Part 25

2.3K 61 2
                                    

2e kerstdag
"Doei!" Schreeuw ik naar iedereen als ik in de auto stap. Ik doe het raampje naar beneden en zwaai ze gedag als ik de oprit afrij. "LETS GO!" Schreeuwt Jack door de auto als hij de muziek aan zet. "Godverdomme Jack laat t nou een keer aan staan man." "Ik hoef jou obsessie voor Shawn niet te horen." "Ja en ik die troep van Drake toch ook niet, maar daar luister ik toch ook naar. Dus laat het nou gwn een keer staan." Zeg ik geïrriteerd als Jack elk nummer van Shawn Mendes skipt. "Oke welk nummer van Shawn wil je horen?" "Uhhm allemaal!" Zeg ik waarna ik een moordende blik van Jack krijg. "Oké oké zet dan Because I had you maar op." Jij pakt zijn telefoon op en even later begint het nummer af te spelen over de boxen in de auto. Ik zet het volume wat harder en zing vrolijk mee met de muziek.

"You're with somebody I can't be, yeah
But I can tell that you're happy
It's time for me to finally meet somebody new
Take her to all the places that I took us to
And she might help me forget, but loving her is something I could never do
Because I had
Because I had you" zing ik mee.

Als ik even opzij kijk zie ik dat Jack ook heel zachtjes aan het mee zingen is. "Ha zie je, je vind t wel leuk." Zeg ik enthousiast. "Oké ik geef toe het is een goed nummer." "Zing dan mee jij hebt tenminste een mooie stem." Zeg ik tegen Jack als ik hem een zacht duwtje tegen zijn schouder geef. Het refrein komt weer en ik begin weer te zingen.

"You're with somebody I can't be, yeah
But I can tell that you're happy
It's time for me to finally meet somebody new
Take her to all the places that I took us to
And she might help me forget, but loving her is something I could never do
Because I had
Because I had you"

Dit keer zingt Jack ook hard mee. "Ik ben trots op je!" Zeg ik blij tegen Jack. "Omdat?" "Omdat je eindelijk niet zo moeilijk doet en Shawn eindelijk een beetje waardeert." Hij lacht zwakjes waardoor mijn lach alleen maar groter word. "Jack weet je dat ik heel veel van je hou!" Zeg ik terwijl mijn ogen op de weg gericht zijn. "Wa- ik hou ook heel veel van jou!" Ik kijk hem even kort aan en zie dat hij lacht.

Als we eindelijk thuis aankomen pakken we onze koffers uit de auto en gaat ieder naar zijn kamer. Als ik mijn kamer binnen kom zie ik Nick op de bank zitten gamen. "Heyy je bent er weer!" Zegt hij als hij mij opmerkt. Ik geef hem een kus op zijn wang en loop dan naar mijn slaapkamer om mijn spullen op te ruimen. "Hey hoe laat is het Nick?" Schreeuw ik vanuit de slaapkamer. "Uuhm over een half uur gaan we naar Alison voor het eten" "Oké thanks!" Ik doe wat make up op en doe het jurkje aan die ik met Naomi in de stad had gekocht. Als ik klaar ben loop ik naar de woonkamer en zie ik Nick al klaar staan. Zijn haar zit netjes maar tegelijkertijd ook warrig, hij draagt een spijkerbroek met daarop een zwarte blouse waar je zijn spieren goed door ziet. Ik zet mijn hakken op de grond en probeer ze aan te doen maar dat gaat niet helemaal soepel omdat Nick zo naar me aan t staren is. "Zal ik je even helpen?" Vraagt hij dan uiteindelijk. "Ja graag" zeg ik als ik op kijk. Hij legt zijn handen in mijn zij zodat ik niet omval als ik mijn hakken aan doe. Als ik weer omhoog kom blijven zijn handen in mijn zij en draait hij mij om zodat ik hem in zijn ogen kan aankijken. Hij geeft mij een kus op mijn voorhoofd en laat daarna mijn zij los. Hij loopt naar de deur en houd deze open voor mij tot ik ook op de gang sta. Ik pak zijn hand vast en verstrengel zijn vingers in de mijne. Ik kijk hem nog even kort aan en dan lopen we naar de kamer van Alison.

"HEY LYNN!" Schreeuwt Alison als ze de deur open doet. "Je ziet er zo leuk uit omg!" Hahhah ik lach een beetje verlegen. "Hhaha ja ze ziet er toch mooi uit vandaag he Alison?" Zegt Nick waardoor ik een beetje begin te blozen. "Jij ziet er ook fantastisch uit Alison." Ik loop naar binnen met Nick en al gauw beginnen we aan het kerst dinner. Je weet wel zo'n mislukt kerst dinner met vrienden? Nee, nou dat komt vast nog wel. Maar dat dus.

Als het bijna nacht is en iedereen een beetje aangeschoten is staan alle meiden op waaronder ik dus en gaan op een rijtje staan. Toen kwam het hoor, het nummer jingle bell rock werd hard aangezet en je weet het waarschijnlijk al. We deden het dansje uit mean girls. Je had de hoofden van de jongens eens moeten zien. Geweldig! Er is maar één paar ogen het hele nummer op mij gefocust. Dat zijn de ogen van Nick natuurlijk. Wiens anders? Als het nummer is afgelopen en de jongens bijna aan het geilen zijn gaan we weer zitten. Iedereen begint te lachen door wat er zojuist is gebeurt. Als we nog een tijdje zitten begin ik moe te worden en worden mijn oog leden zwaar. "Schatten van me, ik ga heerlijk naar mijn bed want anders was dit mijn laatste kerst." Zeg ik lacherig als ik opsta. Nick staat ook op en zegt dat hij ook maar eens gaat. Iedereen zegt nog gedag en als we op de gang staan blijf ik even stilstaan. "Is er iets?" Vraagt Nick. "Nee hoor ik ben gewoon heel erg moe en ik voel me niet zo lekker." Hij knikt en legt dan zijn arm in mijn zij. Ik leun een beetje tegen hem aan en zo lopen we terug naar onze kamer. Als we weer op de kamer zijn loop ik naar de badkamer, doe mijn haar in een knot, haal mijn make up eraf en spring onder de douche. Als ik klaar ben poets ik mijn tanden en ga in mijn bed liggen en sluit mijn ogen. Nick heb ik helemaal niet meer gezien sinds we binnen zijn. Ik draai me op mijn zij en val bijna in slaap maar er is toch iets waardoor ik niet in slaap kan komen. Als ik na een uur nog niet slaap besluit ik maar naar Nick te gaan hij kijkt mij slaperig aan. "Ik kan niet slapen." Is het enige wat ik tegen hem zeg. "Wil je hier slapen?" Ik knik. Hij houd het deken op als teken dat ik daar kan liggen. Als ik in het bed lig kruip ik dicht tegen hem aan waardoor ik met mijn hoofd tegen zijn borst aan lig. Hij legt zijn arm over mij heen en drukt nog een kus op mijn haar. "Slaap lekker!" "Slaap lekker." Zeg ik terug als ik mijn ogen sluit en naar Nick's hartslag luister waardoor ik rustig in slaap val.

BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu