Κεφάλαιο 23

171 25 0
                                    

Ο Ντέιμον είναι σπίτι μου... Δεν θα τον άφηνα μόνο του... Βασικά δεν ήθελε να μάθει και ο Τάιλερ κάτι για αυτό. Η Τζένα ήταν και εκείνη μαζί μας... Ένιωθε πολύ άσχημα για αυτό παρόλο που το έκανε χωρίς την θέληση της.
"Όλα καλά εδώ;" Ρωτάει η Άλισον όταν μπαίνει στο δωμάτιο.
"Ναι... Θα το διορθώσω... Δεν τον αφήσω να πεθάνει" λέω στην Άλισον κλαίγοντας και πέφτω στην αγκαλιά της.
"Είσαι ο μόνος άνθρωπος που βλέπει σε εκείνον κάτι άλλο από αυτό που όλοι λένε οι είναι... Ξέρω ότι θα τον βοηθήσεις"μου λέει η Άλισον και φεύγει από το δωμάτιο.
Του μένει λιγότερο από μία μέρα μέχρι να εξαπλωθεί το δηλητήριο και στο υπόλοιπο σώμα του. Πρέπει κάτι να κάνω. Τον είδα να ξυπνάει. Είδα την έκφραση του πόνου στο πρόσωπο του.. το δέρμα του άρχιζε να ασπρίζει και με το ζόρι μπορούσε να κινηθεί.
"Ντέιμον" του λέω.
Ξάπλωσα δίπλα του και του κράτησα το χέρι.
"Δεν χρειάζεται να είσαι εδώ... Φύγε... Αργά ή γρήγορα θα πεθάνω" μου λέει αδύναμα.
"Δεν θα σε αφήσω" του λέω και σφίγγω το χέρι του.
"Ίζαμπελ... Θέλω να σου ζητήσω κάτι πριν... Πριν πεθάνω" μου λέει.
Καταλάβαινα ότι πονάει από την φωνή του.
"Τι είναι;" Τον ρωτάω.
"Θέλω να με συγχωρέσεις για όλα όσα σου έχω κάνει και γενικά για ότι έχω κάνει... Αυτός θα είναι ένας ωραίος τρόπος για να φύγω" μου λέει.
"Σταμάτα...σε έχω συγχωρέσει... Σε έχω συγχωρέσει... Απλά Σταμάτα να λες ότι θα πεθάνεις... " Του λέω.
"Θα πεθάνω...μια μέρα έχω ακόμα.... Οι επόμενες ώρες θα είναι χειρότερες από αυτό που βλέπεις για αυτό σου λέω να με αφήσεις" μου λέει.
"Όχι" φωνάζω" Δεν θα σε αφήσω να πεθάνεις"ξανά φωνάζω και βγαίνω απο το δωμάτιο.
Αν ένας αρχικός είναι ο μόνος τρόπος για να σώσω τον Ντέιμον... Θα τους βρω.. Δεν θα τον αφήσω να πεθάνει.

Μεριά Τάιλερ

"Ντέιμον.... Ντέιμον" φωνάζω μέσα στο σπίτι αλλά καμία απάντηση.
Πάλι εξαφανισμένος. Τον πήρα τηλέφωνο αλλά δεν απαντάει. Το ίδιο και η Ίζαμπελ... Κάτι συμβαίνει εδώ...  Έφυγα απο το σπίτι και πήγα στης Ίζαμπελ. Μου άνοιξε την πόρτα η Άλισον.
"Τάιλερ" μου λέει όταν με βλέπει.
"Γεια" λέω εγώ.
"Τι μπορώ να κάνω για εσένα;" Με ρωτάει.
"Ψάχνω την Ίζαμπελ...είναι εδώ;"την ρωτάω.
"Δυστυχώς όχι...έχει πάει με την Τζένα και την Άρια για δύο μέρες στο εξοχικό μου κοντά στην λίμνη... Είναι έξω από Μπρίστολ"  μου λέει.
"Δεν με ενημέρωσε για αυτό" της λέω.
"Ναι ξέρω... έγινε ξαφνικά... Η Τζένα είχε ανάγκη να ξεσπάσει λίγο μετά από όλα αυτά και έτσι πήγαν" μου λέει.
"Εντάξει αν επικοινωνήσει με εσάς πριν από εμένα πείτε της ότι την ψάχνω" της λέω.
"Φυσικά Τάιλερ" λέει και τότε φεύγω.
Στο εξοχικό; Μα καλά γιατί δεν με ενημέρωσε;

Μεριά Ίζαμπελ

Βρήκα την Κάθριν... Δεν ήταν πολύ μακριά από Μπρίστολ... Μάλλον θέλει να έχει απο κοντά τον Τάιλερ. Μένουν σε ένα σπίτι έξω από την Πόλη. Δίστασα στην αρχή αλλά τελικά χτύπησα την πόρτα. Μου άνοιξε η Κέιτι... Την θυμάμαι σαν χθες όταν με ειδοποίησε για την Κάθριν.
"Είσαι;" Λέει όταν με βλέπει.
"Με θυμάσαι έτσι; Συναντηθήκαμε μήνες πριν"της λέω.
"Ίζαμπελ... Τι κάνεις εδώ;" Με ρωτάει.
"Θέλω να δω τους αρχικούς" της λέω.
"Αυτό δεν νομίζω ότι το θέλεις" μου λέει.
"Το θέλω... Είναι η μόνη μου ελπίδα" της λέω.
"Τι έγινε;" Με ρωτάει.
"Ένας λυκάνθρωπος δάγκωσε τον Ντέιμον...  Μόνο εκείνοι μπορούν να τον βοηθήσουν" της λέω.
"Ξέρεις ότι αυτό θα έχει και τίμημα... Οι αρχικοί ποτέ δεν σε βοηθούν χωρίς αντάλλαγμα" μου λέει.
"Θα κάνω" της λέω.
"Ίζαμπελ σοβαρεψου... Είναι οι αρχικοί... Μπορούν να σε βάλουν να κάνεις το οτιδήποτε" μου λέει.
"Θα κάνω ότι μου πουν.... Δεν έχω σκοπό να αφήσω τον Ντέιμον να πεθάνει"

______________________________________________

Χεϋ

Τι κάνετε;

Αυτό είναι το κεφάλαιο.

Ο Ντέιμον είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση.

Ο Τάιλερ ψάχνει για εξηγήσεις ενώ η Ίζαμπελ κάνει μια επίσκεψη στους αρχικούς με σκοπό να βοηθήσει τον Ντέιμον.

Θα δεχτούν οι αρχικοί να την βοηθήσουν;

Αν ναι; Ποιο θα είναι το αντάλλαγμα που θα της ζητήσουν για την βοήθεια που θα της προσφέρουν;

Θα καταφέρει να σώσω τον Ντέιμον;

Ο Τάιλερ θα μάθει για όλα αυτά που γίνονται πίσω από την πλάτη του;

Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο.

Τα λέμε στο επόμενο

Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

The Vampires [Book 2]Where stories live. Discover now