Došourala jsem se pomalu dolů, ležel na gauči, nepřikrytý, totálně vyčerpaný. Pomalu jsem k němu došla a přikryla ho dekou. Sedla jsem si vedle něj a pohladila ho po vlasech. Trochu se zavrtěl a pak otevřel oči. Upřel je na mě.
,,Bello? Co tu...co tu děláš?" Jen jsem se pousmála.
,, Děkuju. Zachránil si mě. Omlouvám se za to jak jsem se zachovala. Omlouvám se."
,,Bell, nemusíš se mi omlouvat. Chápu tě. Viděla si mě jak mě políbila Helen, jak mě políbila Laura. Chápu to. Odpusť."
,, Odpouštím ti."
,,Můžu se k tobě vrátit?"
,,Ano. Můžeš a budu ráda." Přitiskl si mě k sobě. A políbil mě tak, jak nikdy.
,,Bellie, řekni mi. Kdo je ta paní s malým synkem?"
,,To je ta tátova milenka, jmenuje se Katherine. Dostala se do špatné situace a tak teď bydlí u nás. Pomáhá mamce v domácnosti. A ten malý klučina, to je Toby, je to teď nás bráška. Je to skvělý kluk."
,,To je od vás strašně pěkné. Lásko, chyběla si mi."
,,Ty mě taky. Ale bolelo to. Neslibuju, že to bude hned dobré, ale pokusím se s tím něco dělat."
,,Chápu to. Omlouvám se. A o Lauře jsem nevěděl."
,,Neříkám žes o ní věděl. Vpohodě. Ale už to neřešme, prosím. Nechci si to připomínat."
,, Vpořádku. Já to chápu."Sedli sme si ke snídani. Já i Edward sme byli na dnešek omluvení ze školy, potřebovali jsme si odpočinout. Tak jsme hned po snídani zalezli do mojeho pokoje a dívali se na filmy. Dlouho sme se dohadovali co tam pustíme. Já chtěla After: polibek a Edward zase Mrakodrap s jeho oblíbeným hercem Dwaynem Johnsonem. Vyhrál, jelikož mě začal lechtat. Ale po jeho filmu zákonitě šel ten můj. I když neochotně se na ten film se mnou podíval, nakonec přiznal že se mu to trochu líbilo.
Shlédli sme asi ještě čtyři filmy a pak sme usli. Oba dva jsme byli unavení. Večer Edward šel domů, aby neměl problém a já si dala sprchu a taky zalezla do peřin. Usla jsem v cuku letu. Ani jsem nepřemýšlela. Prostě jsem se ponořila do hlouby své duše a nechala si zdát.
,,Ahoj Britt."
,,Bello! Kdes byla? Předevčírem mi volal Edward kde si? Pak mi volala tvoje máma a tvoje sestra. Co s tebou bylo? Měla jsem strašný strach."
,,Já ztratila jsem se. Ten večer jsem šla ven přece s Mikem. Chtěl se mnou chodit a já mu řekla že nechci a on to neunesl. Odešel, ale začalo strašně pršet. V parku nebylo vidět na krok tak jsem chvilku bloudila, asi hodinu a pak jsem našla lavičku. Lehla jsem si na ni. Usla jsem a pak se probudila doma. Edward mě šel hledat a dvě hodiny mě hledal v parku, až mě našel. Donesl mě prý domů a celou dobu u mě seděl až ráno si prý šel lehnout k nám na gauč."
,,Bello, to je strašné. Ten Mike, bože to je kokot. Jak...jak mohl? Dělá si prdel?"
,,Aaale čauu. Jak je lidičky?" Přišel s úsměvem od ucha k uchu Mike.
,,Ty čůráku! Rozběhl se na něj Edward z rohu třídy. Přeskakoval lavice, až se k němu dostal. Jednu mu natáhl. Pak ho ale zbytek kluků že třídy stáhlo zpátky.
,,Belle co to kurva děláš? Ses posral bo co?" Křikl Mike, který si zrovna utíral z koutku pusy krev.
,,Ty šmejde! To se dělá kurva, nechat holku samotnou v parku?! Ty zmrde! Vždyť jí tam někdo mohl ublížit!" Mike se na mě jen otočil s vražedným pohledem. Díval se a probodával mě očima.
,,Nemyslel jsem si že budeš taková, že to hned vykecáš svému frajírkovi." Řekl směrem ke mě.
,,Ona mi nic neřekla. Hledal jsem ji v parku. Neozývala se ani rodině, ani Britt a mě nezvedala hovory. Nikdo nevěděl kde je. Jen ty, že ano?!"
,,No jistě." Utrousil zle Mike.
,,Ty hajzle. Teď tu špiníš Bellu, ale to že si ji včera vyznal lásku a ona tě odmítla už neřekneš co? To by pošpinilo tvoje ego." Vložila se do toho Britt.
,,Tak takhle je to ty kurvo! Ty hajzle! Ty zmrde! Ty se mojí Bell ani nedotkneš!" Křikl Edward, který byl celý bez sebe.
,,A co když bude chtít?" Utrousil se posměšně.
,,Ne nebudu chtít Miku. Byli sme dobří přátelé, nevím co ti to prolítlo hlavou. Jsi falešný." Vložila jsem se do toho nakonec i já. Bylo vidět že Mikea se to dotklo. Asi to nečekal, ale to co říkal on byly rány pod pás.
,,Fajn. Vyhráli ste. Dělejte si co chcete." Ustoupil Mike z cesty. Myslím že mu to došlo. Nebo v to alespoň doufám.
______________________________________
Tak doufám že se kapitolka líbila. Je malinko kratší. Snad to nebude vadit. Děkuji moc za vaše názory a ráda si poslechnu další. Moc vám všem děkuji ❤
ČTEŠ
Taneční parket
Roman d'amourMladá osmnáctiletá talentovaná tanečnice Isabella, která přišla o svého otce dostává jedinečnou možnost, vrátit se zpět na parket. Má ale strach. Pomůže jí její spolužák a rodina? Pomůžou jí city? Láska? Nebo ji podrazí? Zamiluje se do ní a ona do n...