#HATIRLATMA
Yaklaşık 30 dakika sonra uçuruma gelmiştik.
"Ne işimiz var burada?"
"Sana bir şey açıklamak istiyorum... gel şuraya oturalım."
Çiftlerin oturduğu bankları göstererek oraya doğru yürümeye başladı. Bende onu takip ettim ikimizde banka oturup denizi izlemeye başladık. O sırada namjoon' un telefonu çaldı. Kalkıp konuşmaya başladı ve sinirli gibiydi...
Telefon konuşmasını bitirip yanıma oturdu.
"Sana bir şey söylemek istiyorum... lütfen beni iyi dinle."
Az önce kızgındı şimdi ise üzgün görünüyordu
"Tamam."
"Off...tamam...
Biri karanlık, biri aydınlık. Biri hep orada, birinin belli saatleri var ve biri olmadan biri asla görünemiyor. Ay geceye muhtaç , eğer gece olmazsa kimse onun varlığından bile haberdar olmaz. Ama gece yüce, kutsal, gece büyük.
Gece ay olmasa bile herkes tarafından fark ediliyor, ama buna rağmen gece ayın kendisinde olmasına, karanlığı bölmesine izin veriyor. Çünkü gece aya aşık, insanlarda böyle, kendilerine muhtaç olan insanlara aşık oluyorlar.
Gecenin sadece karanlığa ihtiyacı var, gecenin ay ışığına ihtiyacı yok... Ama ay öyle değil. Ay geceye muhtaç, gece ise ona aşık..."
"Namjoon n-"
"Gece ve ay ne kadar birbirine bağlıysa gündüz ve güneş de öyle. Gündüz aydınlıktır ve her aydınlığın kaynağı güneştir. Ayın aydınlığının kaynağı bile güneştir. Güneş ve gündüzün aşkı öyle büyüktür ki belki onlar olmasa gece ve ay asla kavuşmayacaktır... Güneş sönse, ay devam edebilir mi parlamaya?
Güneş olmasa... Gece görebilir mi aşık olduğu ayı? Gündüz güneşe muhtaç, gece aya, ay güneşe... En büyük aşklar başka aşklara da ilham olur derler. Güneşin gündüzü aydınlatması, sence de ilham olmuyor mu ayın geceyi aydınlatma çabasına?"(Söz "karantina" kitabındandır.)
"Namjoon neden böyle konuşuyorsun?"
"Sadece sorduğum soruya cevap ver lütfen... sence de ilham olmuyor mu ayın geceyi aydınlatma çabasına?"
"Bilmem... yalnız bir şey diyeceğim, nereden buldun bunu çok güzel sözmüş var ya."
Suratıma ifadesizce baktı... Ben ise hala o sözün kime ait olduğunu bilmek istiyordum.
" Tanrım deliricem..rüya 2 dakika romantik ol ya ayısın resmen."
"Ne ya!"
"Kızım ben burada sana aşkımı itiraf edeceğim sen ortamı bozuyorsun."
"N-ne? ne d-dedin sen??? ç-çıkma teklifimi?"
"Evet, seviyorum kızım seni ilk o iskelede gördüğüm andan beri bana bakıp kızardığın andan beri seviyorum seni. Hayatımı değiştirdin resmen."
Hepsini tek nefeste söylemişti gözlerim pörtletmiş ona bakıyordum.
"Namjoon."
"Efendim?"
"Hiç rapçi olmayı düşündü mü çünkü kimse böyle söyleyemez yani ço-"
"Rüya!! senden hoşlanıyorum, senden çok hoşlanıyorum... benim ile çıkar mısın?"
"Bir dakika sen o hoşlanmayı falan ge- NEEEEEEEE HOŞLANIYOR MUSUN ben doğrumu duydum h-hoşlanıyorum mu dedin?"
"evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum KİM NAMJOON -BİTTİ-
Фанфикİşin eğlencesindeyiz ağalar Bölüm başı atarlar, bölüm içi yazım yanlışları kısaca kitap baştan aşaği rp kitabı teşeke (ama bazen ciddiye alip yardirdigimda olmus)