Herkese hello size suga'lı bir bölüm getirdim umarım seversiniz :)))
OY+ YORUM LÜTFEEEN
--------------
#HATIRLATMA
Sadece başını salladı bu da kötü şeyler mi demekti ne olmuştu ki?
------------Hastaneye geldiğimizde namjoon çıktı bende danışmaya gidip önlük aldım ve anti sosyal kişilik bozukluğu olan hastanın odasına çıktım. İçeri girdiğimde yatağında yatıyordu beni görünce kalktı.
"Vaay kimler gelmiş, a-a bu sefer hocan da var."
Şaşkın şekilde arkamı döndüğümde namjoon ile burun buruna geldim.
"Si-siz ne zaman geldiniz?"
Bakma bana öyle kirpiklerinin altından zalımın oğlu kalp var bende.
"Sana bakmak için geldim bakalım nasıl muane ediyorsun hastaları."
"Peki."
Hastanın yanına gidip sandalyeye oturdum. Namjoon'da yanıma gelip oturdu.
"Merhaba yoongi bey, nasılsınız?"
"İyiyim, kontrolcü sen nasılsın?"
"Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"
"My: Yalnız bunları senin değil güzelliğin sorması gerekiyor sonuçta sen buraya onu izlemek için geldin şimdi oradan çekil de güzellik ile konuşayım."
Namjoon'a döndüğümde sabır diler gibi nefes alıp verdi. Bende çok uzatmadan konuşmaya başladım.
"Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"
"Açıkçası hiç iyi değilim... İstediklerim yok burada."
"Nasıl şeyler istiyorsunuz?"
"Sigara istiyorum yok alkol istiyorum o da yok yemekler zaten berbat bence sen buna bir çare bulabilirsin güzellik."
"O sizin arkadaşınız değil, stajyer bir doktor."
"Anladık, maden stajyer izin ver de o yapsın hatta gitsene sen hastanenin reklam kağıdında gördüm doktoru seçebiliyormuşuz."
Danışmada kendimi gizlemek için kullanmıştım ama okuma zahmetine girmemiştim demek öyle, bence güzel.
"Haklısın ama ailen beni seçti doktorun olarak ve benim hastamsın o da benim stajyerim benim söylediklerimi yapıyor hastayı tedavi yetkisi yok!"
"Söyle de konuşsan o zaman o güzel sesini duymak istiyorum."
Yoongi bey sınırları zorlamayalım lütfen. Elimi sakin olması namjoon'un koluna koydum.
"Sizi dinliyorum yoongi bey."
"Ayyy! Bey falan deme resmiyetten nefret ederim."
"Malesef kurallar gereği resmiyet olması gerekli."
"O zaman hastaneden çıkarken konuşuruz."
Namjoon fısıldıyarak "Sen bu kafa ile anca çıkarsın" dedi. Yoongi'ye baktığımda çenesi sertleşmiş ve damarları şişmişti.
"Beni buraya tıkan siziniz lan ŞEREFSİZLER!"
Yatağın çarşafını sıkmaya başlamıştı şuan sinir krizi geçiriyor gibi araya girmem lazım ama ne diyecem.
"Hocam lütfen çıkıp sakinleştirici getirin."
Eğer bunları burada yalnız bırakırsam polisler iki tane ceset çıkartırlar güvenemiyorum yani boh ta çıkabülür.
"Sen ne dediğinin farkında mısın ben seni bu i-"
"HOCAM! Lütfen sakin olun ve bir doktor gibi davranın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patronum KİM NAMJOON -BİTTİ-
Fanfictionİşin eğlencesindeyiz ağalar Bölüm başı atarlar, bölüm içi yazım yanlışları kısaca kitap baştan aşaği rp kitabı teşeke (ama bazen ciddiye alip yardirdigimda olmus)