21.

369 20 1
                                    

Rodiče se zase hádali. Dnes jí vyhnali spát už v šest hodin, nejspíš protože jim tam prostě překážela. Její maminka dostala histerický záchvat, neboť tatínka vyhodili z práce.

Přesněji řečeno - před třemi týdny dostal padáka, ale jaksi se o tom zapomněl zmínit doma.

A tak tam teď dívka seděla, tupě zírala z okna,
kde řádila bouřka,
zatímco se o její bok opírala hadrová panenka.

Náhle všechen křik společně s hromy jako mávnutím kouzelného proutku utichl a nahradilo jej příjemné hrobové ticho.

A pak najednou zaslechla tu zvláštní melodii, která i přes svoji potichost byla slyšet skrze pleskající dešťové kapky.
Přicházela zdaleka, potiché tóny k ní doléhaly jako by zdáli.

Nahradily tu prázdnotu, která se pohupovala ve vzduchu.

Zprvu si jí nevšímala, ale když hudba neutichala, začala zjišťovat odkud je. Rozhlížela se na všechny strany, dokud si nebyla jistá, že pochází z venku.
Za chvilku už se po špičkách plížila po ponuré chodbě s panenkou v ruce. V předsíni přes sebe přehodila lehký svetřík a vyběhla na vzduch.

Krutý vichr jí skoro podlomil kolena a pod tenkou látkou jí naskočila husí kůže. Ale nevrátila se domů přiobléct, místo toho následovala podivné sluchomalebné zvuky.

Tisíce maličkých kapiček jí bodalo do obličeje jako jehly, po zádech jí běhal mráz, zuby drkotaly, ale přesto pokračovala v cestě za tajemnou melodií, která vytrvale hrála ponurou skladbu.

Jediné, na co dokázala myslet, byla právě ona opakující se skladba...

Hadrová PanenkaKde žijí příběhy. Začni objevovat