Γυρνάμε τόσες μέρες... Αλλά ακόμα κανένα ίχνος του Τάιλερ... Πρέπει να μετακινείται... Στην Νέα Υόρκη δεν είναι πάντως... Έφυγε... Η Κάθριν τον κρατάει και δεν ξέρω με τι... Και δεν ξέρω αν είμαι και τόσο δυνατή ώστε να τα βάλω μαζί της.... Πρέπει όμως... Πρέπει να φέρω τον Τάιλερ πίσω...
"Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο... Συνέχεια τα ξόρκια βγάζουν διαφορετικούς προορισμούς" λέω στα κορίτσια.
"Πρέπει να χωριστούμε" μου λέει η Άρια.
"Όχι... Είναι επικίνδυνο....θα μείνουμε μαζί"Μεριά Τάιλερ
"Η δικιά σου δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ έτσι;"μου λέει.
"Τι εννοείς;" Την ρωτάω.
"Σε ψάχνει... Καλά αυτή την φορά είναι μόνη... Χωρίς τον Ντέιμον" μου λέει.
"Γαμωτο" λέω.
"Μην ανησυχείς... Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρει... Έχει πείσμα" μου λέει.
"Εσύ τι λες αυτό;" Την ρωτάω.
"Ναι εγώ το λέω... Δεν το περίμενες έτσι; Ξέρεις δεν είμαι τόσο αναίσθητη..... Τα γεγονότα με έκαναν σκληρή" μου λέει.
"Ποιά γεγονότα; Δεν έχεις καμία σχέση με την κοπέλα που είχα γνωρίζει... Δεν έχεις καμία σχέσηε με την κοπέλα που είχα αγαπήσει... Με την κοπέλα που είχα ερωτευτεί....θα έδινα τα πάντα για εσένα τότε... Αλλά εσύ έφυγες...με άφησες και έφυγες χωρίς καμία εξήγηση και 2 χρόνια τώρα ζούσα με την σκέψη σου... Το που είσαι; Το τι κάνεις; Αν είσαι καλά ; Αν όχι; Βασανίζουν" της λέω.
"Και μετά είπες για να είμαι καλύτερα και να νιώθω την παρουσία της γιατί δεν τα φτιάχνω με...." Λέει αλλά την σταματάω.
"Σταμάτα...δεν είναι έτσι..." Της λέω..." Την Ίζαμπελ την αγαπάω" συνεχίζω.
"Αααα ναι... Γιατί την αγαπάς τόσο πολύ όσο αγαπούσες εμένα;" Με ρωτάει.
"Δεν έχει καμία σχέση με εσένα" της λέω.
"Είναι σαν εμένα... Για αυτό την αγαπάς... Σε εκείνη βλέπεις εμένα" μου λέει.
"Σκάσε" της λέω.
"Όχι δεν θα σκάσω...ξέρεις ότι έχω δίκιο... ξέρεις ότι δεν θα πάψεις ποτέ να με αγαπάς" μου λέει και την τραβάω και την φιλάω.
Δεν άντεξα. Ήθελα τόσο πολύ να το κάνω. Φοβόμουν να μην μας δει και η Κάθριν... Αν το έβλεπε αυτό θα την σκότωνε έτσι την άφησα.
"Ήξερα ότι Μ αγαπάς... Και εγώ σ αγαπούσα... Και ακόμα το κάνω" μου λέει.
"Τότε γιατί έφυγες;" Την ρωτάω.
"Γιατί η...." Λέει αλλά σταματάει.
"Τι κάνουν οι αγάπες μου εδώ;" Μας διακόπτει η Κάθριν.
"Τίποτα... Βλέπουμε πως θα κινηθούμε" της λέω.
"Ψάξε να βρεις την Ίζαμπελ" λέει η Κάθριν" κάτι πήρε το αυτί μου ότι ψάχνει να βρει τον Τάιλερ και δεν το θέλουμε αυτό" λέει.
Εκείνη δεν έκανε τίποτα.
"Κάντο λοιπόν" λέει ξανά η Κάθριν.
Εκείνη το έκανε...δεν είχε και άλλη επιλογή.
"Ψάχνει" λέει.
"Πού βρίσκεται;" Ρωτάει η Κάθριν.
"Όχι πολύ μακριά από την περιοχή που βρισκόμαστε" λέει.
Αχ ρε Ίζαμπελ.
"Τάιλερ... Βρες την" μου λέει η Κάθριν.
"Τι;" Την ρωτάω.
"Για να μην την σκοτώσω βρες την... Και φρόντισε να μην ξανά μπλεχτεί στα πόδια μας... αλλιώς θα πεθάνει χωρίς δεύτερη σκέψη" μου λέει.
Έχω την ευκαιρία να τη σώσω.
"Πρόσεξε καλά... Αν δεν επιστρέψεις πίσω... Θα πεθαίνει και η κοπέλα εδώ...αλλα και η Ίζαμπελ" μου λέει και εγώ εξαφανίζομαι.
Δεν με συμφέρει να μην γυρίσω πίσω.Μεριά Ντέιμον
Δεν έχω ιδέα που μπορεί να βρίσκεται η Ίζαμπελ και αυτό με κάνει να ανησυχώ όλο και περισσότερο. Αν πάθει κάτι θα τρελαθώ. Δεν θα το αντέξω. Πρέπει να την βρω... Να την πάω πίσω.. αν θέλει τόσο πολύ τον Τάιλερ ας πάθω κάτι εγώ και να τον βρω...όχι εκείνη.
Μεριά Ίζαμπελ
"Τι σκέφτεσαι;" Με ρωτάει η Άρια.
"Τα πάντα...όλα όσα έχουν συμβεί" λέω.
"Και συγκεκριμένα τον Ντέιμον" λέει.
"Ο Ντέιμον ξέρει πολύ καλά πως να είναι μαλακας" της λέω.
"Τον νοιάζεσαι όμως... Και αυτό κάτι σημαίνει" μου λέει.
"Δεν ξέρω τι νιώθω για εκείνον... Το μόνο που ξέρω είναι οτι τον Τάιλερ τον θέλω... Τον θέλω πολύ... Και δεν θέλω να τον πληγώσω" της λέω.
"Τότε μην το κάνεις... Ξεκαθάρισε τα πράματα και πήγαινε μπροστά... " Μου λέει
"Πάμε τώρα να κοιμηθούμε...μας περιμένει δύσκολη μέρα αύριο"______________________________________________
Χεϋ
Τι κάνετε;
Ακόμα δεν έχουμε μάθει ποια είναι η κοπέλα που ήταν ερωτευμένος παλιά ο Τάιλερ... μετά την Κάθριν φυσικά.
Πάει κάπου το μυαλό σας;
Ο Ντέιμον θα βρει την Ίζαμπελ;
Ο Τάιλερ θα καταφέρει να διώξει μακριά την Ίζαμπελ;
Αν ναι; Πώς θα το καταφέρει;
Ποια θα είναι η στάση του Ντέιμον σε όλο αυτό;
Ελπίζω να σας άρεσε ...τα λέμε στο επόμενο
Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋💋💋
YOU ARE READING
The Vampires [Book 2]
Vampire[Αναγκαστική Η Ανάγνωση Του Πρώτου Βιβλίου "The Vampires"] Μετά το μήνυμα που μετέφερε η Μπέβερλι στον Τάιλερ από την Κάθριν... εκείνος εξαφανίζεται χωρίς να πει τίποτα σε κανέναν. Μήνες τον αναζητούν χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ξαφνικά ανακαλύπτουν πο...