Yaşanılan sorunlardan bir diğeri de bu ; kısıtlamalar. Hayatın her yerinde vardır bu kısıtlamalar. Kimi bizim faydamiza. Yani faydalı kisitlamalar da var amenna. Örneğin kafamiza göre istediğimiz kişilerle takildigimizda ilerisi için kötü aliskanlilar edinebiliriz. Ama her kisitlama faydali değildir. Bizi delirten bir çok kisitlama olduğu gibi...
Biz genciz ve yerimizde duramıyor, ergenligin ve yaşın gereği fazlasıyla enerjiğiz. Farklı kişilerle takilmak, değişik yerler gezip görmek, aşık olmak, cilginliklar yapmak istiyoruz. Bu tarz istekler çoğu gencin içinde. Fakat toplumumuz, aile yapimiz, gelenek görenekler bunlara ters olabiliyor. Şimdiiii toplum bunlara ters olunca ister istemez de aile de etraftan etkilenerek "Yok olmak öyle şeyler, elalem ne der" tarzi saçma şeyler söylüyorlar.
Ha bir de şu "elalem" meselemiz var. Bu "elalem" yüzünden isteklerim hep içimde kaliyor. Hayır yani elaleme kalsak ölelim daha iyi.
Dışarı cikalim desek "kimle cikacaksin? " sorusundan girip "Nereye gideceksiniz, ne yapacaksiniz, nasıl yapacaksiniz" gibi daha bir çok sorudan cikiyorlar. Onun yerine "hadi yavrum eğlenmenize bakin, keyfinize bakın" gibi sözler duymaya ne çok ihtiyacimiz var.
Kızların en çok dert yandigi konulardan biri de giyim. Bu sorunda da yine bizim biricik "elalem" grubu işin içine giriyor. Bununla birlikte aile de araya giriyor. "yok bu darmış, yok bu şuranı belli ediyor, yok bu şöyle garip böyle garip.."Tabii bu sorun nasil bir ailede yetistiginize de bagli. Aileniz sertbest ise rahatsinizdir. Ama benim gibi garip bir ailemiz var ise vay halinize.
Hayallerimize, mutlu olmamıza, isteklerimize karşı olan tüm etkenlerin ta......... :))
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. Nasıl yazdigim konusunda fikirlerinize ihtiyacım var. Daha çok yeni çünkü . Sizin de sorunlariniz varsa bana bildirim, bunları da ele alayım. Haydin sağlıcakla.