Így mondhatjuk nyíltan is. Randizni fogok a bátyámmal.
Ha valaki azt mondja akár 1 héttel ezelőtt, hogy randizni fogok a bátyámmal, kiröhögöm és még el is ásom őt élve, hogy ne derüljön fény a kis titkomra, miszerint én vágyom erre.
Szóval alakult a dolog, telt az idő és most itt vagyok egy kötött pulcsiban és szűk nadrágban és a bátyámat várom a ...randinkra.
Megbeszéltük hogy a moziban találkozunk. A megbeszélt időpontunkról késett, szerencse hogy jóval előbbre beszéltük meg, mint kezdődne a film.Végre hercegem is betoppant. A fekete bakancsa borzalmasan jól állt szaggatott farmerevel. Piros-fekete kockás inge feszült tökéletesen kidolgozott mellizmain és széles vállain. Izmos nyakában azt a nyakláncot hordta, amit kiskorunkban adtam neki.
- Ana...- szólítottam meg gyengéden édesanyánkat. Nagyon sokáig küzdöttem a szavak kiejtésével- szeletnék Tatának naklántot venni- néztem fel rá pólóm alját gyűrögetve.
Bátyám nevét nemhogy kimondani, de megjegyezni se tudtam, így közös megegyezés alapján Tatának neveztem. Tau- nak akartam, de azt mondta, az olyan mintha ugatnék, akárcsak egy kutya.
Ezek után, anya elment és vett egy nyakláncot, mit a bátyámnak adtam 10. születésnapjára. Tudom, hogy tudja, anya vette és nem én, mégha én is adtam neki oda. Csak azért hordta, mert anya vette neki...
Arcán, általam imádott, borosta hevert, haja kócos, "most keltem" hatású, pedig órákat képes eltölteni a fürdőszobában azzal, hogy elérje ezt.
Rámosolyogtam és már intettem volna neki, hogy itt vagyok, csakhogy nem egyedül volt. Ott állt mellette és a bátyám karját ölelgette lapos mellkasához.
Samanthával jött.
Jajj bogyók, bocsi a nagy kihagyásért de nem szeretem összecsapni a fejezeteket. Igyekszem a következővel!
Csillagrendszert ismeritek, szeretem amikor komiztok 😁
Puszi a pocitokra 😙
ESTÁS LEYENDO
Csak meg ne tudja •Befejezett•
RomanceHárman éltünk. Én, a bátyám és az apánk. Én voltam a nő a házban. Mostam, főztem, takarítottam és alá feküdtem. Imádtam, gyűlöltem, nevettem és sírtam. Kívántam, akartam, szerettem és utáltam. Csak meg ne tudja. Legjobb helyezések : #1 - shounen...