Zase se mi začal zvedat žaludek, než jsme dojeli domů. Ale zvládla jsem to a domů jsme dojeli bez újmy.
Když jsem po důmyslné promluvě s naším záchodem přišla do obýváku, Edward uvařil čaj, usmažil palačinky a společně jsme si sedli k televizi a zapli si film Zkus mě rozesmát. Jennifer Aniston, moje nejoblíbenější herečka. Když mi bylo 16, seriál Přátelé jsem sledovala každý den. Rachel byla super.
Celý den jsme spolu a kýblem proseděli u televize, ale naštěstí mi už pak zle nebylo.
Večer jsme si šli spolu lehnout. Byl to úžasný pocit vedle něj zase usínat. Usla jsem mu v objetí.
Ráno mi připravil snídani. Omelety. Mňam. Posnídali sme a zase si zapli telku. Už sme nemuseli chodit do školy jelikož sme se museli připravovat na maturitu. Seděli jsme u filmu a o půl dvanácté jsme jeli na návštěvu k jeho otci.
Když jsme dojeli před dům Edwardova otce, vystoupili sme a opět nám přišla otevřít Elisabeth.
,,Edwarde, Bello. Vítáme vás. Posaďte se a udělejte si pohodlí." Řekl mile Carl.
,,Děkujeme." Odpověděl Edward.K obědu bylo kuře na kari s rýží. Musím říct, že lepší jsem nejedla.
,,Elisabeth, mohla bych vás požádat o recept? Je to výborné."
,,Ale nač to vykání. Vždyť už jsme téměř rodina. Říkej mi Eliso."
,,Dobře Eliso."
,,A samozřejmě, že ti ten recept ráda dám."
,,Děkuji jsi laskavá."
,,Maličkost." A velmi mile se usmála. Viděla jsem, že Edward je nesvůj. Byl neklidný a nervózní.Po obědě si Edward s otcem sedli do obýváků a já s Elisou jsme začaly sklízet ze stolu.
,,Bello..." Elise poklesl hlas.
,,Je mi velmi líto, jak se Carl k tobě chová. Víš, on si představoval, jak Edward bude s Claire a konečně se spojí ty dvě rodiny. Víš, rodina Lee je taky vcelku majetná, ale ne tak jak rodina De La Santaine. Carl by o mě ani nezavadil, kdyby má rodina nebyla jakýmsi způsobem spjata s rodinou De La Santaine. U nich, v Paříži jsme se poznali."
,,To je zajímavé. Ovšem nemělo by být na Edwardovi koho si vezme stejně jako na Claire?"
,,Mělo, ale tyto dvě rodiny plánují svatby svých dětí už po generace. U De La Santainových se dlouho nenarodila žádná dívka, až Claire a tu si měl vzít Edward."
,,Když se nemilují na co takové svazky jsou?"
,,Majetek. Taky mě rodina Lee provdala za jednoho hulváta Marcuse De La Santaina. Rozvedli jsme se spolu. Byla jsem s ním od osmnácti a rozvod proběhl po dvou měsících."
,,To mě mrzí."
,,Nemusí." Mile se usmála.
,,Vím že mě Edward nemá moc rád."
,,To nevím. Řekla bych ale že je spíš zvyklý na jeho matku vedle jeho otce. Ale až tě pozná, uvidíš, že to bude fajn."
,,Snad máš pravdu."V obýváku jsme si dali kávu a pak jsme vyjeli směr domov.
_______________________________
Tak snad se kapča líbila😄
Vaše Verča
ČTEŠ
Taneční parket
RomanceMladá osmnáctiletá talentovaná tanečnice Isabella, která přišla o svého otce dostává jedinečnou možnost, vrátit se zpět na parket. Má ale strach. Pomůže jí její spolužák a rodina? Pomůžou jí city? Láska? Nebo ji podrazí? Zamiluje se do ní a ona do n...