Oud en nieuw II
En dan valt zijn oog op mijn arm waar een stukje verband uitsteekt. "Wat.." "er is niks ja." Zeg ik snikkend. " hij pakt mijn arm maar door de intense pijn komt er een gil van pijn uit mijn keel. "Lynn alsjeblieft, ik wil alleen maar dat het goed met je gaat want, want" "want wat?" Zeg ik terwijl er meer tranen over mijn wangen stromen. "Omdat ik van je hou. Ik vind het vreselijk om je te zien huilen en al helemaal als je pijn hebt. Ik wil gewoon dat het goed met je gaat." Voorzichtig haal ik het verband van mijn arm en met grote ogen kijkt Nick naar de wond terwijl hij mijn arm vasthoud. "Omg Lynn" mompelt hij voordat hij mij in een stevige knuffel trekt. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst en laat alle tranen stromen. Voorzichtig tilt Nick mij op zijn schoot en laat zijn kin op mijn hoofd rusten. Mijn hoofd rust tegen zijn borstkas waardoor ik zijn hart kan horen als ik na een tijdje mijn ogen weer open doe valt mijn oog op de klok. "Kut" schreeuw ik bijna. Verbaast kijkt Nick mij aan. "Het is al 6 uur we moeten zo bij het diner in de aula zijn" zeg ik als ik opsta. "Fuck" hoor ik hem nog zeggen als ik naar mijn kamer ren. We hebben een oud en nieuw diner om het jaar gezellig met de hele school af te sluiten. Nou daar gaat helemaal niks gezellig aan worden. Snel haal ik mijn make up er af en maak me daarna weer op. Een lichte smokey eye met wat concealer, highlighter, blush en een nude kleurtje voor op mijn lippen. Ik trek andere kleren aan
En borstel mn haar uit. Ik doe nog wat zilveren ringen om en een ketting die ik van Jack heb gehad.
(Maar dan zilver natuurlijk)
Nick kan je me even helpen vraag ik met een rolletje verband in mijn hand. Hij knikt en pakt voorzichtig mijn arm vast waarna hij het verband om de wond doe. "Hoe is het eigenlijk gebeurt?" Vraagt hij terwijl hij bezig is. "Nou we gingen net toch oliebollen bakken" hij knikt. "Nou toen is er dus op de een of andere manier allemaal frituurvet over mijn arm gekomen" hij kijkt me kort in mijn ogen aan en gaat daarna verder.
Als we klaar zijn en de deur uit willen lopen blijft Nick nog even staan. "Lynn we doen net alsof er niks gebeurt is tussen ons" zegt hij. Ik trek mijn wenkbrauw op maar hij loopt al weg. Wtf bedoelt hij daar nou weer mee. Moet ik alles wat er tussen ons is gebeurt maar gewoon even vergeten. Al die keren dat hij me troosten, die keren dat hij wilde dat ik me goed voelde, zelfs dat we seks hadden. Ik weet dat dat niks voor hem betekent ik had het moeten weten hij is en blijft de grootste fuckboy van de hele fucking wereld. Chagrijnig schop ik tegen de muur en loop naar de kamer van Jack en doe de deur open. Ik heb zijn sleutel ooit gekregen dus ja. Hij zei vanmiddag nog wel dat hij van mij houd wat een bullshit. Ik loop de kamer rond om te kijken of er iemand thuis is maar iedereen is al weg, dus ga ik op Jack zijn bed zitten om een film te kijken. No way dat ik nog leuk ga doen vandaag bij dat kut feest en dat diner. Als ik een appje krijg van Bradley is het al helemaal genoeg.
Wat een klootzak! Hoe kun je iemand zoiets aan doen? Doen alsof je diegene leuk vind, van haar houd en tegelijkertijd met een ander daten. Of misschien wel een relatie hebben. Huilend loop ik naar de badkamer waar ik losse scheermesjes zie liggen. Ik haal het verband van mijn arm en pak een mesje. Ik zet het mesje in de wond en maak er een snee mee. Hard bijt ik op mijn kaken om niet te gillen van de helse pijn. Opnieuw zet ik een het mesje er in en maak een snee. Het bloed stroomt over mijn arm dat ik bijna niet eens meer kan zien waar de wond is. Ik snij niet diep genoeg zodat ik dood ga maar wel diep genoeg dat ik de pijn voel en de pijn in mijn hart niet meer. Net als ik een snee heb gezet onder de wond vliegt de deur van de badkamer open.
POV Nick
"Hey gast waar is Lynn?" vraagt Cameron aan mij. "Ik haal mijn schouders op. "Ik heb haar sinds ik weg ging niet meer gezien." Zeg ik waarna ik een slok van mijn biertje neem. "Hey hebben jullie Lynn gezien ze is nergens te bekennen" vraagt Scarlett die komt aanlopen. "Nee" zeggen we. "Heb je al op haar kamer gekeken?" Vraagt Jack "ja en op alle andere kamers, maar ze is nergens!" Zegt Alison bezorgt. En dat was het moment dat Jack in paniek raakte. "Maar niet goed genoeg" mompelt Jack terwijl zijn ogen doodsangst uitstralen. "Wat?" Vraag ik. "Jullie hebben niet goed genoeg gekeken!" Zegt hij voordat hij weg rent.Ik sta ook op en ren achter hem aan. Geen idee waar hij naar toe gaat maar als hij zijn kamer binnen rent neemt mijn snelheid af. Met een harde ruk gooit hij de deur van de badkamer open en daar zit ze, op de grond onder het bloed. BLOED! Langzaam kom ik dichterbij om te horen wat ze zeggen maar ze mij niet zien.
POV Jack
"Omg Lynn wat heb je gedaan?" Vraag ik terwijl de tranen in mijn ogen schieten. "Dat zie je toch. Heb ik niet al genoeg geleden?" Vraagt ze huilend. "Hoe bedoel je?" Ze pakt haar telefoon en laat een gesprek met Bradley zien. "Die klootzak" sis ik onder mijn adem. "En- en voordat Nick weg ging zei hij dat ik moest doen alsof er niks gebeurd is tussen ons, alsof ik niks voor hem beteken. Snik ze. Ik pak een handdoek en maak hem nat om Lynn's wonden schoon te maken. "Lieve schat dat is inderdaad Nick, maar dat was vorig jaar. Ze zijn allang uit elkaar omdat Nick haar niet meer kom uitstaan" haar grote waterige blauwe ogen kijken mij aan. "Kijk eens naar de naam wie je dat stuurde, je weet toch dat hij een klootzak is en er alles aan doet om je leven te verkloten?" Ze knikt en kijkt mij schuldig aan.
Dit is alweer het een na laatste hoofdstuk. Wat denken jullie wat er in het volgende hoofdstuk gaat gebeuren? Oh ik heb dit hoofdstuk niet nagelezen dus als er spelfouten instaan zou ik het erg zijn vinden als je dat even laat weten. Xx mij
Ohh en wat vinden jullie van de cover? Ik had heel erg veel zin om een nieuwe te maken dus ja hier is die dan hahhaha
JE LEEST
Badboy
Teen Fiction(Nederlands/Dutch) Lynn verhuist naar een kostschool North High. Haar broer Jack heeft daar al een vriend maar wilt Lynn niet vertellen wie het is. Lynn moet opnieuw beginnen met alles. Eerst zat ze in het foodball team en nu is ze daar niet eens to...