Size ponçik bir SOPE getirdim bide taetae'nin yeni şarkısı çok güzel değil mi😍...
NOT: BU BÖLÜMDE ÇOK İÇİME SINMEDI OKUDUKTAN SONRA NASIL OLMUŞ SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM...
_________
#HATIRLATMA
Telefonu kapatıp Jin'in yanından ayrıldım ve Namjoon'un odasına indim kapıyı tıklatıp girdim"Ne oldu? Nerede yeni hasta?"
Cebimde gel bak (!)"
"Ay çok komiksin."
Masadaki dosyayı başıyla işaret ederek
"Dosya orada hastanın oda numarası da var. Saat yedi buçuğa kadar süren var sonra hazırlanmaya eve git ben seni almaya geleceğim."
"Tamam... Bu arada namjoon sana bir şey soracağım."
"Tabiki de hayatım."
"Ben kulaklığımı evde unutmuşum da sende varsa verir misin?"
"Tamam."
Masanın çekmecesinden kulaklığı çıkartıp verdi
"Teşekkürler o zaman ben hastanın yanına gidiyim."
Başka bir şey demeden odadan çıktım.
...
Gelirken dosyayı okumuştum hastanın adı Min yoongi 26 yaşında 18 yaşından beri bu hastalığı çekiyormuş bakalım hastalığı neymiş.
Odasının önüne geldiğimde kapıyı tıklatıp girdim içeri baktığım da camdan dışarı bakan siyah saçlı bir çocuk vardı. Başını bana çevirip yeniden dışarı bakmaya başladı.
"Selam nasılsın?... Cevap yok peki... Neden cevap vermiyorsun?"
"Senin kapatma düğmen yok mu? Sabahtan beri dır dır ediyorsun!"
"Pardon... Ama sende konuşmuyorsun en azından tanışalım."
"Tanıyorsun zaten elindeki dosyada hakkımda olan her şey yazıyor ne zamana doğduğum, hangi okulda okuduğum, hangi suçları işlediğim, adım soyadım kısacası donuma kadar yazıyor."
"Ovv şey bu biraz ağır oldu."
"Tamam... Aferin."
"Hadi ama biraz bana bakıp sohbet eder misin? Senin ne olduğunu çözmem gerekiyor."
Biraz daha camdan dışarıyı seyrettikten sonra hafif tebessüm ile bana döndü.
"Tamam bakıyorum ne konuşucaz?... A buldum beni buradan çıkarabilirsin bence."
"Nasıl yani?"
Üstüme doğru gelmeye başladı aynı zamanda konuşuyordu da. Bende geriye doğru gitmeye başladım.
"Şöyle yani... Bence beni buradan çıkara bilirsin böylece bende buradan kurtulmuş olurum nasıl fikir bence gayet güzel."
Sırtımın kapıya gelmesi ile durdum o da ellerini iki yanıma koydu
"B-ben bir şey yapamam senin buradan iyileşerek ç-çıkman gerekir. Bunu sende gayet iyi biliyorsun."
Kapıyı yumruk atınca susmuştum. Çenesi kasılmıştı bu da sinirlendiği anlamına geliyordu
"YETER! BIKTIM!"
"Yoongi sakin ol! Derin nefes al."
"Benim hiçbir şeyim yok, yok! Ben GAYET İYİYİM bu Allah'ın belası hastaneyi istemiyorum. İSTEMİYORUM!"
"Yoongi tamam sakin olmak zorundasın."
Dolabı iterek kapının açılmaması için kapının arkasında bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum KİM NAMJOON -BİTTİ-
Fanfictionİşin eğlencesindeyiz ağalar Bölüm başı atarlar, bölüm içi yazım yanlışları kısaca kitap baştan aşaği rp kitabı teşeke (ama bazen ciddiye alip yardirdigimda olmus)