Lynn
Ik sta met Logan in de tuin. "Dus..." hij staat er een beetje ongemakkelijk bij. "Jij hebt wat met mijn nichtje hè?" Hij knikt. "Zorg je goed voor haar?" "Ja natuurlijk!" "Die blauwe plek op haar arm zegt wat anders!" Hij kijkt naar zijn voeten. "Luister! Naomi houd van jou, met heel haar hart! En als je haar slaat, ben je het niet waard om van te houden. Je slaat je vriendin niet, ook al heb je agressieproblemen. Ik heb veel mee gemaakt in mijn leven en ik ben pas 19. Maar als iemand mijn familie pijn doet, ben je van mij en dan heb je écht problemen. Begrepen?" Hij knikte hevig zijn hoofd en toen liep ik naar binnen.Ik liep de keuken in, waar Georgina aan het koken is. "Lynn? Wat heb je gedaan?" Vroeg ze bezorgt. "Ik heb even met Logan gesproken!" Ze liet alles los en draaide zich om naar mij. Met grote ogen keek ze me aan. "Rustig, hij leeft nog. Ik heb hem niet aangeraakt!" Ze zuchte van opluchting. "Lynn, je was zo'n lief meisje, voor iedereen. En toen werd je 16 en ging je de verkeerde kant op. Maar sinds je op North high zit, lijkt het beter te gaan met je. Komt dat door..." ze wiebelt met haar wenkbrauwen. "Nee, dat heeft niets met Nick te maken of welke jongen dan ook. Trouwens Brandon is vrij en zit ook op North high!" Zeg ik. "Sterkte!"
"Waar zijn Jack, Cam en Nick?" Vraag ik. "Die zijn boven aan het gamen met Max en Damon. Damon is een vriend van Max." Ik knik en wil naar boven lopen als Gina nog wat zegt. "Lynn? De laatste keer dat jij Max hebt gezien is wel anders dan nu. Ik mag het denk ik niet vertellen, maar Max valt op jongens. Hou het alsjeblieft voor je?" "Komt goed ik zal hem er niet mee confronteren!" Ze glimlacht en dan loop ik naar boven.
Ik loop de gamekamer in en ga achter Max staan. "Maxyboy ben je aan het winnen?" Vraag ik, terwijl ik mijn handen op zijn schouders leg. "Ik ben tweede en Nick ligt voor mij!" Daar gaan we even verandering in brengen. Ik ga achter Nick staan en sla mijn armen om zijn nek. "Dus jij gaat winnen?" Fluister ik zwoel in zijn oor. Hij strekt zijn rug en Max haalt hem in. "Ah dit deed je zodat Max kon winnen." Zegt Nick en finisht. "Hoezo? Ik vroeg alleen of jij aan het winnen was!" Zeg ik zo onschuldig mogelijk.
"Lynn, kan ik je even spreken?" Vraagt Max. "Ja tuurlijk!" We lopen Max's kamer in en hij gaat op het bed zitten. "Lynn, ik val op jongens!" Zegt hij. "Weet ik!" Hij kijkt me verbaast aan! "Ik zag wel hoe je naar Damon kijkt! Hetzelfde als Naomi kijkt naar Logan." "Damon is mijn beste vriend. Vertel je het alsjeblieft niet door. Ik weet helemaal niet of Damon ook op jongens valt en als hij dat doet of hij mij leuk vindt!" "Het komt goed!" Ik rits met een onzichtbare sleutel mijn mond dicht.
"ETEN!" Roept Gina van beneden. Max en ik lopen de gang op en de andere ook. Ik kijk naar Jack en meteen rennen we de trap af. "Eerste!" Roep ik als ik zit. "Jij bent altijd sneller." Zegt Jack nep-boos. "Jullie lijken wel kleuters!" Lacht Nick. "Ja daar ben ik het helemaal mee eens!" Zegt Georgina. "Je moet een beetje lol hebben in het leven!" "Anders is alles zo saai!" Maakt Jack mijn zin af. "Je hebt ook spanning en soms verdriet nodig hoor!" Zegt Veerle. "Spanning en verdriet hebben we op onze 17de al te veel gehad!" Zeg Jack. "Helemaal mee eens!" Zeggen Gina en ik.
Na het eten ruimen Gina, Jack en ik op. "Hè vergeet even dat jullie het zwaar hadden 2 jaar geleden!" Zegt Gina. "Sorry het moest er even uit." Zegt Jack. "Dat snap ik, maar het is beter als Dex, Veerle, Max en Naomi er zo min mogelijk over weten. Oké?" "Oke!" Zeggen Jack en ik in koor.
Jack en ik lopen de woonkamer in en ploffen op de bank. Dex rent de kamer binnen met Max achter hem aan. Dex springt op mijn schoot en gilt het uit. "Dex, rustig! Ik doe je geen pijn hoor!" Lacht Max. Dex stopt met gillen en lacht ook. "Heb je een beetje zin in kerst?" Vraag ik aan Dex. "Ja, want nu zijn we met 9 mensen!" Zegt hij glimlachend. "Dex, Cameron en Nick blijven niet hier met kerst. Zij gaan naar hun familie toe." Hij zet een pruillip en puppy ogen op. "Ahw Dex, je weet dat niemand daar tegen kan, maar jullie kunnen tweede kerstdag naar North high komen. Dan zijn onze andere vrienden er ook." Dex glimlacht weer en rent dan naar boven.
JE LEEST
Badboy
Teen Fiction(Nederlands/Dutch) Lynn verhuist naar een kostschool North High. Haar broer Jack heeft daar al een vriend maar wilt Lynn niet vertellen wie het is. Lynn moet opnieuw beginnen met alles. Eerst zat ze in het foodball team en nu is ze daar niet eens to...