Σήμερα πέρασα την μέρα μου με την αδερφή μου... Μιλήσαμε τόσο πολύ και είπαμε όλα τα ενδιαφεροντα μας... Είμαστε τόσο διαφορετικές... Σαν το μαύρο με το άσπρο. Εκείνη είναι επιθετική κάποιες φορές ξινή και ατίθαση... Ενώ εγώ είμαι γλυκιά καθόλου επιθετική και καθόλου αντιδραστική. Αλλά Μ αρέσει που είμαστε διαφορετικές. Μπορεί να μοιάζουμε ένα δύο σταγόνες νερό αλλά στον χαρακτήρα είμαστε πολύ διαφορετικές.
"Τι κάνουν εδώ οι αδερφούλες" λέει ο Ντέιμον.
" Τα λέμε" του λέει η Έμιλυ.
"Πότε θα σταματήσεις να έχεις αυτή την ξινή έκφραση στο πρόσωπο σου... Κοίτα η αδερφή πόσο γλυκιά είναι" της λέει.
"Πότε θα σταματήσεις να έχεις άποψη για όλα;" Τον ρωτάει η Έμιλυ.
"Πώς γνωριστήκατε εσείς;" Τους ρωτάω.
"Ο Τάιλερ ήταν φιλος του Σαμ... Πριν δύο 3 χρόνια γνώρισα εγώ τον Τάιλερ... Ήμουν 15...ο Τάιλερ είχε επισκεφθεί τον Σαμ.. και έτσι τον γνώρισα... Μετά τυχαία γνώρισα και τον Ντέιμον... Είχε έρθει για να βρει τον Τάιλερ.. " μπου λέει η Έμιλυ.
"Νομίζω ότι εσύ και ο Τάιλερ είχατε χρόνια να βρεθείτε" λέω στον Ντέιμον..
"Ναι είχαμε...εκτός από εκείνη την φορά... Βασικά τον είδα για πολύ λίγο.." μου λέει.
"Εσύ πως τους γνώρισες;" Με ρωτάει η Έμιλυ.
"Τον Τάιλερ τον γνώρισα στο σχολειό... Έπεσε πάνω μου και έπεσα πάνω του καταλάθος... Τον Ντέιμον ξαφνικά και επιδεικτικα" λέω.
"Είναι πολύ επιδεικτικός" λέει η Έμιλυ.
"Κορίτσι μου...σας αφήνω... Πείτε τα εσείς" λέει ο Ντέιμον και φεύγει.
Ήμασταν στην καφετέρια εμείς.. σε λίγο θα έρθουν και η Άρια με την Τζένα.
"Εσύ τα έχεις με τον Τάιλερ σωστά;" Με ρωτάει.
"Ναι" της λεω
"Όταν σε κοιτάει ο Ντέιμον τα μάτια του λάμπουν" μου λέει.
"Τι; Όχι. Όχι" της λέω.
"Κι όμως... Λάμπουν... Το ξέρω...γιατί έτσι έλαμπαν και τα δικά μου κάποτε... Όταν είχα ερωτευτεί κάποιον" μου λέει.
"Δεν τρέχει τίποτα ανάμεσα σε εμένα και τον Ντέιμον... Τον Τάιλερ τον αγαπάω"Μεριά Ντέιμον
"Πού ήσουν;" Με ρωτάει ο Τάιλερ όταν μπαίνω στο σπίτι.
"Βόλτα... Πέτυχα και τις δίδυμες" του λέω.
"Ναι μου είπε θ Ίζαμπελ ότι θα περάσουν την μέρα τους μαζί" μου λεει.
"Η Έμιλυ... Σε θέλει ακόμα έτσι;" Τον ρωτάω.
"Δεν ξέρω... Αλλά και να με ήθελε...εγώ τώρα έχω φτιάξει την ζωή μου" μου λέει.
"Ήσουν ερωτευμένος μαζί της αδερφούλη" του λέω.
"Και με την Ίζαμπελ είμαι ερωτευμένος" μου λέει.
"Μήπως επειδή είναι ίδια η Έμιλυ;" Τον ρωτάω.
"Σκάσε Ντέιμον... Δεν έχουν καμία σχέση" μου λέει.
"Εγώ μια παρατήρηση έκανα" του λέω.
"Να λείπουν οι παρατηρήσεις σου" μου λέω.
"Ότι πεις αδερφέ"Μεριά Ίζαμπελ
Τα κορίτσια γνώρισαν την αδερφή μου... Είχαν την ίδια έκπληξη που είχα και εγώ όταν την είδα για πρώτη φορά. Μετά από λίγο το συνηθίζεις. Συνηθίζεις την ομοιότητα όμως την μεγάλη διαφορά στον χαρακτήρα μας.
"Εγώ θα πάω από τον Τάιλερ...θα έρθεις;" Την ρωτάω.
"Πάμε" μου λέει.
Πήγαμε στο σπίτι του.
"Καλώς τες" λέει όταν ανοίγει την πόρτα.
"Τι κάνεις;" Τον ρωτάω.
"Καλά... εσείς; Πώς παει η σχέση μεταξύ σάς;" Μας ρωτάει.
"Πολύ καλά...δεν ταιριάζουμε και σε πολλά άλλα δεν έχει σημασία" του λεω και η Έμιλυ γελάει.
"Βασικά δεν ταιριάζουμε σε τίποτα" λέει η Έμιλυ.
"Δεν πειράζει... αρκεί η εξωτερική ομοιότητα... Η εσωτερική δεν εχει και πολύ σημασία" λέει ο Τάιλερ.
"Τώρα που μας βλέπεις .. καταλαβαίνεις ποια είναι ποια;" Τον ρωτάω.
"Ναι... Δεν ντύνεστε με τον ίδιο τρόπο" μου απαντάει.
"Όπα.." λέει ο Ντέιμον όταν μπαίνει στο σπίτι.
"Εσύ είσαι η Ίζαμπελ" λέει και με δείχνει.
"Σωστά" του λέω.
"Τουλάχιστον μπορώ να σας ξεχωρίζω" λέει.
"Προς το παρόν" του λέει η Έμιλυ.
"Τι εννοείς;" Την ρωτάει ο Ντέιμον.
" Θα σε κάνω να μας μπερδέψεις"______________________________________________
Χεϋ
Τι κάνετε;
Αυτό είναι το κεφάλαιο..
Δεν έχω κανένα νέο να σας πω...
Τα λέμε στο επόμενο
Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
STAI LEGGENDO
The Vampires [Book 2]
Vampiri[Αναγκαστική Η Ανάγνωση Του Πρώτου Βιβλίου "The Vampires"] Μετά το μήνυμα που μετέφερε η Μπέβερλι στον Τάιλερ από την Κάθριν... εκείνος εξαφανίζεται χωρίς να πει τίποτα σε κανέναν. Μήνες τον αναζητούν χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ξαφνικά ανακαλύπτουν πο...