Sirena de gheață.

13 3 0
                                    

Glad nu mai șchiopăta așa de rău și nu se mai ținea de umăr. Părea să-și revină, deși Efenia nu știa cum. Dar după ce se îndepărtaseră, Efenia începuseră să-i adreseze întrebări.

- De ce mi-ai zis Elimia?

- Că să nu afle prea multe detalii, deși deja știu cam totul.

- Și în legătură cu asta. Ce simțeau și de ce m-au amenințat?

- Uite, e greu să-ți răspund. Sunt multe lucruri pe care nu le cunoști și nu-ți pot răspunde la această întrebare.

- Atunci spune-mi acum ca să înțeleg. Ști că sunt curioasă mai ales acum după toate astea.

- Bine, dar fi atentă! Fiecare del are puteri diferite, dar și comune între ei. Îți voi spune una din puterile comune fiecărui del din lumea asta. Deși mulți nu o pot folosi, dar o au, la fel și tu.

- Ce este?

- Păi... Un cerc.

- Un cerc?

- Nu unu oarecare... E un cerc din cheackra. E invizibil dar e acolo. Acum. Gândește-te că ești în mijlocul unui cerc mare. De fapt mărimea cercului depinde și de puterea fiecăruia, așa că cu cât ești mai puternică, ai acest cerc mai mare și acest cerc are un rol foarte important. Acest cerc e ca și pielea noastră. El ne ajută să simțim ce e in jurul nostru, să vezi în spatele tău, să vezi ce este după un zid din fața ta sau după multe obstacole. Mai exact simți mișcările din interiorul cercului tău. Astfel cu cât ai cercul mai mare poți ști ce te înconjoară într-un spațiu mai mare. De exemplu dacă un del este pitit sau este în spatele tău și este în raza cercului tău tu deja ști că e acolo, de asemenea mai mult decât atât îți poți da seama și cât e de puternic sau multe altele, dar pentru astea îți trebuie mult antrenament. Deci, ce ai înțeles până aici.

- Că fiecare del are un cerc care îl ajută să afle ce e în jur și să vadă chiar și ceva ce nu este in fața lui.

- Da... Și mai pot afla și cât de puternic ești sau pot afla informații și punctele tale slabe.

- Deci de-aia ai spus că deja știu totul.

- Da. Dacă ai ști să te controlezi mai bine i-ai putea împiedica. Adică este posibil să intri în cercul cuiva fără că el să știe că ești acolo, dar asta este o abilitate foarte rară și unică, însă te poți antrena că să nu îți pătrundă în memorie. Mai exact îți observă fiecare reacție te analizează și așa află lucruri. Dacă îți poți controla reacțiile îi poți face să obțină informații false.

- Am înțeles... Stai! Adică tu i-ai văzut pe ei prin cercul tău și te-ai dus după ei?

- Da. Eu am cercul mai mare decât ei și mi-au intrat în rază fără ca ei să știe și i-am urmărit atent ca să nu mă observe, dar au folosit ceva anume și m-au depistat. Într-un sfârșit am câștigat lupta oricum, dar recunosc am scăzut foarte mult. Trebuie să-mi reîncep antrenamentul.

- Cât de puternic ești?

- Puterea nu se poate măsura decât testa sau compara cu altele.

- Atunci cât de mare ai cercul?

- Hmm... Cred că vreo 120 de metri.

- Wow!

- Da știu e foarte mare. E un avantaj mare.

- Deci dacă vine cineva spre noi îți vei da seama?

- Da. Bine, există mai multe tipuri de cercuri și de asemenea fiecare are un nume ce le deosebesc dar nu te încarc cu asta. De exemplu eu posed trei tipuri de cercuri.

Sfârșitul unui război infinitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum