Gözlerimi açtım ve OMG! dedim içimden, Allah'ım acaba ben denizin sesini dinlerken iskele çöktü de bende boğulup cennete mi geldim ya! 1,82 boy, kahverengi gözler, sarı saçlar, -ama saçlarının doğal sarı olmadığı belli idi-. B-bir dakika gamze mi o kesin öldüm, tam bana dönücekti ki son anda başımı çevirdim ve o muhteşem sesini duydum.
"Yüzümü çok sevdim heralde ama biraz daha böyle bakmaya devam edersen nazar değicek."
"Ha?"
"Yüzümü diyom çok sevdin heralde bakmaya doyamadın"
"N-ne napıcam ben senin suratını ya!"
Namjoon'un ağzından
Bana döndüğünde yabancı olduğunu anlamıştım, gözleri çok güzeldi yeşil gözleri ve sarı saçları vardı. Güzeldi işte... Ne diyodum evet foklar çok yanlız, foklara sahip çıkalım...
Rüya'nın ağzından
Birden konuşunca şaşırmıştım bu yüzden cevap veremiyorum.
"Bence artık bana bak- bi saniye sen kızardın mı hahaha... Domates benziyosun domates kafa hahaha"
"Hiçte bile kızarmadım ben."
O sırada saate baktığımda 19: 00'a geliyordu.
"Hiii... Saat çok geç olmuş benim gitmem lazım daha otel bulucam."
"Cidden mi? Daha otel bulamadın mı... Bu arda nerelisin sen? "
"Hasmı has türkiye'liğim canım."
*Bir dakika ben ona c-canım mı dedim, yok artık dilini arı soksun rüya hatta her yerini arı soksun rüya ya ne dediğine dikkat etsene mal*
Nj: "Hö? sen bana "canım mı" dedin"
Rüya: "Y-yok canım ne alakası var sen yanlış duymuşsundur. Neyse benim gitmem gerekiyor, ahhhh..."
*Bak gine canım dedim, off bacağım sanırım cidden arı soktu artık kendime öyle beddua etmicem şöyle edicem kalem kutusunu çöpe attığımın kızı rüya evet böyle daha iyi*
Nj: "Noldu iyimisin... Ee adın neydi..."
Rüya: "Rüya... Ah bacağım yok hissetmiyorum!"
Nj: "Nasıl, yok hiss etmiyomusun? hiç mi yok!?"
Rüya: "Eee... Hayır hissetmiyorum. "
Nj: "Tamam, hadi kalk hastaneye gidelim bir şey sokmuş belli bak iğnesi de içinde hadi tutun bana 1,2,3 hop"
Rüya: "AAA... Ayağımda yok hissetmiyorum sol tarafım komple yok!!"
Nj: "Aish... Büyük ihtimal zehirliydi neyse hadi seni kucağıma alıcam tamamı?"
Sadece başımı olumlu anlamda sallaya bildim ardından beni kucağına almıştı. Sahilde yürüdükten sonra otoparka gelmiştik beni ön koltuğa oturtu ve kapıyı kapattı sonra kendisi bindi.
Nj: "Kemerini tak."
Rüya: "Tamam."
Deyip kemerimi taktım arabayı çalıştırıp gitmeye başladık ve işteee o an bavulumu iskelede unutmuştum.
Rüya: "Hiii... Olamazzz... Ya çabuk durdur arabayı iskeleye geri dönmeliyiz..."
Nj: "Neden nolduki? Bi eşyanımı düşürdün?"
Rüya: "Hayır! Bavulunu orda kaldı ve içinde de bayan Lola vardı geri dönelim nolur~"
Nj: "Gerek y-"
Rüya: "Hey o benim için çok önemli!"
Nj: "Gerek yok ded-"
Rüya: "Ne demek yok! Var o be-"
Nj: "RÜYA! YETER bi sustu konuşayım, bavulunu aldım bagajda ayrıca bayan Lola kim haha..."
Sırıtarak söylüyordu ne yani bayan Lola adında bir pelüş kaplanım varsa nolmuş? 6-7 yaşındayken en yakın arkadaşım olan yağmur koymuştu adını fakat o-o 9 yaşındayken ailesi ile trafik kazasında ölmüştü... Ve bugün ölüm günüydü.
Nj: "Noldu?? Özür dilerim seninle dalga geçmek istemedim ama bayan Lola deyince biraz komiğime gitti, neden ağlıyosun?"
Rüya: "Bayan Lola bana küçüklük ve en yakın arkadaşımdan kalma beni için çok önemli 7 yaşımdan beri yanımdan hiç ayırmıyorum... Ve,ve bugün onun ölüm günü."
Nj: "Ne zaman öldü ki?"
Rüya: "Dokuz yaşındayken ailesi ile tatile giderken kaza yaptılar."
Deyip ağlamaya başlamıştım. Ağladığımı görünce arabayı durdurdu ve bana sarıldı o sarılınca ağlamam dahada arttı.
Namjoon'un ağzından
Ağladığını görünce arabayı sağa çektim ve ona sarıldım, sarıldığımda ağlaması daha da şiddetlendi tişörtüm ıslanıyordu onu gözyaşları ile neden kalbim acıyor, daha sonra sakinleştirmek için saçını okşamaya başladım...
Nj: "Şşşt... Tamam geçti ağlama artık yeter hadi bak hastaneye gidelim artık çünkü zehir yayılabilir tamam mı?"
Rüya: "Hı-hı..."
Kafasını aşağı yukarı sallayıp geri çekildi, bende kemerimi takıp yola devam ettim...(bende istiyom benide götür namjoon)
...Hastaneye geldiğimizde onu kucağıma aldım ve içeri girdik tekerlekli sandalye istedim, getirdiklerinde rüya'yı oturtum ve iğne odasına aldılar bende girdim. 5 dakika sonra çıktık anofel sokmuş fakat bu akşam yürümemesi gerekiyordu o yüzden onu kendi evime götürücektim, arabaya bindikten 2-3 dakika sonra uyuya kalmıştı...
...Sonunda gelmiştik rüya'yı dürtmeye başlamıştım ama uyanmıyordu sonunda rüya kalk diye bağırdığımda kalkmıştı ama korku ile kalktığı için gözleri fal taşı gibi açıldı gözleri büyük ve yeşil olduğu için korkmuştum tabi hayatımda ilk defa böyle göz görünce...
İvit ponçikler bu bölümde burda bitter sınav haftam Emma benena üçüncü bölüm yakında gelir...
Vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın yorumalda nasıl olduğunu söylerseniz sevinirim... ❤❤
❤anyonggggg😄❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum KİM NAMJOON -BİTTİ-
Fanficİşin eğlencesindeyiz ağalar Bölüm başı atarlar, bölüm içi yazım yanlışları kısaca kitap baştan aşaği rp kitabı teşeke (ama bazen ciddiye alip yardirdigimda olmus)