Media ateş ediyuuu canlar bana dua edin aklıma bişey gelmiyo ilham melekleri gelin banaaa nolurrr okulun açılmasına 8 gün mü ne var valla hiç özlemedim onu söyliyem tatil bitmesinnnn neyse sizi sevirem😄😄OY+YORUM PLS
#HATIRLARMA
Kapıya baktığımda... Hadi canım yok artık o. Olamaz demi yani yok canım yok...adam bildiğin 50 yaşında falan hayır yani yaşa saygım var ama ben yakışıklı biri bekliyodum en azından iyi anlaşabiliceğim birilerini bekliyodum ya."Benim hocam o mu??"
"Hayır onun arkasındaki elinde çanta olup saçı sarı olan."
Hadi canım yok artık diye geçirdim içimden.
"O-o mu mavi gömlekli olan o mu??"
"Evet o noldu ki?"
"Hiç birine benzettim."
Cidden namjoon'mu benim hocam olucak yok artık (sende ne yok artık dedin yav kdkdk) yanlız şuan çok karizmatik duruyo. Aa yaklaşıyo,hemen arkamı dönüp masanın üstünde duran broşürlerden bir tane alıp okumaya başladım kafamı dağıtmam gerekiyordu...
"Namjoon hocam, efendim bakar mısınız."
Hiii buraya geliyor... Neden bu kadar korktum bilmiyorum cidden (bende neden böyle yazdım bilmiyorum cidden.)
"Ne oldu,bi sorun mu var?"
"Hayır efendim ama şey hani yeni stajyer gelicekti-"
"Evet, ne oldu yinebmi gelmicek, bak eğer böyle gelmemeye devam ederse kovun bir yıl yeniden okusun banane ama eğer gelmiyorsa hiç gelmesin bu konularda katıyımdır bilirsin."
"Evet efendim biliyorum ama kendisi geldi hatta tam şuan yanınızda."
Namjoon'un Ağzından
Yanıma döndüğümde yüzünü dergi ile saklamaya çalışan biri vardı...
"Cidden, neden yüzünü saklıyorsun bak seninle uğraşamam çek şimdi şu broşürü yüzünden de tanışalım, zaten sinirliyim sana patlamıyım."
"B-ben özür dilerim..."
OHA!(şşt... Namjoon ayıp jojuğum) rüya'mı bu, yok insan olan rüya cidden o yuh."Rüya, sen misin benim yeni stajerim?"
Rüya'nın Ağzından
"Evet galiba öyle."
"Tamam o zaman yukarı çıkalım gel peşimden, bu sırada senle kuralları konuşalım."
"Peki."
"Kurallar; her zaman saat tam yedide burada olucaksın, hastalarıma sen bakıcaksın bana sadece zor durumlarda geliceksin, her sabah bana kahve ve kek getiriceksin, asla geç kalmıcaksın geç kaldığında affetmem ceza veririm.
Cezalar da şunlar ya bol bol mesai yada dosya taratırım anladın mı neyse, bana asla efendim demek yok hocam diyeceksin, işe çok önem veririm ve arkadaşmış, kardeşmiş asla yok her zaman benim gözümde tanımadığım birisisin ve
son olarak bu kurallardan çıkarsan puanına sıfır verir seni bir yıl daha okuturum anlaşıldı değil mi?"(yazarken elim koptu be ne yazmışım off bi daha yazmam bu kadar uzun cümle kskdks "yazdı")
"E-evet hocam."
O sırada odası olarak tahmin ettiğim odanın önüne gelmiştik...
"Güzel, şimdi aşağı in danışmaya git önlük ve yaka kartını al sonra kantine uğra bana kahve ve kek al sonra yanıma gel seni ilk hastanın yanına yollıcam hadi yürü geri odama geliceksin unutma!"
*Goro odomo golocokson onotmo!*
Sanki başka yere gidebilcemde kaba bay katnem suratlı soğuk nevale neden bilmiyorum ama ona öyle diyesim geldi artık onun adı bu katnem suratlı soğuk nevale hıh...
Başımla onaylayıp merdivenlere doğru gitmeye başladım ne!? Asansöre binemem klostrofobim var çocukluğumdan beri asansörlere beni zorla bindiriyorlar cidden çok kötü bir fobi o yüzden sürekli merdiven kullanırım...
Aşağı indiğimde danışmaya gidip önlüğümü ve yaka kartımı alıp giydikten sonra kafeteryaya indim ve ta da o sırada aklıma dank etti kahveyi nasıl içtiğini sormamıştım sert mi, yumuşak mı ah aptal rüya, en iyisi yumuşak almak kahveleri alıp yukarı çıktım ve ona alıp kendime almamam büyük ayıp...
İvit canlar bu bölüm de bitti hikayeyi umarım beyeniyorsunuzdur yanlış hatırlamıyorsam 162 görülme sayımız var fakat bazen hikayeyi sadece 1-2 kişi okuyormuş gibi hissediyorum ve bu beni cidden üzüyor hikayeyi seviyorsanız lütfen yorum yapın ben sadece emeğimin karşılığını güzel yorumlar ile almak istiyorum😊😊sizi seviyorum ve morluyorum 💜💜
❤❤❤ANYONGG❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum KİM NAMJOON -BİTTİ-
Fanfictionİşin eğlencesindeyiz ağalar Bölüm başı atarlar, bölüm içi yazım yanlışları kısaca kitap baştan aşaği rp kitabı teşeke (ama bazen ciddiye alip yardirdigimda olmus)