E greu să spui o poveste ce a început cel mai probabil acum milioane de ani și posibil să se continue și să se repete încontinuu fără ca cineva să observe ceea ce se întâmplă cu adevarat sau să-și de-a seama de ceea ce va urma. Orice poveste ai asculta sau ai citi totul pare că pornește de la o mica întâmplare, ceva ce dă startul intregii povesti. Sincer, nici eu nu știu care e povestea din spate și cum va funcționa această lume plină de lucruri noi, ființe noi dar știu un punct de a o incepe. Cu o simpla legendă, o mică poveste ca aceea a lui Adam si Eva sau ca aceea a cum au scăpat Zeii de Uranus, insa această legendă nu se garantează a fi adevărată dar hai să presupunem că este și poate, cu cât scormonim mai mult, vom găsi originile poveștii.
Într-un univers departe de noi există două stele. Acestea erau în conflict permanent deoarece nu se suportau deloc cu atât mai puțin razele ce dogorau una asupra celeilalte. Fiecare se credea mai puternică și mai strălucitoare, deși acestea sunt aproape identice ceea ce le deosebesc sunt doar calitățile lor. Una poate oferi mai multă căldură iar cealaltă mai multă lumină. După multă vreme de rivalitate acestea au observat o soluție pentru problema lor. O mică bucată de meteorit părea că le poate împiedica razele să se întâlnească. Astfel au inceput să aducă mai mulți meteoriți între ele, dar aceștia se deplasau mereu și nu-și păstrau poziția. Sute, mii de încercări și totul in zadar, nu își puteau crea acel zid intre ele. Dar cele două stele nu renunțau , dovadă dorinței imense pentru care luptau. Și tot încercând si încercând o planetă mare și splendidă își făcuse apariția printre miile de bucăți de cenușă moartă.
Cu eforturi mari au reușit să o aducă între ele. Aceast glob plin de culori intense de verde, albastru si maro părea o imagine perfectă la care sa poți privi neîncetat apreciindui fiecare forma, curbă fara sens dar plina de gratie, ciudată dar aproape perfectă stând neclintită, liniștită și adormită ca un înger ce visează lumile in care l-au purtat aripile sale, legănat încet in jurul axei sale ca un nufar plutind pe apa limpede.
Ea reușea să acopere razele lor astfel încât cei doi Sori o luminau și îi dădeau căldură suficientă dar si suficient de mare încât a devenit un zid perfect intre cele două. Cei doi Sori își aruncau bucuroși razele pline de afecțiune asupra acesteia făcând-o mai frumoasă si mai plină de viață ca înainte. Dar după un scurt timp cei doi păreau să-și ducă dorul deși nu voiau să recunoască asta , își simțeau lipsa. Situația părea că va rămâne așa pentru totdeauna, că în sfârșit sunt împliniți și se pot odihnii liniștiți și fericiți alături de iubita lor planetă
Însă somnul lor a fost întrerupt la scurt timp de o cometă ce părea să se îndrepte furioasă catre prețioasa lor planetă prevenind o cumplită distrugere. Amândoi încercau să deviezeacest inamic, dar fără cooperare, fără să se ajute reciproc totul era in zadar era evident că nu aveau nici o șansă împotriva furiei cu care cometa se apropia. Și în nu mai mult de câteva secunde planeta se spulberă în fața lor provocând un tremur împrejur de parca însăși centrul universului si-ar fi pierdut echilibrul.Cei doi Sori se revăzuseră, dar nu puteau suporta imaginea cruntă dintre ei de asemena nu puteau accepta faptul că preaiubita lor planetă pierise așa că au hotărât să o repare, însă zona în care a avut loc impactul nu părea că poate fi refăcută, nu era în puterea lor să readuca planeta la forma sa inițială așa că au decis să o refacă asa cum pot și cel mai important să nu renunțe la nici o fărâmă din vechea planetă . Au folosit cometa și alte resturi pentru a mai face o planetă din apă și gheață și încă una din lava izbucnită și astfel luase naștere o planetă alcătuită din trei: Cea mai mare fiind vechea planetă și încă două mai mici apropiate pe marginea planetei mari.
De data acesta cei doi Sori se puteau vedea prin spațiul dintre cele două planete mici. Aceștia își promiseseră că vor apăra mereu această creație a lor și i-au dat de asemenea și un nume: "Tridelia". Apoi ca o mică măsură de protecție pentru ei și-au făcut câte un mic scut ce se învârte în jurul lor luând naștere ziua și noaptea pe Tridelia. Și în sfârșit cei doi s-au putut odihni, fapt ce încă continuă.
Însă sigura problema era faptul că aceștia au promis că o vor apăra pe Tridelia, dar nu și ființele de aici și pacea dintre ele. Nu poți spune mai exact ce fel de ființe pot trăii aici, dar chiar și în planeta de foc sau gheață exista ființe adaptate acestui mediu. Planeta de foc a căpătat numele "Terodelia", planeta de gheață "Acdelia" și cea verde și cea mai mare a pământului și a pădurilor numele "Healdelia". Pe fiecare tărâm se puteau găsi ființe sub formă de spirite ce au apărut primele aici . În Healdelia, arborii și alți copaci în Terodelia pietroșii de foc și în Acdelia sirenele de gheață.
Mai apoi parcă de nicăieri au apărut și "delii", ființe care se tot înmulțeau și populau această lume. Pe fiecare tărâm părea că toți acești deli erau la fel, dar în scurt timp aceștia se schimbau și se deosebeau în funcție de mediul în care trăiau. E greu de crezut că pe fiecare tărâm aceștia puteau locui, mai ales în tărâmul de foc. După scut timp ei au început să-și creeze legături cu mediul și cu spiritele naturii respective astfel aceștia începeau să se modifice în așa fel încât să semene cât mai mult cu mediul în care trăiau. Se parea că natura îi schimba îi acapara, dar ca sa vedem mai clar ce se întâmplă haideți să ne apropiem, sa vedem și să descoperim împreună.
...........................................................
Hey!
E prima mea carte și capitol desigur. Nu sunt sigur că primele părți vor fi prea atractive, dar cât mai curând sper ca acțiunea să înceapă.
Aștept comentarii și like-uri!!!
Ja ne!
CITEȘTI
Sfârșitul unui război infinit
FantasyÎn această lume in care războiul dintre trei planete aduce spaimă și frică , Efenia este singura care nu vrea sa se ascundă. Cu timpul aceasta află că adevărul este mereu diferit și că îi sunt ascunse multe secrete. Cu ajutorul celor trei arbori ea...