Poté co se s Romanem domluvila, že se po práci sejdou, měla Zoja skvělou náladu. Konečně bude mít příležitost mu všechno povědět. Do večera ale zbývalo ještě spoustu času, teď musela na příjem.
„Tady jste, už jsem vás chtěla nechat vyvolat.” Řekla podrážděně Mery.
„Omlouvám se, o co jde?”
„Vezou napadenou ženu, vypadá to s ní zle. Vezmete si ji vy a doktor Hofbauer.”
Jen co to Mery dořekla, už byl David tady.
„Všechno jsem slyšel, pojedeme rovnou na sál. Běžte se připravit kolegyně.” Řekl, ale na Zoju se ani nepodíval.
Pacientka byla nestabilní a za hodinu operace prodělala už dvě zástavy. David byl nervózní.
„Držte ty háky pořádně!”
„Dělám co můžu!”
„Sakra! Sestro, podvaz!”
„Už to vypadá líp.”
„Tak, teď ještě zašijeme tu ledvinu a budeme zavírat.”
„Skvělá práce.” Řekla Zoja a usmála se.
David ji ale věnoval jen nepřítomný pohled a řekl :
„Hotovo, poprosím o kontrolu nástrojů.”
„Nástroje sedí.” Ozvala se sestra.
„Výborně, budeme šít.”
Když skončili, šli se umýt.
„Co to mělo znamenat na tom sále?” Zeptala se Zoja opatrně.
„Nevím co myslíte.”
„Chápu, že se váš postoj ke mně asi nezměnil, ale nepřeháníte to trochu?”
„Zojo, jestli chcete motat hlavu Romanovi, tak budiš. To si musíte vyřešit sami. Ale já vám nevěřím a upřímně doufám, že se na vás Roman vykašle. Nic jiného si ani nezasloužíte. A teď, když mě omluvíte, musím ještě napsat operační zprávu. ”
Zoja tam zůstala stát s pohledem upřeným na dveře, kterými David odešel. Cítila jak ji po tváři tečou slzy. Tak moc si přála aby jí Roman odpustil. Podívala se na hodinky a zjistila, že ji za půl hodiny končí služba. Čas jejího setkání s Romanem se neodvratně blížil.
**************************************
příští část : Druhá šance?
ČTEŠ
Modrý kód - Roman a Zoja
FanficTento příběh bude o dvou postavách ze seriálu MODRÝ KÓD. Konkrétně o Romanovi a Zoje. Roman - Původem Rus se specializací na traumatologii, neurologii a neurochirurgii. Má zvláštní schopnosti, o kterých nemluví, občas jen na pacienty přiloží své ruc...