18.

818 19 1
                                    

Pov Lee

'Een tatoeage? Wat voor één?' 'Een sleeve, ik wil dat al vanaf mijn 13e.' 'Met wat?' De jongens kijken mij vragend aan en ik grinnik. 'Tienduizend keer Michael zijn naam, nee. Ik heb wel een foto.' Ik pak mijn telefoon en laat de foto zien. 'Dat is echt iets voor jou. Nou, laten we gaan. De tattooshop is nog open tot 12 uur.' 'En het geld dan?' 'Hebben wij, let's go.' Ik knik en Ashton trekt mij omhoog. 'Welke arm?' 'Rechts.' 'Weet je het zeker?' Ik knik en we rennen met zijn allen naar de tattooshop. 'Dit meisje hier wil een sleeve.' De vrouw knikt en wijst naar haar eigen arm. 'Normaal zetten wij ze in drie keer, maar ik heb begrepen dat je hier overmorgen weer weg bent?' Ik knik en ze laat het ontwerp zien. 'Mooi, beginnen dan maar.'

'We moeten nu echt even stoppen, je gaat zo out.' Ik knik voorzichtig, we zijn op de helft. 'Even een uurtje wachten? Ik moet toch afsluiten.' 'Heel erg bedankt.' 'Het ziet er nu al leuk uit.' Ik knik en pak snel een glas water. 'Je bent zo hot met tatoeages babe.' Ik grinnik en druk een kus op zijn lippen. Ik krijg twee paracetamol in mijn hand gedrukt die ik snel inneem. 'Het is super knap wat je nu doet, normaal gaan mensen al bijna out als ze op een kwart waren.' Een man die hier ook werkt glimlacht even en bekijkt de tatoeage. 'Het is echt mooi, succes.' Ik ga weer in de stoel zitten en de vrouw gaat weer verder. Het doet wel pijn, maar ik kan het hebben. 'Ik ben klaar in een uur.' Ik knik en Michael drukt nog een kus op mijn lippen.

'Klaar.' Ik bekijk mijn arm en tranen vullen mijn ogen. Dit lijkt overdreven maar ik wil dit zo lang, en ik heb het nu gewoon. 'Hij is prachtig, heel erg bedankt. Wow.' De vrouw doet er wat folie omheen terwijl ik het nog steeds bewonder. Ik omhels de vrouw en met zijn zessen lopen we de winkel uit. 'Het staat je echt leuk, nu ben je helemaal tegen het 'typische meisje' imago in gegaan.' Ik knik en ren naar de tourbus waar ik gelijk op bed ga liggen. 'Welterusten jongens.' 'Welterusten Lee.'

De volgende ochtend word ik wakker en gelijk valt mijn blik op mijn arm. Het is zo mooi. Ik stap uit bed en doe mijn haar in een knot. Ik doe mijn bril op en loop naar het keukentje waar ik een ontbijtje maak. Als ik de loungeruimte weer in loop zie ik dat alle jongens al wakker zijn. Ik ga tussen Michael zijn benen zitten en hij drukt wat kusjes in mijn nek. Ik eet ondertussen mijn ontbijtje op en leg het bord op tafel, ga dichter tegen Michael aan zitten en zet Are you the one? weer op. 'Je hebt mij verslaafd gemaakt aan deze serie, heel erg bedankt.' Ashton kijkt me nep geïrriteerd aan waardoor ik hem een kus op de wang geef. 'Sorry Ash.' 'Niet alleen Ash, maar ik ben ook verslaafd.' Ik grinnik en Calum knikt instemmend. 'Ik vind het ook leuk.' 'Yes, ik heb jullie verslaafd gemaakt.' Ik juich even en focus mij dan weer op de serie. Het is de laatste aflevering en de aflevering hiervoor hadden ze maar vier lichtstralen, dus het lijkt mij sterk dat ze winnen.

Na die aflevering, die ze hebben gewonnen, sta ik op om om te kleden, maar Michael slaat snel zijn armen om mij heen. 'Je ziet er prachtig uit, je bent toch backstage vanavond.' Hij drukt een kusje in mijn nek en ik haal mijn schouders op. 'Oké dan, hoe laat moeten we erheen?' 'Over vier uurtjes rijden we weg.' Ik knik en zet een film op. Tijdens de film drukt Michael de hele tijd kusjes in mijn nek wat kriebelt als een gek. Dan zuigt hij ineens en wrijft hij daarna over mijn nek. 'Van mij.' 'Michael!' Ik sta op en kijk in de spiegel, er zit een zuigzoen. 'Michael Gordon Clifford.' 'Oh man je zit in de problemen.' Calum kijkt van mij naar Michael en ik zit met een norse blik Michael aan te staren. Ik ga weer op zijn schoot zitten en de jongens steken hun duimen op. 'Misschien moet jij er dan ook één.' 'Nee! Ik heb vanavond een optreden! Lee!' Het is al te laat, twee plekken zitten in zijn nek waardoor hij mij boos aankijkt. 'Sarah Lena Johnson.' De jongens kijken hem verbaasd aan en ik zucht. 'Mijn naam echte naam is Lena, maar ik haat het.' 'Oké, Lena.' 'Luke! Noem mij gewoon Lee, ik noem jou toch ook geen Lucas.' Hij grinnikt en ik veeg even over Michael zijn nek heen. 'Die gaan ze vanavond wel zien.' Hij zucht en ik druk een kus op zijn lippen. 'Het komt wel goed.' Hij grinnikt en geeft mij nog een kus. 'Tuurlijk komt het wel goed.'

We zijn bij het concertgebouw en ik ben aan het longboarden door de zaal, terwijl de jongens aan het oefenen zijn. Ik zing zachtjes mee en rijd gewoon door de hele zaal heen. 'Hey Lee!' Harry komt er ook aan en ik grinnik. Hij rent achter mij aan en ik lach. 'Spring er op.' Hij springt er onhandig op en zo rijden we door de hele zaal. Hij heeft zijn armen om mij heen en ik zie de jongens glimlachen. 'Ik spring er vanaf oké?' Ik knik en Harry springt weer van het bord af. 'Ik heb een foto daarvan!' Michael komt aanrennen en ik stop. 'Laat zien.' Hij laat de foto zien en ik glimlach. 'Die is leuk, kom.' Ik trek hem op het board en zet af. Hij slaat zijn armen om mij heen en drukt kusjes op mijn schouder. Ik hoor verschillende klikjes van foto's die gemaakt worden en mijn glimlach wordt nog breder. Ik stop en trek Michael van het board af en druk mijn lippen op de zijne. Hij tikt met zijn tong tegen mijn lip aan en ik doe mijn mond een stukje open. De jongens joelen achter ons en ik zie flitsen in mijn ooghoek. Na een tijdje trekken we terug en hij laat zijn voorhoofd tegen die van mij rusten. 'Ik hou van je Michael.' 'Ik ook van jou Lee, heel veel.' 'O mijn God nu pas valt het mij op, jullie matchen!' Harry zucht en kijkt nijdig naar Louis, maar hij heeft wel gelijk. We hebben beide een snapback op, beide een trainingsbroek en een iron maiden shirt aan. 'We hebben foto's! Kom!' Calum sluit op de een of andere manier zijn telefoon aan op het grote scherm en als eerst zie je foto's van Harry en ik, later allemaal foto's van Michael en ik. 'Ze zijn echt leuk, wil je die sturen Cal?' Hij knikt en even later krijg ik berichtjes binnen, gelijk stel ik een foto van Michael en ik zoenend in als achtergrond.

'Lee, je sleeve is echt vet.' 'Thanks Haz.' De jongens zijn aan het optreden en ik zit samen met de anderen backstage, die zo moeten. 'Lee, je moet naar de rand van het podium.' Voordat ik kan protesteren word ik meegetrokken door Paul en staat Michael grijnzend op het podium. 'Ik wil jullie heel graag aan iemand voorstellen, Lee!' Ik loop verbaasd het podium op, ik zie er niet uit. Ik heb nog steeds die trainingsbroek aan, Michael zijn shirt, mijn bril op en een snapback. 'Mag ik jullie voorstellen aan mijn allerliefste vriendinnetje?' Ik grinnik even en fans beginnen te gillen. Hij drukt een kus op mijn lippen waardoor de zaal losbarst. 'Zoals jullie weten hebben we English love affair nog niet gezongen, dus Lee, je komt op het goede moment.' Ik werp een dodelijke blik naar de jongens en ik krijg een microfoon in mijn handen gedrukt. 'Oké, voordat we beginnen. Ik zie er niet uit en mijn zangkunsten zijn niet je van het, ik ga niet betalen voor jullie gehoorapparaten, het spijt me.' 'Je mag niet liegen! Nou, beginnen Ash.' Ik zing voorzichtig mee en zie sommige fans verrast opkijken. Al snel staan er duizenden telefoons op mij gericht en begin ik te blozen. Als het lied is afgelopen zwaai ik nog even en ren dan snel het podium af.

Adopted by 5sos?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu