Part 9

3.2K 66 6
                                    

Lynn

*kuch* *kuch*

Nick stopt en kijkt boos naar degene die ons stoorde. Hij kijkt meteen schuldig als hij Jack ziet. Naast Jack staat Scar en ze doet echt moeite om haar lach in te houden. Haar gezicht is helemaal rood en dan barst ze uit in lachen. "Jack ik krijg een tientje van je!" Lacht ze. Nick en ik kijken elkaar aan en daarna naar Jack en Scar. "En waarom eigenlijk?" Vraag ik als Jack zuchtend een tientje aan Scarlett geeft. "We hadden gewet. Ik moest een tientje geven als jullie zouden zoenen!" Zegt Jack. "Daar gaat je geld broertje!" Lach ik, maar Jack kijkt nog steeds boos. "Ahg ja ik was 50 kwijt als jullie een stel zouden worden en 80 als jullie naar bed zouden gaan!" grijnst Jack. "Bedankt voor je vertrouwen! En dan bedoel ik Jack en niet Scarlett!" Zeg ik serieus. "Waattt!!" Nick is door de war. "Ik heb gezworen om niet meer verliefd te worden, na Brandon. Want hij verpestte mijn leven, door te doen alsof hij me leuk vond. Ik heb een hele tijd gedacht dat alle jongens zo waren. Behalve Jack dan." Ik ga naast Jack staan en glimlach naar Scar en Nick. "WoW jullie hebben allebei echt vet mooie ogen!" Jack en ik moeten lachen om de reactie van Scarlett. "Duhh!" Zeggen Jack en ik tegelijk. "We zijn broer en zus! Het is wel logisch hè!" Zeggen we weer tegelijk. "WoW jullie lijken wel een tweeling nu jullie zo naast elkaar staan en tegelijk praten." Lacht Nick. Ik kijk naar Jack en hij naar mij. Hij knikt als teken dat ik het mag zeggen. "Nick?" Hij stopt met lachen. "We zíjn een tweeling!" Met open mond staren de twee ons aan. "Jullie vangen vliegen!" Zegt Jack terwijl hij Scarletts mond dicht doet en ik die van Nick. "Maar ik ben ouder!" Zeg ik snel, omdat ik weet dat Jack daar chagrijnig van word. Hij kijkt even boos en klaart al snel op.

Ik loop samen met Jack achter Nick en Scar aan. "Hey moet jij niet iets vragen aan-" ik knik in de richting van Scarlett. Nick en Scarlett hebben me niet gehoord. Jack krabt nerveus in zijn nek. "Is het zo duidelijk dan? Ik bedoel ik wil wel hoor maar ik weet niet goed hoe!" "Broertje van me, iedereen kan het zien..." hij kijkt naar de grond. "...van beide kanten!" Met een ruk kijkt hij me aan met een 'echt waar?' blik. Ik knik en loop verder met een hele vrolijke Jack.

Ik loop naar de slaapkamer om mijn shirt te verwisselen voor een hemdje. Het is best warm. Ik loop terug en Nick ligt shirtless op de bank. Hij tilt zijn hoofd op, zodat ik kan zitten en legt daarna zijn hoofd op mijn schoot. Ik leg mijn voeten schuin op de stoel en zet de tv aan. "Wat wil je kijken?" Vraag ik na een tijdje zappen. "Misschien klinkt het raar maar ik wil wel Nickelodeon kijk!" Ik lach. "Dat kijk ik ook graag!" Ik zet hem op Nickelodeon en samen kijken we Bella and the Bulldogs!

Nick gaat wat te drinken maken, dus staat op en loopt naar de keuken. Ik ga liggen, want ja, de bank is groot genoeg om twee lichamen op te laten liggen. Nick komt terug en ik grijns naar hem. "of jij gaat weer recht zitten of ik ga op je zitten!" Ik grijns nog breder en blijf lekker liggen. "Oké ik heb je gewaarschuwd" ik rol nog wat heen en weer om hem te plagen. Hij loopt naar me toe en gaat half op me liggen. Hij legt zijn hoofd op mijn kont en gaat precies op mijn benen liggen. "Zo ik heb een nieuw kussen gevonden." Zegt hij en drukt zijn vingers tegen mijn kont om het goed te leggen. "Viespeuk" zeg ik zacht. "Dan had je maar moeten luisteren!" We kijken nog even tv en dan val ik langzaam in slaap. Het was een lange dag vandaag.

Ik word wakker, maar heb geen gevoel meer in mijn benen. Ik lig op mijn buik en til mijn benen op, het lukt niet, er ligt iets zwaars op. Ik kijk achter me en zie Nick slapen. Nick ligt nog steeds op mijn kont en heeft zijn armen rond mijn heupen. Ik wiebel met mijn heupen, maar Nick kreunt alleen maar. Ik pak mijn telefoon van de salontafel en bel Jack.

J-Jack. L-Lynn
J- "Heyy zussie!"
L-"Hey Jack kun je naar onze kamer komen ik heb een probleempje en kan niet opstaan."
J-"Kan Nick niet helpen?"
L-"Nou kijk Nick is het probleem" lach ik.
J-"oh oké ik ben er in 2 minuten"
L-"thanks tot zo!"
J-"tot zo"

BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu