3.Bölüm: Mavi Gözlü Atarlı Kız

7.2K 308 12
                                    

Multimedia:Özge Uzun.

Çakır'dan;

...Sessizce okul bahçesinde yürümeye başladım.Gerçekten bu okulun başlaması sinirlerimi bozmuştu. Ne güzel yaz tatilinde babamın bodrumdaki otelinde keyif çatıyordum. Yürümeye devam ederken nerdeyse bütün okulun bir çember halinde toplandığını gördüm. Ne olmuştu da kızların benim etrafımda olması yerine orda toplaniyorlardi. Birden Özgenin çığlıklarını duyunca hızlı adımlarla topluluğa doğru yürümeye başladım. Bir kaç kişiyi ittikten sonra ortaya geldim bir kız Özgenin saçından tutmuş kafasını yere vuruyordu. Şaşkın bir şekilde gözlerimi büyüttüm. Ilk defa böyle bir kız görüyordum normalde manikürü bozulmasın diye kavga etmeyen kızlar görmüştüm ama ilk defa böyle kavga eden bir kız görüyordum. Gülesim gelmişti ama etrafta onca kişi varken ve Özge benim sevgilimken bu yanlış olurdu. Bir an kendime gelip silkindim. Bir kız benim kız arkadaşıma benim okulumda vuruyordu. Kızı hızla kolundan tuttum. Kız bir an Özgeyi bırakmadan kafasını çevirerek bana baktı. Kız elimden kurtulmaya çalıştı oldukça güçlü bir kızdı ama bırakmadım ve kendime çektim aslında yapmam gereken kıza bağırmaktı ama gözleri gözlerimi bulunca bir tuhaf hissettim. Ilk defa bir kız bana sinirle hatta nefretle bakıyordu. Bende onun gözlerine daha da baktım. Ister istemez gözlerim onun mavi gözlerini bulunca yumuşamıştı. Bu kız nasıl beni sadece bir bakışıyla yumuşatıyordu? Yüzünü incelediğimde oldukça güzel bir kızdı ama çok sinirliydi.

"Çakır aşkım bu kız beni öldürüyordu."

Özgenin sesiyle kendime geldim ve tekrar kıza öfkeyle baktım gerçekten bu kız kimdi ki benim okulumda böyle hareketler yapabiliyordu? Bu hareketleri burada sadece ben yapabilirim birde benim tayfam. Birden sinirle ağzımdan kelimeler döküldü.

"Sen kimsin de benim okulumda benim kız arkadaşıma saldırıyorsun kızım!!"

Aslında Özgeye saldırması beni sinirlendirmemişti ama sevgili gibi görünmemiz lazımdı ve bende onu bahane ederek kıza sataştım.

"Asıl sen kimsin bana atar yapıyorsun oğlum!"

Söyledikleri karşısında şaşırdım. Bu nasıl kızdı böyle? Normalde böyle dediğimde bir kızın kafasını eğip şirince özür dileyip bana sırnaşması gerekiyordu. Daha önce öyle oluyordu çünkü.

"Kızım sen bu okula yeni geldiğin için beni tanımıyorsun ama ayağını denk al,kız falan dinlemem seni yere yapıştırırım." Dedim birden aslında bir kıza vurmazdım ama bu kız bana nasıl böyle konuşabiliyordu? Bana bana... Çakır Erdem'e! Iyice bihtere bağladım. Kız söylediklerim karşısında şaşırdı ama hemen cevap verdi.

"Seni tanımıyorum ama burdan bakınca laf yapan ama icraata gelince susan biri olduğun çok belli!" Dedi birden. Bu ne biçim kız böyle bir de benimle herkesin içinde nasıl konuşuyordu? Bu kıza haddini bildirmem lazımdı.

"Bana bak,benim adım Çakır Erdem ise senin yanına bunu bırakmam. Sana gününü göstericem, bittin sen. Yanlış kişiye çattın!" Dedim. Cidden yanlış kişiye çatmıştı bu okulda olanlar zaten benim bu kızın peşini kolay kolay bırakmayacağımı bilirdi.

"Görüşürüz,kim kime neyi gösteriyor görürüz... Çakır Erdem!" Bu kız gerçekten yanlış kişiye çatmıştı. Güzel olması onun bana herşey diyebileceği anlamına gelmiyordu. Bu zamana kadar kimse bana böyle atar yapmamıştı bu kız mı yapacaktı.

Birden koluma sertçe vurup okula doğru yürümeye başladı. Arkasında şaşkın bir ben bırakmıştı. Bu kız...bu kız gerçekten farklıydı. Herşeyi farklıydı. Giyinişi,konuşması,cesareti hatta güzelliği bile....
Birden kendime geldim ve kızdan gözlerimi çektim birçok şaşkın yüz bize bakıyordu.

"Siktirin gidin lan burdan oyun mu var!" Dedim bağırarak bu sözüme karşılık herkes gitmişti ama benim daha yeni farkettigim yarım akıllı arkadaşım Melih hala şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Bu olanlara en az benim kadar şaşırmış olmalı.

"Aşkım hadi kaldır beni kalkamıyorum."

Özgenin sesiyle Özgeye döndüm. "Biri kaldırsın şunu." diye bağırdım. Özgenin samimi arkadaşı Ceren onu hızla gelip kaldırdı. Özgenin ben kaldırmadığım için oflamalarını duymamazlıktan gelip okula ilerledim . Arkamdan Melih geliyordu ben hızlıca sınıfa gittim ve sırama oturdum. Melihte hızla yanıma oturdu.

"Oğlum o kız neydi öyle yaaa."

"Ne diyorsun Melih?" Aslında anlamamazlıktan gelip hiç konuşmak istemiyordum.

"Oğlum ne diyeceğim? O aşırı taş bir o kadarda atarlı kızdan bahsediyorum. Sana posta koyan kızdan bahsediyorum."

Bunu söylerken alayla konuştu. Son söylediğine sinirlensemde şaşkınlıktan ona cevap vermek istemedim. Biraz geçtikten sonra hala Melih'in sorularıyla uğraşıyordum ki Özge gelene kadar.

"Özge naber kanka dayak nasıldı?" Melih'in alayla söylediği şey bende de bir gülümseme etkisi bıraktı ama ciddiliğimi korudum.

"Melih!! Sinirlerimi bozma benim defol sıramdan çabuk."

"Ohoo Özge hanım sende başkalarına atarlanamıyorsun bana atarlanıyorsun." Dedi tekrar alaylı ses tonuyla Melih.

"Bak Melih! Defol git ya sıramdan." Özge bir yandan söylenip bir yandan Melih'in omzuna vuruyordu. Melih en son kalkıp bir ön sırama oturdu.

"Özge neden dayak yiyiyorsun? Kızım sen benim sevgilimsin lan. Böyle olan itibarınıda kaybettin. Önceden yanıma,senin yüzüden kızlar gelmeye azda olsa çekinirdi şimdi hiç umurlarında olmaz. Sonra gelip 'Çakır bu kız neden yanına geliyor.' deyip durma!" Diye söylendim. O benim kız arkadaşım sıfatıyla duruyordu ve dayak yiyordu...olamaz!

"Çakır aşkım gerçekten boş anıma denk geldi yoksa ben onu orda döverdim vallahi bak." Özge şirinlik yapmaya çalışıyordu ama benim umrumda değildi. Cevap vermeyip bıkkınlıkla ofladım. Özge yüzü asık bir şekilde kollarını göğsünde birleştirerek önüne döndü. Sonra çaprazımızda oturan Meriç'e dönerek;

"Meriç ya. Sen ne biçim kuzensin. Ben burda bir kızla kavga edeyim sen burda boş boş oturup müzik dinle!"

Meriç teki takılı olan kulaklığını çıkarıp bize döndü.

"Allah aşkına Özge. Yine biri Çakır'a bakmıştır sende neden baktın deyip kızla laf dalaşına girmişsindir. Her zamanki şeyler."

Meriç haklıydı her zamanki şeylerdi ama bu sefer farklıydı.

"Meriç ama bu sefer öyle değil sadece laf dalaşına girmedik." Dedi Özge.

"Off Özge ne olucak en fazla ya. İtmişsindir kızı bu kadar daha ne olabilir." Dedi Meriç. Bu çocuğa ara sıra sinirim bozuluyordu ama çoğu konuda haklıydı ve ben bu çocuğu bu yüzden seviyordum.

"Bu sefer öyle değil Meriç. Kız Özge'yi yerden yere vurdu. Bir de Çakır'a atar yaptı ve kombo laf soktu hahahahah." Melih'in ilk söylediklerine katılsamda son söylediği sinirimi bozdu.

"Oğlum kapa çeneni sikerim belanı!" Dedim sinirle Melih'in kafasına vururken.

"Oha. Kim lan bu kız hemde Çakır'a laf sokmuş ha vayy merak ettim lan kızı kim bu kız?" Dedi Meriç şaşkınlıkla.

"Mavi gözlü atarlı kız."diye mırıldandım.

ATEŞ BAHÇESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin