Alternatywne zakończenie, poprawki, druga część

6.1K 174 36
                                    

Hejka!

Na samym początku chciałabym Wam życzyć szczęśliwego nowego roku! Mam nadzieję, że sylwester Wam się udał.

A teraz już przechodząc do innych spraw. Dziewczyny z @Teczoweowcemerlina stworzyły alternatywne zakończenie, nieco bardziej optymistyczne (dobra może zdecydowanie bardziej optymistyczne), więc zachęcam do zajrzenia tam :)

W ferie, czyli już za dwa tygodnie postaram się trochę poprawić i udoskonalić zakończenie Nowej Nadziei, bo wiem, że nie usatysfakcjonowało ono wielu osób. Mam nadzieję, że po tych paru miesiącach, ze świeżym spojrzeniem na tę historię wyjdzie coś sensownego.

Co do drugiej części to możecie spodziewać się jej najwcześniej w wakacje, chociaż nadal nie jestem pewna czy ona powstanie. Mam parę pomysłów na dalsze życie Nicole, jednakże nie jest ich aż tyle, by powstała kolejna część. Jeżeli wy macie jakieś to możecie podrzucać je w komentarzach, byłabym bardzo wdzięczna.

Chciałabym też podziękować za to jak ciepło przyjęliście Nową Nadzieję. Jest mnóstwo gwiazdek, odsłon komentarzy... A pod epilogiem to już sama nie wiem co zrobiliście, że jest ponad dwieście komentarzy! (Czyżby zabijanie głównych bohaterów = duuuużo komentarzy?)

Więc jeszcze raz dziękuję za to, że jesteście i przy okazji zapraszam na moje drugie opowiadanie, czyli Magiczną Niemagoczność!

Harry Potter i Nowa NadziejaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz