Lynn
We komen aan bij een grote villa. Ik stap uit en kijk naar de villa. Ik zie dat mijn moeder bij de voordeur staat met de ouders van Nick. Ik slik, maar als Nick mijn hand pakt voel ik me al beter. Vol van zelfvertrouwen lopen we naar de deur. "Mam!" "Lynn! I'm sorry, I shoudn't have come!" Mijn moeder wilt weg lopen, maar ik hou haar tegen. "It's okay! They are your friends and I came with Nick. But it doesn't mean, I forgive you!" "Thank you!"Ik richt me op de ouders van Nick. "Sorry, ik heb niet z'n goede band gehad met mijn moeder de laatste tijd." "Dat geeft niet Lynn. Je bent nog steeds van harte welkom!" Zegt Harold en trekt me in een knuffel. "Hallo mevrouw Jones, ik ben Lynn, maar dat wist u waarschijnlijk al!" "Oh Lynn, je hoeft niet zo deftig te praten. En noem me maar Maria!" En ook zij trekt me in een knuffel. "You're beautiful Lynn!" "Thanks mom!" Zeg ik en geef haar een knuffel. "Mag ik vragen waarom jullie Engels praten?" Vraagt Maria. "Nou mijn moeder is engels, we praatten de altijd engels thuis. Daar ben ik nooit mee gestopt. Ik praat altijd Engels met mijn moeder. En zij altijd tegen mij. Terwijl we tegen andere mensen gewoon Nederlands spreken. Een beetje gek eigenlijk, maar zo doen wij dat." Vertel ik. "Oke. Zullen we dan maar naar binnen gaan?" We knikken allemaal instemmend. Binnen is een grote hal, met een grote witte trap in het midden. Alle deuren zijn verder dicht. We lopen de trap op en komen bij nog een hal. Eén deur is open, of nou ja twee eigenlijk, maar die gaan beide naar een grote zaal. In de zaal staan wat sta-tafels en er is een grote bar met obers. "Nick!" Er komt een klein meisje onze kant op rennen. "Lizzy niet rennen, straks val je!" Het meisje stopt met rennen en loopt rustig naar ons toe. Dus dit is Nick's kleine zusje! Ze is echt super schattig. Ze heeft bruin haar en prachtige blauwe ogen, ze lijken best wel op elkaar ondanks dat Lizzy blauwe ogen heeft en Nick bruine. Nick hurkt door zijn knieën en geeft Lizzy een knuffel. "Heb je een prinses mee genomen?" Zegt Lizzy, terwijl ze met een twinkeling in haar ogen naar me kijkt. Ik glimlach lief naar haar en ga dan op mijn knieën zitten. "Ja, en deze prinses heet Lynn!" Zegt Nick, waardoor ik moet blozen. Lizzy gaat voor me staan en geeft me een knuffel. Ik schrik eerst een beetje, maar knuffel haar daarna terug. "Lynn? Ben jij Nick's vriendin?" Vraagt Lizzy. "Nee, Liz! Maar misschien komt dat nog wel!" Zegt Nick. Ik kijk hem verrast aan.
We staan op van de grond, als er een jongen naar ons toe loopt. Dat moet vast Bradley zijn. "Niet verkeerd, broertje!" Grijnst hij. Oke ik mag hem nu al niet. Hij scant mijn lichaam. "Kun je het zien?" Vraag ik fel. "Lekker én pittig! Ik mag jou wel!" "Jammer voor jóu mag ik jou niet!" "Flikker op Bradley! Deze keer hou je je handen thuis." Zegt Nick licht geïrriteerd. Hij loopt boos weg. "Sorry voor Bradley, maar altijd als ik met een meisje thuis kwam pikte hij haar in. Een keer kwam ik thuis met een meisje, om huiswerk te maken, ja. Toen vond ik haar weer terug de volgende dag in zijn bed. Ik dacht dat ze al naar huis was, bleek ze de hele nacht hier geweest te zijn." "Maakt niets uit. Zoals hij al zei ik ben pittig. En dat weet jij ook. Ik laat me niet zo snel omkopen. Ik ben de hele tijd bij jou!" "Lynn!" Ik draai me om. "LEXY!" Ze rent op me af. "Diep in ademen!" Zeg ik tegen mezelf. Ik adem diep in en Lexy knuffelt me stevig. "Lex!" Ze laat los. "Oeps, ik deed het weer hè?" Ik knik. Nick kijkt ons vragend aan. "Laten we zeggen dat als je niet goed voorbereid bent, Lexy je ribben breekt als ze je knuffelt én ze knuffelt je zo dat je geen adem meer krijgt. Je kan ook zeggen dat haar knuffels dodelijk zijn!" Lach ik. "Maar Lex wat doe jij hier dan?" "Je moeder had gevraagd aan meneer en mevrouw Jones of ik ook mocht komen, dus hier ben ik dan! Maar wie is..." ze kijkt snel van mij naar Nick en weer terug. "Oh ehum dit is meneer Jones junior!" Lach ik. "Nee serieus, dit is Nick Jones. En toevallig mijn kamergenoot op North high." "Echt waar?" "Nee nep!" Lexy en Nick schieten in de lach. "Wat? Als je 'echt waar?' vraagt geef ik dat als antwoord."
"Hoe is het met Jack?" Vraagt Lexy. "Het gaat goed! Hij heeft een vriendin en zijn 2 beste vrienden zitten op dezelfde school. By the way Nick is 1 van die vrienden en de andere heet Cameron." "Oke klinkt leuk! En hoelang hebben jullie al wat?" Mijn ogen werden groot en ik zag dat Nick's ogen ook groot werden. "Mijn broer heeft geen verkering met deze prinses!" Zegt Lizzy voor ons. Ik glimlach lief naar Lizzy en zij naar mij.
JE LEEST
Badboy
Teen Fiction(Nederlands/Dutch) Lynn verhuist naar een kostschool North High. Haar broer Jack heeft daar al een vriend maar wilt Lynn niet vertellen wie het is. Lynn moet opnieuw beginnen met alles. Eerst zat ze in het foodball team en nu is ze daar niet eens to...