Triunghiul.

42 5 0
                                    

    Aceste ființe inferioare spiritelor se pot clasifica fiecare în câte o anumită rasă. Încă de la început acești deli erau asemenea oamenilor, dar acum aceștia au început să se modifice din cauza a ceea ce îi înconjoară, însă până la vârsta de nouă-zece ani ei sunt simpli poți spune că până la această vârstă ei sunt copii apoi se maturizau.

    Această maturizare consta în etapa în care delii deveneau ca restul adulților. Unii copii pot privi această transformare ca pe un blestem însă uni privesc asta ca pe un lucru magic. Ceea ce îi face pe aceștia deosebiți și speciali era faptul căci ei aveau în loc de o inimă un giuvaer. Acesta este un cristal în care puterea și energia lor zisă și "chackra" era concentrată și folosită pentru a putea trăii și de asemenea chackra lor începe să se unească cu mediul din jur făcându-i să arate brusc diferit.

    Indiferent dacă voiai sau nu îți era imposibil să te ferești de asta însă adevărul este că niciun del nu mai privește asta ca ceva rău, acum ei s-au adoptat la stilul acesta de viață, fiecare încercând la vârsta fuzionării să-și unească cheackra cu elementul său pentru al putea controla.

    Elementul diferea în funcție de tărâmul natal și de proveniența fiecăruia: pentru cei din Acdelia, tărâmul apei, delii puteau controla apa și foarte rar gheața, pentru cei din Terodelia, tărâmul focului ,delii puteau controla focul și foarte rar lava, iar pentru cei din Healdelia, tărâmul naturii, deli puteau folosi liane, copaci și foarte rar pământul, însă printre acestea se pot găsi mult mai multe puteri folosite de unii deli speciali născuți cu anumite haruri.

    E ciudat cum aceștia pot face aceste lucruri incredibile, dar această putere este remarcată prin această modificare a cum arată ei. Cu cât își pot folosi mai bine elementul aceștia sunt cuprinși de semne ce se împrăștie pe tot corpul arătându-le valoarea puteri lor. Acestea par a semăna cu niste tatuaje simple, dar ceea ce le deosebesc este faptul că în momentul în care ei folosesc puterea lor acestea îi schimbă pe deli, prind o culoare ce îi fac înspăimântători, dar tot odată și puternici.

  Aceste semne îi fac deosebiți unii de alți, de asemenea și rasele lor sunt diferite. Delii din Acdelia se numesc "acdeli" și la folosirea elementului semnele lor sunt aproape invizibile, delii din Terodelia se numesc "tideli" și semnele lor devin portocali sau roși iar delii din Healdelia se numesc "hadeli" și semnele acestora devin verzi sau maro.

   Încă de când aceștia și-au început acesta viață folosindu-se de puterile lor, trăiau împreună în armonie și pace. Fiecare del își putea găsi locul în această lume plină de înțelegere indiferent de rasa de care aparțineau, fiecare era util în felul său, dar...

    Încă nimeni nu știe cum totul s-a schimbat dintr-o dată din acea lume bună în una plină de ură și războaie. Acum fiecare tărâm și popor vor cât mai multă putere, vor biruință și prioritate totală în Tridelia, ce acum nu mai poate fi numită așa deoarece pentru deli nu mai e o alianță ci o lume în care cei de la conducere vor cât mai multă bogăție și sclavie, astfel această sete de putere a fost împrăștiată în toată această lume. Singurul lucru în care poți spera că această lume poate fi schimbată este următoarea generație ce se pare că aduce multe minuni, dar și pericole mult mai mari.

    Când un del se naște și poate vedea cu ochiii inocenței, ce poate privi adânc în suflete fiecăruia, deși nu pot înțelege nimic, pot simți ceea ce trebuie făcut și pentru ce trebuie să lupte, dar și în acest caz nimeni nu-i poate scăpa din lumea crudă ce îi înconjoară și îi îndreaptă spre suferință sau spre drumul cel rău .Chiar dacă nu ar conta ce ești, frica a fost implantată în toți și nimic nu le poate reda speranța.

    Dacă vrei să mergi într-un alt loc pentru a-ți căuta libertatea mai bine ai renunța înainte să încerci sau chiar să te gândești la asta. Dacă privești în jur vei vedea liniște pură dar dacă faci un pas înainte totul în fața ta se schimbă, indiferent unde ai fugi nu ai scăpare de realitate, în dreapta ești vânat de cei mai mari dușmani de temut ai rasei tale și la stânga tu ești un mostrul care în ochii celui din fața ta nu meriți să trăiești. Acesta este ciclul în care circulă ura și războiul dintre cele trei popoare.

    Imaginați-vă un triunghi și în fiecare punct cele trei tărâmuri. Acdelii vânează si terorizează tideli, aceștia la rândul lor urmăresc suferința hidelilor și din ura dezastrelor făcute și hideli se răzbună la rândul lor pe acdeli. Pe scurt aceștia au ajuns să se vâneze unii pe alti și niciunde nu pot găsi o cale de scăpare.

    Mulți caută să se apere sau să se ascundă doar pentru a nega realitatea crudă în care sunt nevoiți să ducă această povară a vieții. Aceștia au ajuns să nu se înțeleagă nici pe ei însăși și se pierd într-un abis al urii și continuă să fugă de propria lor umbră. Deși își urăsc soarta continuă să-și dorească să trăiască încercând din răsputeri să găsească lucrurile mici și bune cu care se pot consola. Metoda de a-ți găsi un țel este diferit pentru fiecare del sau spirit așa că unii ajung să se ascundă, unii vor să-i apere pe cei slabi, dar cei mai mulți aleg să se lase controlați de setea de a face rău și de a se hrăni cu suferință.

Sfârșitul unui război infinitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum