Herkese selam ponçikler ee daha daha nasılsınız...Neyse şimdi başlıktada da olduğu gibi final ile karşınızdayım bu bölüm baya baya uzun o yüzden bitirdiğinizde ne kadar sürede bitirdiğinizi yazarmısınız ÖPÜLDÜNÜZ.
Haydi kitaba ♥
________#HATIRLATMA
Görevli çıktığında bana döndü ve konuşmak için ağzını araladığı sırada hemen atladım ve yanağını öptüm.
-----------Geri çekildiğimde araba afrı görmüş tavşan gibi bakıyordu bana zalımın jojuğu.
"Hadi git artık misafirini bekletme daha fazla."
"Sende geliyorsun biz konuşurken sende dosyaları ayarlarsın."
"Tamam o zaman hadi-de bu oda ne olacak?"
"Görevliler temizler hadi."
...
Odaya geldiğimizde sarışın bir kadın oturmuş odayı inceliyordu. Kalkıp bize döndüğünde aman tanrım o ne güzelliktir -makyaj güzeli- tövbe bismillah.
Haru: "Aa namjoon oppa sonunda geldin hastaya mı bakıyordun-"
Bana dönüp yüzünü ekşiterek,
" Bu da kim ayak işlerini yapan biri falan mı?"
"Bir bana bir daha "oppa" deme diye kaç kere söyliyecem benle aynı yaştasın, iki ayak işlerimi falan yapmıyor o bir stajyer... Ne oldu niye geldin?"
" Üff... Ayakta konuşmayalım bir yerlere gidelim mi? Oturur konuşuruz."
"Olmaz benim işim var şuraya oturup konuşuruz."
"Bu stajyer ne güne duruyor bırak o yapsın."
"Onun işi benim işlerimi yapmak değil benden bir şeyler öğrenmek, rüya sen geç dosyaları düzenle hadi."
"Peki hocam."
" A-a şuna bak ne hocası be hocam değil namjoon bey diyeceksin. Sen çok yüz vermişsin buna be (!)"
*Kızım şimdi senin o yayarak konuştuğun ağzını yırtmak var ama dua et yapamıyorum.*
Ry: "Ama namjoon ho-"
" Bak hâ-"
"Haru yeter ben söyledim ona öyle demesini ayrıca sana ne bundan. Şuraya otur ve ne diyeceksen de."
Üfleyip koltuğa oturdu. Bende masama geçip işime koyuldum.
Namjoon'un Ağzından
Yerime oturup haru'ya bakmaya başladım haru benim üvey kardeşimdi onu pek sevdiğim söylenemez kendini aşırı beğenmiş biri.
"Şimdi biliyorsun ki yarın akşam babamızın ver-"
"O benim babam değil ayrıca ben o yemeğe falan gelmiyorum... Jungkook'da aynı şekilde!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum KİM NAMJOON -BİTTİ-
Fanficİşin eğlencesindeyiz ağalar Bölüm başı atarlar, bölüm içi yazım yanlışları kısaca kitap baştan aşaği rp kitabı teşeke (ama bazen ciddiye alip yardirdigimda olmus)