25. Bez malé lži to nepůjde

262 6 14
                                    

Lucie se zhluboka nadechla a nervózně se dala do vysvětlování :

„O Petru nejde, výsledky budou zítra, něco se jim tam nezdá..."

„Tak o co jde? Co se děje?!"

„Vyptával se mě na tebe jeden dost zvláštní chlápek..."

Zoja sebou cukla. „A co jsi mu řekla?"

„Nic, vůbec jsem se s ním nebavila, ale co když se vyptával i někoho dalšího... Napadlo mě, že by to mohlo mít něco společného s..." Lucie ztišila hlas. „S tím, že se teď vlastně schováváš."

Zoja se Lucce svěřila s tím, že z Prahy utekla, řekla jí ale, že to bylo kvůli jejímu bývalému muži. O výzkumu, kterého se účastnila nikdo nevěděl, jen Roman.

„Jak vypadal?"

„Starší, chlap jako hora..."

Marek... To jsem si mohla myslet. Copak jí prostě nenechají být?! Nejdřív se tu zjeví Lukáš a teď Marek... Kdo se objeví příště?! Hynek?

„Promiň, neměla jsem ti to říkat, musíš být v klidu." Řekla Lucka, když viděla jak její kamarádka zbledla.

„Nic se neděje." Zalhala Zoja a strojeně se usmála.

„Opravdu?"

„Jo, nejspíš to byl jen nějaký pacient... Ten popis mi nic neříká."

„No dobře, tak promiň, že jsem tě otravovala...

„Vážně se nic nestalo." Pokračovala ve lhaní a ani nemrkla.

„Tak já tě nechám odpočívat, měj se, ještě se stavím. A Zojo?"

„Ano?"

„Večer za tebou příjde Roman."

„Fajn, děkuju, měj se."

Jakmile se za Luckou zavřely dveře, vzala Zoja do ruky mobil a vytočila Markovo číslo.

„Prosím, tady Novohradský." Ozvalo z mobilu po chvíli.

„Tady Zoja..."

„Ahoj Zojo, tak jak je v Rubavě? Máš moc milé kolegy... Řekli mi o tobě úplně všechno."

„Kdo tě poslal?"

„Mě? Nikdo."

„Nelži... Byl to Hynek? Nebo můj bývalý šéf?"

„Ani jeden, vyhledal jsem tě sám za sebe. Potřebuji od tebe jednu laskavost."

„A proč bych ti měla jakkoliv pomáhat?!"

„Protože, by jsi určitě nerada, aby se Hynek dozvěděl, kde se schováváš, že?"

„Jsi zmetek!"

„Sejdeme se zítra kolem sedmé v tom parku u sídliště, víš kde ne?"

„Vím..."

„Fajn, tak zatím kočičko."

Zoje se zvedl žaludek. Nevěděla, jestli to bylo ze stresu, nebo z toho jak ji oslovil, každopádně se objevil další problém. Nejenže měla starosti o malou Esterku a Petru, teď se jestě na scéně objevil Marek. Bude muset svoje problémy začít řešit postupně. Nejdřív se vypořádá s tím, jak dopadnou výsledky pitvy, pak se sejde s Markem a nakonec ji nezbyde nic jiného, než doufat, že bude malá Esterka v pořádku." Na těhotnou ženu, která by měla odpočívat, toho bylo skutečně moc.

**************************************

Zvládne to Zoja? Nebo je tohle všechno začátek něčeho zlého?

příští část : Výsledky pitvy

Modrý kód - Roman a ZojaKde žijí příběhy. Začni objevovat