10.Bölüm: Sevgilimden Uzak Dur!

5.2K 240 7
                                    


Multi:Özge Uzun.

Çakır'dan;

Ne olduğunu anlamamış biçimde Alya'nın emin adımlarla yürümesine bakıyordum. Az önce ne oldu öyle?
Kendime gelip etrafa bakmaya başladım. Herkes şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Gözüm Meriç'e takıldığında 'gördün mü?' der gibi bakışını gördüm. Kendimi toparlayıp hızla tek hamlede ayağa kalktım. Kalktığım gibi bütün öfkemle bağırmaya başladım.

"Siktirin gidin ulan! Oyun mu var? Hadi!"

Herkes başını önüne eğmiş dağılıyordı. Melih, Özge ve Meriç hariç. Hızla Meriç'e doğru yürüdüm.
Yakasına yapıştım. Şimdi o sırıtmasını bir tarafına sokucam.

"Ne sırıtıyorsun lan piç! O ağzını kırarım!"

Özge hemen kolumu tuttu.

"Aşkım tamam sakin ol. Şaşırdı o yüzden öyle yapıyor."

Kolumu sertçe çektim elinden. Gözlerimi bir an Meriç'in piç sırıtışından ayırmıyordum. Hala sırıtıyordu. Sonunda ağzını açıp konuştu.

"Koskoca Çakır Erdem bir kız tarafından yere serildi. Vayy baya komikmiş."

Yakasını daha da sıktım. Adeta burnumdan soluyordum. Sinirimi şuan şu piçten çıkarabilirdim.

"Ulan piç! Ben seni bir yere sererim bir daha kalkmaya halin olmaz puşt!"

Özge tekrar koluma yapışınca yukarı baktım sabır dilercesine şu kız yapışıp duruyor. Melih anlamış olacak ki hızla yanıma gelip beni çekip ayırdı Meriç'ten.

"Abicim tamam sakin ol." Beni sakinleştirmeye çalışırken Meriç'e döndü.

"Meriç sende sırıtıp durma Çakırı daha fazla tutamam dayak yersin!"

Bu çocuk ne kadar şebek olsa da hep doğruyu konuşuyordu. Zaten bu yüzden yanımda. Dişlerimi sıkarken Meriç'e 'aynen öyle' der gibi başımı salladım. Meriç son bir kez sırıttı ve arkasını dönüp gitti. Özge önüme geçti.

"Aşkım o kız sana ne hakla öyle yapabilir? Onu öldüreceğim! Benim sevgilime kimse böyle birşey yapamaz."

Gozlerimi devirdim. Tam gidecekken arkasından söylendim.

"Git Özge Allah aşkına git. Ama dayak yersen yanıma gelip ağlama seni fena yaparım."

Özge durup arkasını döndü.

"Merak etme sevgilim. Beni dövemez ona bu yaptığını ödeteceğim."

Tekrar yürümeye devam ederken arkasından sabır diledim. Bu kız aşırı salak. Beni bile yere serdi onu gebertir haberi yok. Aklıma az önce yaşanan şey gelince delirecek gibi oldum. Yumruklarımı sıkıp dişlerimi sıktım. Melih'in gülmesiyle ona döndüm.

"Bu Özge aşırı mal ya. Çakırı bile rezil etmiş seni diri diri mezara sokar gerizekalı!"

Anırarak gülen Melih'e bir bakış attım ve hemen sustu.

"Ulan benim adım Çakır ise sana bu yaptığını ödeteceğim maviş atarcan!"

Öyle bir kükremiştim ki Melih bile korkuyla bakıyordu. Ama bu yaptığını yanına bırakmayacaktım.

---

Alya'dan

Zaferle sırama otururken hâlâ sırıtıyordum. Nasıl da yere serdim ama. Aferin bana. Aklıma geldikçe gülerim ben. Birden karşıma ellerini göğsünde birleştirip bir ayağını yere vurup duran çakma barbie'ye baktım. Hala sırıtma vardı yüzümde.

ATEŞ BAHÇESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin