Part 24

2.2K 65 2
                                    

1e kerst
Ik open mijn ogen en zie dat t nog helemaal donker is. Ik pak mn telefoon en zie dat t 4 uur 's ochtends is. Ik ga naar beneden en loop naar mijn auto. Ik doe de sleutel in t slot en start de auto. Ik rij de oprit af en word daarna gebeld door Naomi. "Lynn waar tf ga je naar toe?" Vraagt een slaperige stem. "Ik moet nog iets belangrijks doen maar ik ben voor 9 uur weer terug." "Oké, zolang je maar niet dood gaat. Ik zeg wel tegen mn moeder dat je even een ochtend wandeling wilde maken in t bos als ze vraagt waar je bent" "thanks, je bent echt een schat. Ohhw ja en nog Merry Christmas!" "Merry Christmas!" Zegt ze en hangt daarna op.

Ik rij inmiddels op de snelweg en dan bedenk ik me dat ik in mn pyjama zit. Ik zucht en negeer het daarna. Aangezien t zo vroeg is kan ik hard rijden en ben ik binnen 20 minuten op mijn bestemming. Ik sluit de auto en loop het gebouw in. Als ik bij de deur ben twijfel ik nog heel even maar steek dan toch de sleutel in het slot en open zachtjes de deur. Ik sluit de deur weer en leg mijn jas en sleutels op de tafel. Ik loop verder de kamer in en als ik bij de slaapkamer deur ben klop ik heel zachtjes aan en doe daarna de deur open. Ik zie Nick midden in de kamer verbaast staan. "Jezus Lynn ik schrok mij de tering, wat doe jij hier nou weer hier?" Zonder iets te zeggen ren ik naar hem toe en sla mijn armen om zijn lichaam heen. Hij drukt mij tegen zich aan en ik nestel mijn hoofd een soort van tegen zijn borst. "Ugh Nick ik kan niet meer zonder je" zucht ik zacht. Hij tilt mijn hoofd op en drukt zijn lippen op de mijne. Zacht maar teder ga ik mee in de zoen die uiteindelijk steeds ruiger wordt. Hij duwt me tegen de muur en zet zijn handen op mijn heupen. Zijn handen gaan onder mijn shirt en ik kreun zacht. Als hij zich terug trekt uit de zoen kijkt hij me vragend aan. "Weet je t zeker?" Vraagt hij voorzichtig. Ik knik en hij drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik klem mijn benen om zijn middel en zijn handen glijden langzaam omhoog onder mijn shirt, tot het shirt op de grond beland. Die van hem volgt al snel en vanaf dat moment gaat alles heel snel.

Ik stap uit Nick zijn bed en negeer het feit dat hij naar mijn naakte lichaam staart. Ik stap onder de douche en een paar tellen later staat Nick naast me. "Ugh Nick ik moet mn haar wassen" "dat kan ik toch ook doen!" Hij pakt de fles shampoo en doet wat op zijn handen waarna hij mijn hoofd begint te masseren. Een zachte kreun van genot verlaat mijn lippen. Na een tijdje duwt hij mij onder de straal water zodat de sop uit mijn haar spoelt. Ik open mijn ogen weer en kijk in zijn prachtige ogen. Vurig druk ik hem tegen de muur terwijl ik hem zoen. Hij trekt mijn lichaam tegen dat van hem en duwt mij daarna tegen de glassen wand achter mij. Ik voel iets tegen mijn dei en klem mijn benen om zijn middel. Hij grijpt naar een condoom die op de wastafel ligt en drukt daarna weer zijn lippen op die van mij. Een kreun van genot verlaat mijn keel en ik word tegen een andere muur gedrukt. Met mijn handen ga ik door zijn haar en heel even kijkt hij op in mijn ogen en zoent me daarna weer verder.

Ik trek mijn jas weer aan en pak de sleutels van de tafel. Ik loop naar Nick en hij sluit mij in zijn armen, even staan we zo. Te genieten van het moment. Ik trek me terug en kijk op mn telefoon, het is al 8:14. "Ik moet echt weg" zeg ik zacht maar ook met een beetje teleurstelling in mijn stem. Hij geeft een kus op mijn voorhoofd en daarna loop ik weg zonder achterom te kijken. Als ik in mijn auto zit rij ik gelijk weg.

Ik zet mijn auto op de oprit en doe voorzichtig de deur open, het is nog geen 9uur 's ochtends. Ik loop naar de keuken en zie niemand, dus begin ik maar aan de kerst voorbereidingen. Ik maak verse broodjes, pers 2 nettjes sinaasappels, dek de tafel en leg de cadeautjes onder de boom. Naomi komt gapend naar beneden lopen en glimlacht als ze mij ziet. Ik geef haar een knuffel en wens haar nog een fijne kerst. "Maarrrr Lynn, waar ben jij geweest?" Vraagt ze nieuwsgierig. "Niets bijzonders, ik moest even iets afhandelen zodat deze dag niet verpest kan worden."

"CADEAUTJES!!!" Schreeuwt Dex als we allemaal bij de boom gaan zitten. Ik heb een Nintendo switch gekocht voor de jongens en Veerle, voor Gina een iPad met meer dan 10.000 beschikbare kookboeken, voor Naomi 2 Vip kaartjes voor Shawn Mendes en voor Jack een brief. Ik zie een glimlach verschijnen rond zijn lippen als hij de brief leest. Daarna komt hij naar me toe om mij te omhelzen. Ik zie een traan op zijn wang die ik met mijn duim weg veeg. "Je echte cadeau krijg je morgen!" Zeg ik nog tegen Jack als hij weer gaat zitten.

Verder was het een erg gewone kerst een kerstdiner met veel te veel lekker eten, te veel toetjes en waar je bijna dronken gevoerd wordt. We hebben met zn alle nog spelletjes gespeeld en nu zijn we met zn alle een kerst film aan het kijken. Jack ligt met zijn hoofd op mijn schoot terwijl ik met mijn handen door zijn haar ga. Normaal haat hij het als mensen dat doen, maar ik zie dat hij geniet. Ik hoor mijn telefoon afgaan, ik wil niet kijken omdat we een film kijken maar ik doe t toch en zie dat ik een bericht van Nick heb.

-Ik miss je😢❤️
-En ik hou van je xx

Staat er. Ik stuur 'Ik jou ook😘' terug en leg mn telefoon weer weg. "Wie was dat?" Vraagt Naomi. "Niemand!" Ze knikt en kijkt weer maar de film. En zo zat mijn eerste kerstdag dr op.

BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu