1. Proč??

418 10 5
                                    

Ten den byl na urgentu příšerný zmatek, Roman se ani nestačil převléknout a už mu Mery přidělila první případ. Ženu po těžké autonehodě... Na sále dělali s Davidem co mohli, ale už se jim jí nepodařilo zachránit. Romana to naštvalo, ta žena měla doma dvě malé děti... David se ho snažil uklidnit, ale příliš se mu to nedařilo.

„Nemohli jsme nic dělat, divím se, že nezemřela hned na místě. Nic si nevyčítej..."

Roman neodpověděl, zarputile koukal do země a nevnímal jediné Davidovo slovo. Když se však David nečekaně zastavil a nevěřícně upřel zrak na vchod urgentu, podíval se tím směrem i on. Stála tam Zoja...

„Co ta, tady dělá?" Podivil se David.

„To by mě taky zajímalo..."

Roman šel pořád dál a když už byli se Zojou kousek od sebe, jejich pohledy se setkaly. David se mezitím někam vypařil, nikdy Zoju neměl rád...

"Ahoj"

„Ahoj... Kde... Kde se tu bereš?"

"Vracím se na urgent."

„Proč?"

„To je všechno co mi na to řekneš?"

„Zajímá mě, proč jsi tady..."

Zoja mlčela.

„Fajn jak chceš, nic mi neříkej, bude to tak lepší...„ Řekl Roman chladně a odešel.

Způsob jakým to řekl, Zoje vehnal slzy do očí. Ale neměla čas o tom dlouho uvažovat, musela do kanceláře primáře, byli domluveni na půl desátou a už bylo skoro jedenáct...

**************************************

příští část : To nezvládnu!

Modrý kód - Roman a ZojaKde žijí příběhy. Začni objevovat