Part 21

2.7K 67 9
                                    

Nick
Toen Lynn gisteravond onze kamer in kwam, heeft ze zich omgekleed en is zonder ook maar iets te zeggen meteen gaan slapen. Ik hoop dat ze goed geslapen heeft en zich vandaag weer wat beter voelt. Ze ligt nog steeds vredig te slapen. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Ik zet de kraan aan en hou mijn handen eronder. Ik gooi wat water in mijn gezicht en als ik weer rechtop sta, zie ik Lynn achter me in de spiegel. "Jezus Lynn!" Zucht ik geschrokken. "Rustig! Ik wilde je niet laten schrikken." Zegt ze. "Mission failed!" Lach ik. Ze glimlacht. Fijn ze is weer zichzelf. "We gaan met Dex naar de kermis en daarna wilde ik samen met Dex naar het park, maar hij wil dat jij ook mee gaat. Vind je dat goed?" Vraagt ze. "Ja tuurlijk! Gezellig!"

We lopen met z'n alle door de kermis. Ik heb mijn arm om Lynns schouder heen en voor ons lopen Naomi en Logan, precies hetzelfde. Dex loopt voorop en en de rest loopt achter en naast ons. "LYNN! JACK! IK WIL DAAR IN, GAAN JULLIE MEE! PLEASE!" Roept Dex blij en wijst naar de botsauto's. Dex trekt Lynn aan haar hand mee naar de botsauto's. Allemaal lopen we erachteraan. Lynn gaat samen met Dex in 1 auto, Naomi en Logan gaan samen in 1 auto en de rest allemaal alleen. *TRINGG* De autootjes rijden alle kanten op. "Kijk, daar is Nick!" Roept Dex en rijd op mij af. Hij botst tegen mijn auto aan en schiet in de lach als hij me raakt. "Kijk uit, daar is Veerle!" Lacht Lynn en Veerle beukt tegen hun auto aan.

Na de botsauto's, rent Dex meteen weg naar eendjes vangen. Ik ga achter hem staan en betaal een kaartje. Hij krijgt een hengel en mag 15 eendjes vangen. Hij houd de hengel boven de bak en pakt in 1 keer 2 eendjes. "Dat doe je goed kleine man!" Zeg ik en geef hem een schouderklopje.

Hij heeft 15 eendjes en krijgt een groot nep pistool met pijltjes van schuim. Lynn komt aanlopen met twee suikerspinnen. "Deze is voor jou!" Zegt ze en geeft er 1 aan Dex. "En deze is voor jou!" En geeft de ander aan mij. "En jij dan?" Vraag ik. "Ik eet gewoon met jou mee!" Lacht ze en scheurt een stukje suikerspin af. Haar lach is echt mooi. Ik kan er wel uren naar kijken.

Lynn kijkt naar boven. De booster is net omhoog gegaan. Ze bukt en maakt haar veters los, waarna ze ze stevig aantrekt en weer goed vast doet. "Waarom doe je dat?" Ze staat op en geeft haar jas en tas aan Georgina. "Ik ga in de booster! Ga je mee of blijf je alleen kijken?" Zegt ze. Ik kijk naar boven en grijns. "Ik ga wel mee!" Zeg ik en doe mijn schoenen stevig om mijn voeten, bang om ze te verliezen als ze niet goed genoeg vast zitten. Ik geef mij spullen aan Cameron en ga met Lynn in de rij staan voor een kaartje.

Wij zijn aan de beurt en gaan in de stoelen zitten. "Mag ik aan de buitenkant?" Smeekt Lynn. "Als je dat echt wilt!" Zeg ik en ga aan de binnenkant zitten. Ik kijk nog even naar Lynn en trek dan het veiligheids ding dicht. Ze glimlacht en kijkt blij naar Dex. We komen in beweging en gaan achteruit naar boven. Boven blijven we hangen. "Je bent niet bang toch?" Vraagt Lynn speels. "Natuurlijk niet!" Zeg ik zelfverzekerd, want tja ik ben ook niet bang. We gaan naar beneden en draaien over de kop. "Whoooohhooo!" Schreeuwt Lynn. Ze vindt dit echt heel leuk.

Na de booster komen we wankelend het trappertje af. Lynn houd zich vast aan Georgina. En ik zie Naomi schuldig naar haar kijken. Wat heb ik gemist. Is dat de reden waarom ze boos was gisteren?

We staan bij het schieten. Ik wil een teddybeer winnen voor Lynn. Ik schiet en... RAAK! Yes! "Die teddybeer graag!" Zeg ik en grijns naar Lynn. Ze grijnst ook. Ik geef de teddybeer. "Ahw dat is zo lief!" Zegt een onbekend meisje. Lynn en ik lachen. PATS! We draaien ons om naar het geluid. Naomi staat boos naar een jongen te kijken. Achter de jongen staan nog meer jongens, te lachen. "Heee!" Roept Lynn en stapt op de jongen af. Hij scant haar lichaam met zijn ogen. Oh ik wil hem zó hard slaan, maar ik weet dat Lynn er al wat aan zal doen. "Sloeg jij nou net op haar kont?" Vraagt Lynn. "Ja, maar ik wil dat ook wel bij jou doen, lekkertje!" "Als jij nog 1 keer aan haar komt, krijg je met mij te maken!" Zegt Lynn licht geïrriteerd. "Mag ik je hand even?" Zegt ze en strekt haar hand uit. Hij kijkt verbaast, maar legt dan toch zijn hand op die van haar. In 1 beweging draait ze zijn hand op zijn rug. "Je bent gewaarschuwd!" Zegt ze zacht. Ze kijkt met een ruk naar de andere jongens. Haar ogen worden groot en ze laat de jongen op de grond vallen. Ze loopt naar het groepje toe. "Kijk eens aan! Wat brengt jou hier heen?" 1 van de jongens zet een stap achteruit. "Rustig, ik weet al lang dat je vr-" "niet zeggen!" Zegt de jongen. "Maar Felix, je hebt toch geen geheimen voor je vrienden!" "Lynn, alsjeblieft. Niet! Doen!" Jack komt aan lopen. "Felix?" Hij loopt op Felix af en wilt hem slaan, maar voor hij kan uit halen pak ik zijn arm vast. "Rustig Lynn heeft alles onder controle."

BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu