Part 1

5.9K 96 10
                                    

Lynn
Nog steeds een beetje moe, zit ik in de taxi met mijn broertje Jack. We zijn bijna bij ons nieuwe thuis, een kostschool, North high. Mijn broer heeft daar al een vriend, maar hij wilde per se niet vertellen wie het was. We stappen uit en staan voor een enorm gebouw. De chauffeur geeft onze koffers en vertrekt dan weer. Het liefst zou ik weer mee terug willen, maar dat kan niet. 1 omdat Jack me dan tegen zou houden en 2 omdat al mijn spullen hier al zijn. Ik moest alleen zelf al mijn kleren meenemen en laten we zeggen dat dat er heel veel zijn. Jack heeft ook nog spullen van mij in zijn koffer, want hij had nog ruimte en ik niet. We lopen naar binnen en ja hoor, iedereen staart ons aan. Ongemakkelijk lopen we naar de receptie. "Hallo wij zijn nieuw hier en komen ons melden!" Zegt Jack beleefd. "Oke dan zijn jullie vast Lynn en Jackson Stevens?" We knikken. Niemand gebruikt eigenlijk Jacks volledige voornamen. "Oke hier zijn jóuw kamersleutel, kluissleutel en rooster en hier zijn jóuw kamersleutel, kluissleutel en rooster. Veel plezier!" Zegt ze vriendelijk. We lopen samen naar boven, maar Jack moet naar links en ik naar rechts. Dus zeggen we elkaar alvast gedag.

Ik kijk nog 1 keer achterom en loop dan naar mijn kamer. 267...268...269! Bingo! 270. Ik hoop dat mijn kamergenoot een beetje leuk is en tegen grapjes kan. Ik steek de sleutel in het slot en draai hem rond. Ik open de deur en zie een jongen shirtless op de bank zitten. WoW hij is knap! En heeft een super mooie sixpack. Hij staat op en loopt naar me toe. "En jij bent?" WoW iemand hier is chagrijnig. "Lynn ook leuk om jou te ontmoeten! Ik ben, blijkbaar, je nieuwe kamergenoot." Zegt ik. Hij zucht en gaat weer op de bank zitten. "Oke dan leid ik mezelf wel rond!" Ik loop naar de eerste de beste deur en zie een keuken. Dan maar de tweede deur. Badkamer. De derde dan maar? Eindelijk slaapkamer. Ik loop naar binnen en zie links een heel rommelig bed en rechts een keurig net bed. "Ik neem aan dat ik rechts slaap?" Hij knikt en gunt me geen blik. Ik loop naar mijn bed en leg mijn koffers erop. "Oke dit gaat lang duren!" Zegt ik tegen mezelf.

Oke ik ben drie kwartier bezig geweest, maar nu staat alles op zijn plek. Alleen nog de spullen uit Jack zijn koffer. Ik loop naar de bank en zwaai mijn benen eroverheen. "Oke en gaat meneer chagrijn ook zijn echte naam nog vertellen?" Ik kijk hem aan en dan zegt hij "Hoe noemde je mij?" "Uhg heb je een gehoorapparaat nodig ofzo. Ik zit op nog geen meter afstand en je kunt nu al niet horen wat ik zeg?" Hij grijnst, dit bevalt hem wel óf hij heeft een idee. "Jones is de naam. Nick Jones." Zegt hij op een James bond manier. "Oke Nick Jones, ik ga ervandoor." Zeg ik en sta op. "Waar ga je heen?" "Naar mijn vriendje!" Zeg ik snel en gooi de deur dicht. Ik heb helemaal geen vriendje, ik ga gewoon naar mijn broertje om mijn spullen op te halen.

Ik sta voor de deur en klop aan. Een knappe jongen doet open. Waarom is iedereen hier zo knap? "Zo en wie hebben we hier?" "Lynn, ene is Jack er?" "WoW Jack je bent hier pas een klein uurtje en je hebt nu al een chick! Leer me hoe je dat doet!" Jack, die ondertussen naast de jongen is gaan staan, en ik schieten meteen in de lach. "Wat?! Hè wat is er zo grappig, ik wil meelachen. Kom op jongens!" Als we zijn uitgelachen, zegt Jack "kom binnen Lynn, dit is Cameron. En Cam, Lynn is niet mijn chick, maar ze is mijn zus." En hij geeft me een knuffel. "Oh ja dat verklaart al een heleboel." Zegt hij lachend. "Hè maar heb je een beetje een leuke kamergenoot?" Vraagt Jack dan. "Nou valt wel mee, hij is arrogant en heel onbeleefd!" "Hij?" Schreeuwt Jack bijna. "Ja het is een hij, maar zullen we het ergens anders over hebben?" "Zullen we een film kijken, terwijl we wachten?" vraagt Cameron. "Ehe ja is goed, maar waar wachten jullie op?" Vraag ik. "Die vriend waar ik je over vertelde komt zo hier heen." Ik knik en ga dan op de bank zitten.

We zitten al een half uur een film te kijken. Ik zit tegen Jack aan en mijn benen liggen over Cameron heen. "Ik lig best wel lekker zo!" Lach ik. "Kom op man jullie lijken wel een stel." Zegt Cameron, waardoor we nog harder moeten lachen. Dan zwaait de deur open. Meteen stop ik met lachen en worden mijn ogen groot als ik zie wie het is. "Is Jack jou vriendje?"

BadboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu