Part 12

3.1K 68 6
                                    

Nick
Lynn en Jack trillen helemaal. Opeens vallen ze allebei op de grond, nog altijd trillen ze. Sam belt twee ambulances. Cam en Sam tillen Jack op en lopen met hem naar de ingang van de school. Ik til Lynn op in bruidstijl en loop ook naar de ingang. Een heleboel mensen verzamelen zich om onze heen. Ze trillen nog steeds en ik hoor sirenes. Dan gaat alles heel snel. Jack en Lynn worden mee genomen door de ambulances. Scarlett gaat met Jack mee en ik bij Lynn. De rest rijd achter ons aan in hun auto's.

Ik zit samen met Scarlett in de wachtkamer als de rest ook aan komt lopen. Alison is er ook. WoW 1 dag en drie mensen liggen in het ziekenhuis. "Wat is er gebeurt?" Vraagt Ali. Cam legt het hele verhaal uit. Van de kapotte muur tot nu.

"Wat erg!" Ik hoop maar dat Lynn het red en Jack ook natuurlijk. Ik weet gewoon niet meer wat ik zonder hun moet. Die twee verbeteren mijn leven.

We zitten nu al drie uur hier te wachten, ik moet weten of ze Oke zijn. Gefrustreerd loop ik heen en weer. "Gast relax! Ze halen het wel!" Probeert Cameron mij te kalmeren, maar het lukt niet. Er komt een dokter aan gelopen. "Familie van Lynn en Jackson Steven?" Jackson? "Uh nee wij zijn vrienden!" "Oke? Uhum ik heb goed nieuws en minder goed nieuws. Het goede nieuws is dat ze allebei wakker zijn. Het slechte nieuws is dat ze beide in een shock geraakt zijn. Lynn's arm trilt nog en Jacksons hoofd trilt nog. Jullie mogen bij hun kijken maar doe rustig en voorzichtig." We knikken en lopen dan hun kamer in.

Aan de linker kant van de kamer staan twee bedden. Lynn zit op de ene en Jack op de andere. Beide kijken ze met grote ogen voor zich uit. Jacks hoofd staat scheef en gaat heen en weer. Lynn's arm trilt heel erg. Ik ga samen met Ali en Cam aan het bed van Lynn zitten en Sam Soof Stef en Mac gaan bij Jack zitten. Lynn's mond gaat open. Gaat ze iets zeggen? Ik kijk hoopvol naar Lynn, maar er komt niets. Ik kijk naar de grond, ik had gehoopt dat ze iets kon zeggen. "Houmevast!" Ik kijk op. "Zei ze iets?" Ik kijk naar Alison en Cam die hevig knikken. "Houmevast!" Ja ze zei hou me vast! Ik leun naar voren en sla mijn armen om haar heen. Ik voel dat haar arm minder gaat trillen. "Scarlett geef Jack een knuffel. Misschien werkt het ook bij hem!" Zegt Alison. Scarlett buigt zich over Jack en knuffeld hem. Zijn hoofd stopt langzaam met trillen. En Lynn's arm is ondertussen ook gestopt met trillen.

"Nick je mag me loslaten hoor!" Ik trek terug en kijk Lynn aan. "Oh godzijdank je bent Oke!" Ze kijkt me niet-begrijpend aan en dan ziet ze Jack. "Omijngod! Wat is er met Jack? Waarom ligt hij in een ziekenhuisbed? Waarom lig ik in een ziekenhuisbed?" Haar hoofd begint te trillen. Nee!! "Focus, Lynn, focus!" Zegt ze tegen zichzelf en ze blaast haar adem uit. "Wat is er gebeurt, wacht!..." ze kijkt Jack aan. "We waren weer in shock, of niet?" Maakt Jack haar zin af. We knikken allemaal. "Weer?" Vraagt Sam. "Ja we hebben dit al vaker mee gemaakt." Zegt Lynn. "En het gekke is dat lichamelijk contact er tegen helpt. De vorige keer was alleen iets minder leuk ontwaken." "Onze moeder gaf ons beide een mep in ons gezicht." Jack wrijft over zijn wangen terwijl hij de woorden uitspreekt.

De zuster komt binnen. "Ze zijn uit hun shock!" Meteen komen er drie doktoren. "WACHT! Stop even." Brult Lynn. "We zijn prima in orde. Kijk even in ons dossier dan zie je dat we dit vaker hebben gehad en wat de gevolgen zijn. We moeten hierna altijd een dag in het ziekenhuis blijven en mogen daarna gaan. Zo is het altijd gegaan en nu ook." Eén van de dokters kijkt in wat papieren en zegt dan "je hebt gelijk. Doe rustig aan en zoals je al zei jullie mogen morgen naar huis. Ik wil-" "wel nog wat testjes doe, jaja ik snap het!" Kapt Jack hem af. Beide gaan ze op de bedrand zitten en steken hun armen naar voren. De dokter doet de testjes en Jack en Lynn weten precies wat hij gaat doen. "Zijn we nu klaar?" Vragen ze in koor. Hij knikt niet begrijpend wat er zojuist is gebeurt. De tweeling gaat weer onder de dekens liggen en Lynn klopt op haar bed en kijkt naar Ali, Cam en mij. "Kom zitten!" Zegt ze. En Ali springt op het bed.

BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu