Nick
Als ik wakker word, voel ik twee armen en twee benen op mij liggen. Ik open mijn ogen en kijk onder de dekens. Lynn heeft haar been op getrokken en haar arm over mijn borstkas gelegd. Tussen ons in ligt Lizzy, op precies dezelfde manier. Ik wet bijna dat ze al wakker is. Wacht! Lizzy? Die hadden we toch naar haar eigen bed gebracht? Nou ja. Lynn kreunt en beweegt een beetje en Lizzy doet precies hetzelfde. Oke nu weet ik zeker dat Lizzy wakker is. Lynn heeft een zwarte trui van mij aan. De trui is een beetje omhoog gegaan waardoor je een stukje van haar heup ziet. Ik zie een stukje van een tatoeage. Ik trek voorzichtig de trui iets omhoog en zie een hele grote tatoeage van een olifant. "WAT?!" Schreeuw ik. Lynn kreunt en opent haar ogen en Lizzy doet hetzelfde, terwijl ik nog altijd mijn ogen op de tatoeage heb staan. Lynn ziet het en trekt snel de trui naar beneden. Ze kijkt me aan met een dat-had-je-niet-mogen-zien-blik en daarna naar Lizzy. Ik knik.Na een tijdje word er geklopt. "Binnen!" Zeg ik. Mijn moeder komt binnen. "Sorry heb ik jullie wakker gemaakt?" "Nee hoor, we zijn al een tijdje wakker." Zegt Lynn. "Oke, Lizzy kwam vannacht naar ons toe en ze wilde bij jullie slapen. Ik hoop dat ze niet voor overlast heeft gezorgt?" We schudden onze hoofd. "Oh en voordat ze tussen jullie in kwam liggen lagen jullie zo lief dat ik een foto heb gemaakt. Kijk maar!" Ze laat haar telefoon zien.
De foto op de telefoon.
Het is inderdaad een leuke foto. Lizzy kijkt naar ons. "Jullie zijn lief!" Zegt ze. Ik glimlach naar haar. We staan op uit bed en Lynn tilt Lizzy op. We lopen de trap af naar de keuken. Ik de keuken zitten mijn vader en Bradley al te eten. Ik ga naast Lynn staan. "Jullie lijken wel een gezinnetje!" Lacht Bradley. Ik leg mijn hand op Lynn's onderrug. Ze slikt en zet Lizzy neer. "Ook goedemorgen Brad!" Zeg ik dan maar. We lopen naar de tafel en gaan zitten.
Na het ontbijt gaan Lynn en ik naar boven. Lynn gaat op mijn bed zitten en zucht. Ik sluit de deur en begin maar meteen. "Hoelang heb je die al?" Vraag ik. "En over welke heb je het dan?" "Heb je meer dan 1 tatoeage?" Vraag ik ongelovig. Ze knikt langzaam. "Hoeveel?" "8, waarvan meerdere je onderhand wel hadden moeten opvallen!" "Weet Jack dit?" "Gast wat bezielt jou!" Ze staat op en pakt haar jurk van gisteren. Ze trekt hem aan onder de trui en trekt de trui uit. "We gaan naar huis en dan laat ik je wat zien." Zegt ze een beetje haastig.
"Mam, pap we gaan weer terug!" Zeg ik. Iedereen zit op de bank. Lizzy is met haar barbiepop aan het spelen, maar stopt meteen. "Jullie mogen niet weg!" Zegt ze en spring van de bank tegen Lynn aan. "Sorry Liz, maar we komen een andere keer weer terug!" "Oke" ze tovert weer een glimlach op haar gezicht. We zeggen iedereen gedag en stappen dan de auto weer in.
*
De rit was stil en Lynn trekt me mee naar de kamer van Jack en Cameron. Ze klopt op de deur. Als hij open wordt gedaan zegt ze "mee komen!" Ze trekt Jack en mij mee naar onze kamer en Cam rent achter ons aan. "Zit!" We gaan allemaal zitten en Lynn loopt de slaapkamer in. Cam is zo eigenwijs dat hij op de grond is gaan zitten. "Cam!" Zegt Lynn. Meteen gaat hij op de bank zitten. Lynn heeft een joggingbroek en een soort bh aan. "Jack kom naast me staan!" Zegt ze als ze voor de tv staat. Als Jack naast haar staat strekt ze haar arm uit. En Jack doet hetzelfde. Beide hebben ze een tatoeage aan de zijkant van hun onderarm. Er staan romeinse cijfers. "Het is onze geboorte datum, Jack die van mij en ik die van hem" zegt Lynn rustig "Waarom moest je dat laten zien?" Vraagt Jack. "Omdat Nick hem flipte toen hij vanmorgen mijn olifant zag. En toen ik vertelde dat ik 8 tatoeages heb, leek hij wel mijn moeder." Ze keek een beetje boos. "Hoelang heb je die al? Heb je meer dan 1 tatoeage? Hoeveel? Weet Jack dit al?" Herhaalt ze mij. "Ik. Ben. Geen. Kleuter." Zegt ze rustig maar duidelijk.
JE LEEST
Badboy
Teen Fiction(Nederlands/Dutch) Lynn verhuist naar een kostschool North High. Haar broer Jack heeft daar al een vriend maar wilt Lynn niet vertellen wie het is. Lynn moet opnieuw beginnen met alles. Eerst zat ze in het foodball team en nu is ze daar niet eens to...