•16•

1.6K 120 57
                                    

HELLO GUYS NAPAYSUNUZ BAKEM... BENDE İYİYİM  SINAV VARMIŞ MİLLET HAZIRLANIYO BEN RAHATIM VALLA ÇANTAMDA 3 TANE KİTAP İLE EVE GELDİM ONLARIN ÇANTALARI KAPANMIYORDU😄😄
NİYSE...KEYÜFLÜ OKUMALAR

OY+YORUM PLS😊
________________________
#HATIRLATMA
Aslında köpeklerden aşırı derecede korkuyorum ama onun için korktuğumu belli etmemem gerekiyor.

"Köpekleri sever misin?"

"Severdim, hatta bayılırdım."

"Nasıl artık sevmiyor musun? baksana çok tatlı b-böyle yaklaşıp ona sevgini hi-his-"

Köpeğe korka korka yaklaşmıştım, fakat  elimi uzatığımda havlamıştı bende koşarak Jin'in arkasına saklandım. O ise gülme krizine girmişti.

"Dkefsdkjs bana korkma diyorsun ama kendin minicik köpekten korkuyorsun."

"Yha! Gülme o zaman sen sev!"

"A-a olmaz, çok fazla mikrop içeriyor o yüzden sadece uzaktan severim."

"Hmm... Ama ben o kadar senin için korkumun üstüne gittim sende biraz ba-"

Cebimde titreyen telefon ile sözüm yarım kaldı. Ekrana baktığımda "namjoon hocam arıyor..." Yazısını gördükten sonra açıp kulağıma koydum.

"Alo?"

"Hemen hastayı odasına bırakıp yanıma geliyorsun!"

"Daha şimdi inmiştik hocam."

"Rüya, uzatma gel hadi."

"Peki hocam geliyorum."

Telefonu kapatıp cebime koydum ve jin'e onu odasına götürmem gerektiğini söylediğimde anlayışla karşıladı...

.......................

Namjoon hocanın odasının önüne geldiğimde kapıyı çalıp içeri girdim.

"Buyrun hocam ne söylicektiniz?"

"Sana yeni bir hasta vericem ama önce. Neydi o öyle?"

"Ne, neydi?"

"Hastaya olan yakınlığın koluna vurmalar, arkasına saklanmalar falan!"

"Ona köpeği sevdirmeye çalışıyordum..."

"Köpeği sevdirmeye çalışıyordun hmm... Ama sen bildiğin köpekten kaçıyordun."

"Evet,çünkü ben köpeklerden acayip derecede korkarım."

"O zaman neden hastaya köpeği sevdirmeye çalışıyorsun?"

"Çünkü belki benim yapabildiğimi görürse yapabilir diye düşündüm."

"İyi yaptın. Neyse şimdi al şu dosyayı bu yeni hastan *Sana çok vermek istemesemde*"

"Efendim?"

"Yok bir şey dosyayı oku iyice öğren sonra odama dosyayı bırakıp git. Benim dışarı da işim var o yüzden yokum bugün."

"Peki hocam bu seferde nöbete kalıcam mı?"

"Hayır gerek yok... Hasta ile konuşabil yeter."

"Ne? Neden?"

"Onu tanışınca anlarsın. Şimdi çık."

*merak ettim ama yazık bana ya azıcık ip ucu vereydin*

"Hı?"

"Hı? Yok bir şey ben alıyım onu iyi günler."

Patronum KİM NAMJOON -BİTTİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin