te lachen. 'Iedereen best netjes, en ook dat moment dat Calum zijn hele liefdesleven had verpest in één zin. 'And i left you there' goede zet Cal.' Calum begint keihard te lachen en we zijn weer bij de tourbus. 'Eindelijk kan ik je weer een kusje geven.' Ik grinnik en hij drukt een kusje op mijn lippen.

'Jullie waren twintig minuten weg, en jullie hebben net een half uur een relatie. God help me.' mompelt Ashton. Ik grinnik en pak wat te drinken voor ons allen. 'Heb je al eens alcohol op?' Ik schud mijn hoofd en Michael zet rum voor mijn neus. 'Geef je glas cola eens.' Ik geef hem twijfelend mijn glas en hij doet er een beetje rum in. 'Proef.' Ik neem twijfelend een slok en haal mijn schouders op. 'Het is wel lekker, maar niet iets wat ik veel kan drinken.' Ik drink nog een slok en ga op de bank zitten. 'Film kijken?' De jongens knikken en ik zet Mean Girls op, mijn favoriete film. Luke kijkt me verrassend aan en ik grinnik. Ik pak nog wat chips en plof weer op de bank. Al snel slaat Michael een arm om mij heen en kijken we zo de film. 'Ik ben zo blij dat we iets hebben.' 'Ik ook.' 'Wij ook, om Lee zo verdrietig te zien was hartverscheurend.' Michael kijkt verbaasd naar de jongens die knikken. 'Ik was echt jaloers op jou en Crystal, ik zat bijna elke keer te huilen toen jij en Crystal zaten te kleffen.' 'Aw babe.' Hij trekt mij dichter tegen hem aan en geeft een kus op mijn kruin. 'Wil je ook weten waarom ik Crystal sloeg?' Hij knikt en kijkt me bezorgd aan. 'Ze kwam naar mij toe en zei dat ik bij jou uit de buurt moest blijven. Toen begon ze mij dik en lelijk te noemen, toen werd ik natuurlijk boos. En toen jij zei dat ik dik en lelijk was en toen heb ik mij dus gesneden in de tourbus, daardoor had ik die anorexia.' 'Was dat mijn schuld?' 'Als je het zo bekijkt wel. Maar het is nu allemaal weer goed.' Hij heeft tranen in zijn ogen en een traan rolt over zijn wang die ik voorzichtig weg veeg. 'Niet huilen.' 'Ik kan er niks aan doen, ik wil niet dat jij pijn hebt.' 'Ik heb ook geen pijn meer, gelukkig niet.' 'Dat is mooi.' Hij drukt een kusje op mijn lippen en de jongens joelen. 'Dit is het enige stelletje waarbij ik het niet erg vind dat ze klef zijn.' De jongens knikken instemmend waardoor ik glimlach. 'Misschien moeten we daar maar gebruik van maken.' fluistert Michael in mijn oor. Ik grinnik en hij drukt nog een kus op mijn lippen en daarna kijken we verder naar de film.

Als de film is afgelopen zet ik de PlayStation aan en gooi een controller naar Luke. 'FIFA?' Ik knik en ga voorzichtig tussen Michael zijn benen zitten. Terwijl ik Luke keihard aan het inmaken ben drukt Michael kusjes in mijn nek wat kriebelt. 'Michael niet doen.' Hij grinnikt waardoor ik zucht. 'Zo kan ik mij niet concentreren.' 'Dan laat je Luke toch een keer winne-' 'Nee. Zo ben ik niet.' 'Goed geprobeerd Mikey.' Calum en Ashton grinniken en ik scoor. 'Goal! Ik sta voor motherfucker.' 'Ik houd ervan als je zo fanatiek bent babe.' Ik grinnik en speel weer verder. Als het spel is afgelopen heb ik gewonnen met 4-2. 'Hoe laat is het?' 'Half 11.' Ik knik en loop naar de slaapcabines om om te kleden, maar ik heb geen pyjama shirt. 'Michael, heb jij een shirt?' 'Ja! In mijn koffer!' 'Bedankt!' Ik trek een iron maiden shirt uit zijn koffer en trek die aan met mijn trainingsbroek. Als ik dat aan heb loop ik weer terug en Michael glimlacht. 'Staat je leuk babe.' 'Bedankt.' Ik glimlach en ga weer tussen zijn benen zitten. 'Als je dat vaker doet wordt hij zo hard.' Michael begint keihard te blozen en ik zet Are you the One? op. Dat is mijn favoriete serie, programma, hoe jij het wil noemen. 'Dit is echt zo'n zeikprogramma.' 'Al die meiden zijn echt barbiepoppen, maar om te zien dat ze elk persoon in dat huis neuken en dan zeggen dat ze voor elke jongen gevoelens hebben is het grappige. Als je echt verliefd bent ga je niet iemand anders neuken.' 'Vind je die jongens knap?' Ik schud mijn hoofd. Oké, sommige zijn knap, maar ze hebben allemaal een supergrote eigendunk. 'Nee, Mikey. Die hebben een te grote eigendunk en daar walg ik van. Waarschijnlijk zitten ze allemaal aan de anabolen voor deze serie en daarna zijn het net uitgelebberde vuilniszakken.' 'Uitgelebberde vuilniszakken?' 'Ja, dan krijgen ze net zo'n luierreet als Kim Kardashian, nepperds. Hetzelfde als meisjes die vijftig kilo make-up dragen, hun vriendjes herkennen ze niet weer als ze hun gezicht hebben schoongemaakt. Om te kotsen. Ik ben liever lelijk van mezelf dan dat ik doe alsof ik prachtig ben terwijl ik eigenlijk een rat ben.' 'Maar jij bent niet lelijk, dus dit is een win-win situatie.' Ik begin als een gek te blozen en hij drukt een kusje op mijn kruin. 'Wat zouden jullie ervan vinden als ik een tatoeage zou laten zetten?'

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu