Part 28

2.5K 63 9
                                    

Oud en nieuw III

POV Lynn

Met tranen in mijn ogen kijk ik mijn broer aan. Hij heeft dit allemaal niet verdient, al die ellende die ik mee breng. "Het spijt me zo erg" huil ik. "Wat spijt je?" Vraagt hij verward. "Dat ik je zusje moet zijn, onze familie. Alles wat ik gedaan heb! Als ik er niet was zat je nu misschien niet eens op deze rot school, waren papa en mama nog samen. Dan was je leven zoveel mooier geweest, maar ik heb alles voor je verpest." Zegt ik happend naar adem. Jack trekt mij tegen zich aan en aait over mijn rug. "Als jij er nooit was geweest, had ik nooit kunnen weten hoeveel je van iemand kan houden. Want ik hou van niemand meer op deze wereld dan van jou!" "En Scarlett dan" "ik hou zielsveel van haar, maar dat is anders. Met haar wil ik oud worden en kinderen krijgen, maar bij jou heb ik het gevoel alsof je een deel van mij bent. Een onvervangbaar deel." Met zijn duim wrijft hij de tranen op mijn wangen weg en geeft mij een kus op mijn voorhoofd. "Alles komt goed, en ja ik weet het Nick kan soms overkomen als de grootste lul ter wereld, maar daar diep in hem zit een hart van goud." Ik lach zwakjes en kijk hem in zijn mooie blauwe ogen. Als hij de handdoek van mijn arm haalt zie ik de schaden pas. Overal sneeën en een grote brandwond. "Ja het oliebollen bakken ging fout vanmiddag." Zeg ik. "Echt weer typisch iets voor jullie" lacht hij. Lachent knik ik.

"Kom op, ga je even opfrissen dan gaan we zo lekker feesten" zegt Jack. Hij pakt een verbanddoos pakt mijn arm goed in en geeft er daarna een kusje op waardoor er een lach bij mij tevoorschijn komt. Ik sta op en zie in de spiegel dat mijn mascara een heel klein beetje is uitgelopen. Ik pak de make up remover van Alison of Scarlett die in de badkamer staat en haal het onder mijn ogen weg. Ik snuit mijn neus en kijk daarna naar mijn kleren die onder de bloed vlekken zitten. "Ik ga me even omkleden, ik zie jullie wel verschijnen." Zeg ik tegen Jack. "Is goed schat, Nick en ik gaan nog even wat afhandelen" ik knik en loop daarna de deur uit hopend niemand tegen te komen. Wat bedoelt hij met afhandelen. Ik haal mijn schouders op ook al vroeg ik het aan mijzelf. Als ik bij mijn kamer aan kom gaat de deur al open en staat Nick daar. Hij kijkt me met grote ogen aan maar tegelijkertijd ook bezorgd. "Uhhm het- het spijt me van wat ik zei, ik bedoelde het niet zo maar ik vind het gewoon moeilijk. Maar ik moet nu even naar je broer toe." Zegt hij als hij weg wilt lopen. "Wacht Nick!" Roep ik naar hem. Hij blijft staan en ik geef hem een knuffel. "Ik vergeef het je, ik hou ook van jou." Fluister ik in zijn oor waarna ik naar binnen loop en de deur sluit. Ik gooi mijn kleren in de was en trek een schone zet kleren aan.

Ik ruim de kamer nog een beetje op en zet alle drank klaar en pak de champagne glazen uit de kast

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ruim de kamer nog een beetje op en zet alle drank klaar en pak de champagne glazen uit de kast. Ik doe nog wat laatste dingen en dan hoor ik geklop op de deur. "Heyy!" Zeg ik vrolijk tegen iedereen die daar staat. Mijn mood is in deze ene milliseconde veranderd doordat ik mijn vrienden zie. Ik geef iedereen een knuffel en zeg dat al het eten en drinken in de keuken staat en ze dat kunnen pakken wanneer ze willen. "Hey waar was je net, we hebben je nog gezocht?" Vraagt Alison als ze me een red cub met cola aangeeft "ik had even een break down, dus ik was naar Jack zijn slaapkamer gegaan. Ik wist dat ik daar even wat meer rust zou hebben." Zeg ik. Ik kan wel liegen maar vroeg of laat komt ze er toch achter. "Maar gaat het nu wel beter dan?" "Niet super maar dat laat ik de pret niet bederven" lach ik. "Je bent ook zo sterk, ohh btw je ziet er echt heel leuk uit!" Zegt ze "aww dankje, jij ook" ze lacht en zo hebben we nog een heel gesprek tot we beer pong gaan spelen. "Waar zijn Jack en Nick eigenlijk?" Vraagt Cameron opeens. "Ik heb geen idee, Jack zei dat ze nog wat moesten 'afhandelen'" zeg ik schouder ophalend. Hij haalt ook zijn schouders op en als we klaar zijn met beer pong gaat de muziek een standje hoger en gaat iedereen helemaal los. Iedereen is al behoorlijk dronken behalve ik. Ik heb niet zoveel zin om dronken te worden. Als ik me op het gegeven moment echt zorgen begin te maken om Jack en Nick gaat de deur open en komen ze binnen lopen. Ik zie dat hun ogen donker staan maar al snel schud Jack het van zich af. De groep doet net alsof ze nooit weg geweest zijn, komt allemaal door de alcohol. Als Nick zich omdraait zie ik dat er een wond op de zijkant van zijn gezicht zit. Ik maak een doek nat en pak zijn pols vast. Ik trek hem tussen alle mensen door naar mijn kamer aangezien de badkamer bezet is. Ik doe de deur naar mijn balkon open en trek Nick het balkon op. Hij gaat op de reling zitten (er zit iets van 30cm tussen de reling van het balkon van de logeerkamer dus er is weinig val gevaar) en trekt mij tussen zijn benen. Ik druk de natte doek tegen de wond en ik zie dat zijn gezicht een beetje vertrekt van de pijn. "Wat hebben jullie twee toch gedaan?" Vraag ik hem. "We gingen naar Bradley, die lul moest eens een keer goed op zijn plaats gezet worden." Ik knik terwijl ik bezig ben met de wond. Als ik opkijk zie ik dat Nick naar mij aan het staren is en opeens valt mijn blik op zijn lippen. Zijn mooie zachte lippen. Hij ziet dat ik naar zijn lippen kijk en drukt ze op die van mij. Hij pakt liefdevol mijn gezicht met zijn hand vast en mijn vrije hand gaat automatisch door zijn haar. Als we terug trekken om adem te halen kijk ik hem in zijn ogen aan. "Lieve Lynn het spijt me zo erg voor alles wat ik je heb aangedaan. Je maakt me gek en ik wist niet meer hoe ik met mijn gevoelens om moest gaan. Maar nu weet ik het wel, ik wil jou. Lieve Lynn ik hou zoveel van je" hij word even stil en neemt een grote hap lucht. "Lynn wil je mijn vriendin zijn?" Vraagt hij onzeker. De tranen schieten in mijn ogen van geluk. "Ja!" Zeg ik blij voor hij zijn lippen weer op die van mij drukt. Het moment dat onze lippen elkaar raakte was het moment dat de hel los brak en grote mooie vuurpijlen ontploffen. "Ja had geen beter moment kunnen kiezen" zeg ik terwijl Nick een traan op mijn wang weg veegt. Ik druk mijn lippen weer op die van Nick met het gevoel dat ik deze jongen nooit meer in mijn leven wil laten gaan.

Dit is dan het laatste hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Maar niet getreurd er komt nog wel een epiloog!

BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu