Také Vám připadá, že ještě nemůže být konec? Mě strašně! Hrozně rychle to uteklo a já nemůžu uvěřit, že už je konec! Je to jako kdybych tento příběh začala psát včera....
Nicméně teď spíš k části, která Vás možná bude zajímat více..
Ze všeho nejprve bych Ti chtěla poděkovat. Ano, právě tobě. Tobě, která (ý) tato slova čteš. Jsem ti velmi vděčná, ať už jsi pro tento příběh hlasoval(a) a byl(a) jsi aktivní co se týče komentářů a podobně, nebo jsi to pouze četl(a) či snad jen přeskočil(a) na tuto závěrečnou část. I tak ti děkuji, že ses pozastavil(a) nad touto knihou a připadala ti natolik zajímavá, že ses rozhodl(a) jí věnovat více své pozornosti.
Děkuji těm, kteří mě podporovali ať už jakýmkoliv způsobem a poctili tento příběh hvězdičkou, komentářem nebo třeba jen přečtením.
Mě největší díky patří Laia_Sorren, tedy tvůrkyni tohoto dokonalého coveru, kvůli kterému jsem hadrovou panenku ušila do skutečných rozměrů. (Dokonce jsem jí využila na jednu bojovku :) Minulý rok jí dostal bratr k Vánocům :'D - ano, příběh jsem měla vymyšlený už tak dlouho, jen jsem byla líná ho napsat)
Mnohokrát děkuji CuteCherryBay a HPAliceHP8, které mi neuvěřitelně pomohly svojí podporou, hlasováním a také povzbudivými komentáři, za což jsem jim vděčná.
Mezi dalšími, komu bych chtěla poděkovat jsou i Stela2017, Gazetka a JulieZvolnkov.
A také děkuji i Vám ostatním, přestože jsem Vás možná nezmínila, mé velké díky patří i Vám. Bohužel nelze vypsat všechny...
Také Vám musím poděkovat za rekordy: díky Vám je právě Hadrová panenka na neuvěřitelném 13. místě!!!!!!!!!!!!! *Právě dostala infarkt štěstím*
Navíc jste překonali hranici 150 hlasů a je tu více než 300 přečtení! Za to Vám děkuji, protože bez Vás by to tak být nemohlo. Jste prostě úžasní!
Také bych Vás chtěla ještě k závěru poprosit o vyjádření se k povídce (tedy krom těch kteří už to udělali). Ať už pozitivně nebo negativně. Přijmu jakoukoliv kritiku, takže teď se můžete upřímně vyjádřit, co jste od příběhu očekávali, jaký Vám nakonec připadal apod. Byla bych ráda, kdyby se vyjádřil každý, kdo příběh četl, ale o tom samozřejmě nerozhoduji. Budu vděčná za jakýkoliv komentář - záporný, kladný či nějaká kombinace.
Dále bych Vás chtěla informovat o fázích tohoto příběhu. Plánuji, že udělám opravu (✓). To ale nejspíš nebudou všechny úpravy. Nejprve si chci od Hadrové panenky trošku odpočinout, v budoucnu ale možná příběh předělám: u každé kapitoly bude obrázek a spoustu částí také nejspíš smažu - nechám jen hlavní příběh, s tím že možná něco i trochu sem tam upravím a předělám... Možná ještě zítra vydám bonus, ale to se nechte překvapit. Radši nic neslibuji:)
Děkuji za všechno, doufám, že se uvidíme ještě u dalších mých příběhů :)
Kiki :))
ČTEŠ
Hadrová Panenka
TerrorVelmi krátký příběh o malé holčičce, která jednou najde hadrovou panenku. Tahá jí všude možně s sebou, až jednou jí zapomene doma a vydá se do školky bez ní. V krátkém sledu událostí se začnou dít divné věci a holčička, no, znáte ty pověrčivé děti...