22.

679 20 4
                                    

Pov Lee

De tour is afgelopen, we zijn weer thuis en Michael en ik hebben een kleine kitten geadopteerd. Hij heet inderdaad Donut, zoals gepland, en is super cute. We zijn net twee weken thuis en hebben net een dagje Donut. 'Hey maatje.' Michael tilt Donut op schoot waardoor ik glimlach. Ashton komt de kamer binnenrennen met Snicker achter zich aan. Snicker en Donut zijn beste maatjes, super leuk om te zien. Die beginnen dan ook gelijk met elkaar te stoeien. 'Ik ga slapen, ik ben hartstikke moe.' 'Welterusten babe.'

'Ik wil het ergens met jullie over hebben.' Ashton, Luke en Ashton zitten op de bank en ik bijt op mijn nagels. 'I-ik kan niet geloven dat ik dit echt ga zeggen. Ik denk dat het beter is als Michael en ik uit elkaar gaan. Hij krijgt teveel haat door mij.' 'Nee! Je hoort bij hem. Alsjeblieft Lee, denk niet zo. Dit verdien jij niet, dit verdient hij niet. Jullie horen bij elkaar en die haat van Michael is puur over Crystal. Het komt echt wel goed.' Calum slaat zijn arm om mij heen en ik veeg ruw een paar tranen weg. 'Ik wil het ook niet, maar misschien is het wel beter zo.' 'Zeker niet, Michael gaat er kapot van zijn en de optredens gaan slechter worden. Maar ik houd je niet tegen, als je niet meer van hem houd moet je het uitmaken.' 'Dat is het probleem, ik houd nog zoveel van hem, maar hij is kapot van de haat.' 'Geloof mij Lee, ik ken Michael al heel lang, we haatten elkaar eerst maar zelfs toen heb ik geleerd dat hij beter tegen haat online kan dan tegen liefdesverdriet.' 'Maar ik ga slapen, welterusten jongens.'

Ik loop de kamer van Michael en mij binnen en hoor zacht gehuil. 'Babe?' Ik trek mijn trainingsbroek uit en ga bij hem in bed liggen. 'Je hebt het gehoord of niet?' 'Wil je het echt uitmaken?' Hij draait zich om en kijkt mij met betraande ogen aan. 'Nee, natuurlijk niet. Ik wil gewoon niet dat jij haat krijgt. Dan is het gewoon misschien beter dat we het uitmaken.' 'Dus je wil het wel uitmaken?' 'Nee! Ik hou van je, Mikey. Echt.' 'Bewijs het.' Ik grinnik even en druk dan een lange kus op zijn mond. De rest kunnen jullie denk ik wel zelf invullen.

De volgende ochtend word ik wakker in Michael zijn armen. 'Goedemorgen babe.' 'Goedemorgen prinses.' Ik rek mij even uit en stap dan uit bed, trek mijn Nirvana shirt aan met mijn zwarte jeans en doe mijn bril op. Samen met Michael loop ik naar beneden waar de jongens al ontbijten. 'Jullie gingen goed gisteren of niet?' Ik begin keihard te blozen en pak snel een broodje. 'Geen zorgen, we hebben niet alles gehoord of zo.' Ik begin nog erger te blozen en neem plaats naast Michael, die ook hartstikke rood is. 'Maak je maar geen zorgen, we vertellen het niemand.' Luke knipoogt naar ons en ik begin nog erger te blozen. 'Wat gaan we vandaag doen?' 'Afspreken met de jongens van One Direction? Ze zijn nu nog in Australië.'

We zijn nu in de stad met de anderen erbij, we gaan zo naar het pretpark. Maar eerst gaan we nog even wat dingen kopen en daarna gaan we erheen. 'Lee? Wil je nog tussen de bandshirts kijken?' 'Bandshirts!' Ik ren op Harry af en trek een shirt uit zijn handen. 'Hey, je hebt een beetje veel zuigzoenen in je nek.' Ik werp hem een nijdige blik toe en kijkt naar Michael, die ook zuigzoenen in zijn nek heeft. 'Ow ik snap het al, hopelijk wel veilig gedaan.' Hij knipoogt even waardoor ik als een gek begin te blozen. Ik loop een pashokje in en trek het Iron Maiden shirt aan. Deze is leuk.

We zijn in het pretpark en het eerste waar ik heen ren is de achtbaan, die vind ik het leukst. Ashton en Harry rennen snel achter mij aan, Michael blijft staan. 'Ik ga ergens anders heen.' 'Tot zo!' Hij grinnikt even, ik weet dat hij dit haat. Ik stap snel in de achtbaan en Harry gaat naast mij zitten, Ashton zit achter ons samen met Niall. Ik haal de beugel over mijn hoofd en grinnik omdat Harry zijn haar in een achterlijke knot heeft zitten. 'Wacht ik heb nog een elastiekje.' Ik geef hem aan en hij doet hem snel om het knotje heen. 'Beter.' Hij grinnikt en steekt zijn tong uit, de achtbaan begint te bewegen en ik zie nog net hoe Michael met de anderen naar de andere achtbaan loopt, daarna valt mijn haar voor mijn ogen. 'Lee, je had je haar vast moeten doen.' Grinnikt Niall. Ik knik instemmend, voor zover dat kan, en dan is het ritje alweer afgelopen. 'Ik ga naar Mikey.'

Ik ren samen met Ashton naar de andere achtbaan, en van ver af zie ik de lila plukken al in de lucht. En ik hoor zijn gegil. 'Prinses!' Ik grinnik even en als hij is uitgestapt staat zijn haar alle kanten op. 'Je moet even een hand door je haar halen babe. Het staat alle kanten op.' Hij grinnikt even en haalt dan zijn hand door zijn haar, terwijl hij op zijn lip bijt. Hij is zo knap als hij dat doet, damn. 'Zo beter?' 'Ja. Veel beter.' Hij slaat een arm om mij heen en zo lopen we samen door het park heen. 'Ik wil echt nog een keer naar Disneyland.' 'Snel, prinses. Gaan we ooit een keer heen.' Ik druk een kus op zijn lippen en hij glimlacht. 'Ik hou van je.' 'Ik ook van jou prinses.' Ik glimlach even en hij drukt nog een kus op mijn slaap.

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu