Světla, kamera, hudba, jedeme!
Byly jsme na parketu a reflektory svítily jen na poslední dva páry. Stála jsem s Johnem po boku a usmívala se i když mi srdce bušilo tak silně až jsem malém neslyšela jak rozhodli porodci. Točila se mi hlava, přestávala jsem poslouchat a vnímala jsem jen to abych neupadla. Najednou mnou projela obrovská bolest. Slyšela jsem hlasy a najednou bylo ticho.
O 3 roky později:
,, Bello! Bello! Otevři! Jsi vzhůru? Je čas jít do školy. " máma. Zase mi nezvonil budík.
7:45 h
Pro: Brittany Snowová:
,Čau Britt, už vyjíždím. Čekej před vaším domem.',, Čauky Bells. Dobré ráno paní Woodsová."
,,Čau Britt." Britt nasedla do auta.
,, Zdravím Brittany. Tak holky těšíte se na nový školní rok?"
,,NE!" odpověděly jsme sborově.Brittany Snowová je moje nejlepší kámoška. Známe se už od dětství. Snowovi byli naši sousedi než Brittin táta našel nový a lepší dům. Není daleko od našeho. Chodíme spolu na místní gympl.
Vylezly jsme z auta a šly si sednout na lavičku před vchodem do školy.
,, Ty Bells, máš strach z přímaček?"
,, Ani ne. Ty?"
,, Já hrozný."
,, Jaj. Vždyť ty to úplně hravě zvládneš. Jsi nejchytřejší z celé třídy. Klídek." usmála jsem se na ni.Před osmou jsme šly do třídy. Všichni už tam byli. Sedly jsme do lavice.
,, Hej Bello, prej máme nového třídního."
,, Co?"
,, Slyšel jsem jak se o tom baví říďa."
,, Miku, zase ty tvoje pohádky?" Mike Clark, úžasný kluk ale umí si vážně vymýšlet. Je blonďák a ma kudrnaté ale vždy upravené vlasy. Je středně vypracovaný a vysoký.Otevřely se dveře a do třídy vešel Edward Swift. Je to můj spolužák. Je jeden z nejlepších tanečníků u nás na škole a samozřejmě jak jinak, je z něj každá holka paf. Má černé vlasy po boku sestříhané na ježka. Vypracované tělo a je vysoký. Musí se nechat, má ladný pohyb.
,, Pozor! Pozor! Swiftova družina se blíží." ve třídě vypukl díky Mikovi obrovský výbuch smíchu. Jak jinak, každý 'slavný' kluk má za sebou haldu holek ječících jen když se ho dotknou.
,,Čau Clarku, jak je brácho?"
,, Zdar Swifte, dobře brácho. Co ty?" velcí kámoši. Oni jsou taká nerozlučná trojka. Ještě jim tu chybí Black, neboli vlkodlak. Říká se mu tak protože se jmenuje Jacob Black, stejně jako ve Twilight. Takže náš školní vlkodlak. Postavu nemá vypracovanou a obličej má kulatý s malýma brejlema. Tak tenhle doklusal hned vzápětí za Swiftem.,, Čau lidi, jak je? Ahoj BB." to je naše přezdívka BB - Bella a Brittany.
,, Čau vlkodlaku, dobře. Už sis konečně nechal narůst srst?"
,, Moc vtipný Bello."
,, Jojo já vím." věnovala jsem úsměv.Začala hodina. Byl klid. Po zbytek dne sme si jen povídali o prázdninách.
Doma byla nuda, protože jsem tam byla úplně sama. Tak jsem otevřela noťas a rozjela Facebook. Mobil jsem si asi před týdnem utopila.
20 nepřečtených zpráv.
Ok. Jdeme číst.
Všechny jsem přečetla. Převažovaly zprávy od mých kmotrů a sestřenek. Pak ale přišla další zpráva.15:10
Od: Edward Swift:
, Ahoj Bello, omlouvám se že ruším ale mám na tebe prosbu. Víš slyšel jsem že si kdysi tančila ale kvůli tomu co se stalo na U.S.A. Show Dance a pak taky kvůli té nehodě si musela přestat. Prý tě to dost vzalo. Chtěl jsem se zeptat jestli by si nechtěla tančit se mnou. Odpadla mi partnerka a já mám jet tento rok na U.S.A. Dance Show. Potřebuju partnerku. Vzala bys to? Prosím je to pro mě důležité. Dej mi pls vědět brzo. 'Pro: Edward Swift
, Ahoj. Ano slyšels dobře. Promiň ale ne. Děkuju za nabídku.'Od: Edward Swift
, Je to na tobě. Jako byl bych samozřejmě strašně rád. Ale když to nejde. Chápu to. To co se stalo muselo být těžké.'Pro: Edward Swift
, Ani nevíš jak.'Od: Edward Swift
, Jak se to vlastně stalo?'Pro: Edward Swift
, To není tvoje věc.'Od: Edward Swift
, OK. Já se jen zeptal.'Pro: Edward Swift
, Nic ti do toho není.'Od: Edward Swift
, To vím.'Pro: Edward Swift
, Tak proč se sakra ptáš?'Od: Edward Swift
, To je jedno. Sory že jsem rušil. Ahoj.'Pro: Edward Swift
, Ahoj.'Lehla jsem si do postele a přemýšlela jestli se mi to zdálo. Otevřela jsem znovu noťas a přesvědčila se že to pravda je ale jak se to doprdele dozvěděl? Kdo mu to řekl?
Už byli všichni doma. Bylo kolem 8hodiny. Šla jsem se vykoupat. Celou dobu jsem si prozpěvovala svou oblíbenou melodii River Flows In You. Pak jsem šla do pokoje a otevřela si knížku. Po chvilce jsem ji zavřela a otevřela noťas. Žádná nová zpráva, super. Zavřela jsem ho a šla spát.
Jela jsem v autě. Vepředu seděl táta a vedle něj máma. Povídali si. Byla zima a já seděla vedle mého menšího já. Pořád jsem drmolila něco o taneční soutěži U.S.A. Show Dance, na které jsem se ze stresu vysypala. Pak že se to stalo naposled a že se tam dostanu znovu ale tentokrát že vyhrajeme. Pak se ale táta otočil. Usmál se na mě. V ten moment máma zařvala: ,, DRŽ VOLANT!" a pak už byla jen tma.
S brekem jsem se probudila. Máma s mou starší sestrou seděly u mě a hladily mě.
,, Má horečku. Určitě se jí zase zdálo o otci."
,, Mlč Jessiko! Ještě te uslyší." pak mě ještě párkrát pohladily a šly si zase lehnout. Po zbytek noci jsem už neusla. Přemýšlela jsem a brečela.Doufám ze se kapitolka líbila. Omlouvam se za chyby. Své názory prosím piste do komentářů. Budu ráda když mi poradite co mám zlepšit
ČTEŠ
Taneční parket
RomanceMladá osmnáctiletá talentovaná tanečnice Isabella, která přišla o svého otce dostává jedinečnou možnost, vrátit se zpět na parket. Má ale strach. Pomůže jí její spolužák a rodina? Pomůžou jí city? Láska? Nebo ji podrazí? Zamiluje se do ní a ona do n...