•5•

2.1K 129 58
                                    

Vote+yorum plss❤❤ 


#HATIRLATMA
Sarılınca ikiside ağlamaya başladılar... O sırada bana seslenen bir ses duydum...

________

NJ: "Rüya!"

Bana seslenen sese doğru döndüğüm de namjoon'u gördüm bir bana birde yerde kıvranan zavalılara bakıyordu bu hali çok güzeldi, gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum bu hali cidden çok tat- neyse foklar çok yalnız onlara iyi bakalım...

NJ: "B-burda ne oldu??"

Ry: "Şey çocukları kaçırıyorlardı... Bende onları kurtardım, yani bir şey yok..."

NJ: "NE!?çocukları kaçırıyorlardı, sende.kurtardın.ama bunda.birşey yok.DELİMİSİN sen!!"

Annam benim jeton daha yeni düştü. Cidden çocukları kaçırıyorlardı ve ben normal bir şeymiş gibi davranıyorum valla iyi değilim ben...

Ry: "Hiii... Cidden ben neden bu kadar sakinim...çocukalr iyimisiniz bir yerinize bir şey oldumu????"

Kız çocuk: "Hayır, abla çok saol bizi kuttardığın için çok teşekkürler... "

Erk çocuk: "Evet. Çok saol..."

İkiside bana teşekkür edip önümde 90° eğilmişleridi çok saygılılar ve şirin ikisininde yanaklarından öpüp namjoon'a döndüm,

Ry: "Karınları açsa onları, yemek yemeğe götürüp ordanda evlerine bırakırız ve sonrada bana ev bakmaya gideriz..."

Çocuklar: "Eveeeet! Olur..."

NJ: "Tamam banada uyar ama üstüne alınma ama sen baya ter kokuyorsun"(bir kıza öyle denir mi monie cık cık ayıp ayıp😊kokuyorsun yazıyorya ben deftere okuyorsun yazmışım okulda yeni gördüm😄😄)

Ry: "Cidden saol ya hiç üstüne alınmadım,saol çok kibarsın ama yanımda kıyafet var lavaboya değiştiririm deodorant ile de  kendimi boğdum mu tamamdır"

Ry: "Cidden saol ya hiç üstüne alınmadım,saol çok kibarsın ama yanımda kıyafet var lavaboya değiştiririm deodorant ile de  kendimi boğdum mu tamamdır"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çocuklara baktığımda bize bakıp sırıtıyorlardı, onların elinden tutup arabaya doğru koşmaya başladık, cidden çok tatlılardı...

...

Erkek çocuk: "Yeeeeey!ilk ben bitirdim... Cho-hi sen bitiremedin haha..."

Kız çocuk: "Amma, sen çok hızlı yiyorsun banane bu haksızlık!"

NJ: "Tamamm... Sakin olun hadi bakalım eğer yemekler bittiyse ben ödemeye diyorum sizde toplanın bakalım... "

Ry: "Tamam biz zaten hazırız..."
...
Arabada cidden çok eğleniyorum olayın olduğu parkın oraya geldik dördümüzde arabadan inip, bahçe kapısından içeri girdik Namjoon'un elini ji-woo (erkek çocuk) benim elimide cho-hi (kız çocuk) tutuyordu zile basıp bir kaç adım geri gittim... Kapı açıldığında anneleri çıktı ve önce çocuklara sarıldı sonrada bize baktı sonrada

Anne: "Buyrun, siz kimsiniz??"

Ry: "Şey efendim ahh... Nasıl anlatıcam namjoon sen anlatsan ben nasıl anlatıcam bilmiyorum. "

Anne: "Noldu anlatın lütfen!"

NJ: "Efendim,çocuklarınız az daha kaçırılıyordu ama. Arkadaşım onları kurtardı"

Anne: "N-ne n-nasıl, çok çok teşekkür ederim gerçekten..."

Ağlamaya başlamıştı, hemen çocuklarına dönüp sarıldı daha sonra önümüzde eğilip teşekkür etmeye başlayınca Biz de hemen eğildik...

Ry: "Şey afedersiniz size bir şey sorabilir miyim? Yarın ben çocukları alsam ve onları sahilde gezmeye götürsem olur mu...?"

Anne: "Güvenilir birine benziyorsun ve çok güzel bir kızsın... Nerelisin sen??"

Hey maşallah nasıl geldin abla öyle az önce ağlıyotdu şimdi gülüyo garip ya

Ry: "Teşekkür ederim,Türkiye'liyim ben. "

Ji-woo: "Yani gidebilir miyiz Anne nolur nolurr. "

Cho-ji: "Evet!anne nolur."

Anne: "Tamam...gelip onları alırsın ben sana numaramı veriyim..."

Olumlu anlamda başımı sallayıp telefon numarasını aldıktan sonra, almaya geleceğim de arayacağım mı söyledim anneleri de bunu onaylamıştı... iyilik "iyi geceler" dedikten sonra arabaya doğru gitmiştik ve binmiştik daha sonra bir emlakçının önünde durup ev bakmak istediğimizi söyledik...

Emlakçı: "Yeni evliler için elimde güzel bir ev var..."

Ry: "Ş-şey siz bizi yanlış anladınız biz evli değiliz."

Emlakçı: "Nişanlılar içinde elimde ev var merak etmeyin..."(Amca sende işi iyice karıştırdın jsjsj)

O sırada namjoon'a baktığımda bana sırıtarak bakıyordu ama eminim ben şuan tepeden tırnağa kızarığım... o sırada birden bi el elimi kavrafı yana baktığımda namjoon okduğunu gördün ve

DOMATES MOD: ON

NJ: "Aish... Aşkım neden utanıyorsun evli olduğumuzdan he?"(namjoon yavaş ciğerimi söktün)

Foklar çok yanlızlar,onlara iyi bakalım foklar candır ah ah foklar çok yanlızlar...(bu foklar senden ne çekti ya)

Ry: "Ş-şey y-yani-"

NJ: "Utangaç domatesin benim"

Deyip yanağımdan  öptüğünde bayılıcaktım galiba kalbim göğüs kafesimden çıkıcak gibi atıyordu...(ben olsam şuan yoktum yani mi iz dayd... Hey ingiliçeme laf yok hıh...)heycandan bir yerlerime kaçan sesimi bulmak için boğazımı temizleyip konuşmaya başladım,

Ry: "O zaman..."

EVEET canlar bu bölümde burda bitti Allah'a şükür kendinize iyi bakın sizi seviyorum

❤❤ANYONGGG❤❤❤

Patronum KİM NAMJOON -BİTTİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin