Ο Τάιλερ είναι εξαφανισμένος. Λείπει εδώ και λίγες μέρες... Το κινητο του είναι κλειστό . Δεν μπορούμε να τον βρούμε πουθενά... Ούτε με ξόρκι εντοπισμού. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πια.... Ανησυχώ... Ελπίζω μόνο να είναι καλά.
"Ντέιμον... Είχες νέα;" Τον ρωτάω όταν τον βλέπω στο δωμάτιο μου.
"Όχι... Δυστυχώς τίποτα" μου λέει.
"Δεν μπορεί... Γιατί το κάνει αυτό; Πού είναι;" Τον ρωτάω.
"Δεν ξέρω Ίζαμπελ...αν ήξερα δεν θα ήμουν εδώ τώρα" μου λέει.
"Η Κλαίρη τι λέει;" Τον ρωτάω.
"Δεν μπορεί να κάνει τίποτα" μου λέει.
"Κάτι θα υπάρχει που θα μπορούμε να κάνουμε" του λέω.
"Τα ξόρκια σου δεν πιάνουν... Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι μόνος και ότι έχει γίνει ξόρκι πάνω του ώστε να μην μπορέσει κανείς να τον βρει... Και μόνο ένα άτομο υποψιάζομαι αυτή την στιγμή" μου λέει.
"Η Κάθριν"Μεριά Τάιλερ
"Αφησέ την Κάθριν... Εμένα θέλεις... Από την αρχή ήθελες εμένα... Απλά την χρησιμοποιείς για να με φέρεις κοντά σου... Είμαι εδώ τώρα
Άφησε την" λέω στην Κάθριν
"Ναι ... μπορεί να την χρησιμοποιησα....αλλά δεν είπα ποτέ μου ότι θα την αφήσω... Αυτή...ήταν η αιτία που έφυγες μακριά μου... Πού εγώ έφυγα μακριά σου" μου λέει.
"Κάθριν... ήξερες εδώ και πολύ καιρό ότι δεν σε θέλω... Γιατί το κάνεις αυτό;" Την ρωτάω.
"Γιατί εγώ σε θέλω... Σε θέλω από τότε που σε δημιούργησα... Για αυτό σε έκανα αυτό που είσαι...για να είμαστε μαζί μια μέρα" μου λέει.
"Δεν σε αγαπάω Κάθριν" της λέω.
"Και ποια αηαλας; Την Ίζαμπελ;" Με ρωτάει
"Ξέρεις; Ξέρεις για εκείνη;" Την ρωτάω.
"Φυσικά και ξέρω...τι νομίζεις; Τόσα χρόνια σε παρακολουθώ Τάιλερ" μου λέει.
"Για αυτό τα κάνεις όλα αυτά; Για αυτό με έφερες εδώ; Για να με εκδικηθείς που αγαπάω άλλη;" Την ρωτάω.
"Αν δεν σε έχω εγώ... Δεν θα σε έχει καμία... Το κατάλαβες;" Με ρωτάει.
"Δεν είσαι το κέντρο της προσοχής Κάθριν...πέρασαν πολλά χρόνια... Σε ξεπέρασα.. πήγα πάρα κάτω... Κάνε και εσύ το ίδιο" της λέω.
"Αυτό δεν θα γίνει ποτέ... Είσαι δικός μου... Το κατάλαβες... Δικός μου"Μεριά Ίζαμπελ
"Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο;" Ρωτάω την Κλαίρη.
"Όχι.. έχουμε δοκιμάσει τα πάντα" λέει εκείνη.
"Μήπως να ξανά κάνω το ξόρκι;" Την ρωτάω.
"Ίζαμπελ... Το έχουμε δοκιμάσει τόσες φορές σου είπα.. δεν θα πιάσει" μου λέει ο Ντέιμον.
"Μα κάτι πρέπει να κάνουμε... Να είναι όντως με την Κάθριν τότε κινδυνεύει" λέω.
"Η Κάθριν δεν θα τον πειράξει" μου λέει ο Ντέιμον.
"Πώς είσαι τόσο σίγουρος;" Τον ρωτάω.
"Είναι ερωτευμένη μαζί του Ίζαμπελ.... Τον θέλει από πριν... Πριν γίνει βρυκόλακας... Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που τον άλλαξε...για να είναι για πάντα μαζί" μου λέει.
"Ουάου" λέω μόνο.
"Μεγάλος έρωτας" λέει η Κλαίρη..
"Ο Τάιλερ; Την .. αγαπάει ακόμα;" Ρωτάω
"Κανείς δεν ξέρει... Μετά την Κάθριν βέβαια είχε και άλλες περιπέτειες... αλλά ποτέ δεν μιλάει για αυτά" λέει ο Ντέιμον
"Μάλιστα" λέω.
Δεν τα ήξερα όλα αυτά και ούτε ήθελα να μάθω" εγώ πρέπει να πάω σπίτι... Αν έχετε κάτι νεότερο... Ενημερώστε με" λέω και αφού παίρνω την τσάντα μου βγαίνω από το σπίτι.
Γύρισα στο σπίτι μου..
Εκεί ήταν η Άρια και η Τζένα.
"Κορίτσια... Έχετε ώρα που έχετε έρθει;" Τις ρωτάω.
"Όχι... Μόλις ήρθαμε" μου λέει η Άρια.
"Ήρθαμε να δούμε πώς είσαι" μου λέει η Τζένα και πάμε στο δωμάτιο μου..
Τα κορίτσια ξέρουν τα πάντα... Και για εμένα αλλά και για τους υπόλοιπους. Δεν ήθελα να τα έχω κρυφά από τις φίλες μου... Ήθελα να τα πω κάπου... Να μπορώ να μιλάω σε κάποιον για αυτά γιατί αλλιώς θα τρελαθώ.
"έχουμε νέα από τον Τάιλερ;" Ρωτάει η Άρια.
"Τίποτα" της λέω.
"Γιατί δεν χρησιμοποιείς την μαγεία σου; Ίσως καταφέρεις κάτι" μου λέει η Άρια.
"Δεν γίνεται... Το δοκιμασα πολλές φορές" της λέω.
"Και τώρα τι; Δεν υπάρχει κάτι που να μπορείτε να κάνετε;" Ρωτάει η Τζένα.
"Τίποτα... Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε να επικοινωνήσει εκείνος μαζί μας... Αν και νομίζω ότι αν είναι όντως με την Κάθριν δεν θα το κάνει"Μεριά Τάιλερ
"Τι άλλο θες Κάθριν; Είμαι εδώ. Κατάφερες αυτό που ήθελες" της λέω.
"Όχι... Μέχρι να γίνεις δικός μου δεν θα έχω καταφέρει αυτό που θέλω" μου λέει" Κέιτ... Τζον" λέει μετά.
"Κάθριν" λέει μια κοπέλα... Αυτή θα είναι η Κέιτ.
"Πηγαίνετε στο Μπρίστολ.... Και να έχετε από κοντά την Ίζαμπελ Σούαν... Θέλω πλήρη αναφορά για ότι κάνει" λέει η Κάθριν.
"Όχι... Οχιιιιι"______________________________________________
Χεϋ
Αυτό είναι το πρώτο κεφάλαιο και η συνέχεια του προηγούμενου βιβλίου.
Ο Τάιλερ στα χέρια της Κάθριν χωρίς να δείχνει κανένα σημείο ζωής.
Τι τον οδήγησε πίσω σε αυτή;
Μήπως κάτι έχει η Κάθριν με το οποίο τον κρατάει στο χέρι ή κάτι άλλο συμβαίνει;
Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο.
Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋💋💋
YOU ARE READING
The Vampires [Book 2]
Vampire[Αναγκαστική Η Ανάγνωση Του Πρώτου Βιβλίου "The Vampires"] Μετά το μήνυμα που μετέφερε η Μπέβερλι στον Τάιλερ από την Κάθριν... εκείνος εξαφανίζεται χωρίς να πει τίποτα σε κανέναν. Μήνες τον αναζητούν χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ξαφνικά ανακαλύπτουν πο...