Κεφάλαιο 11

196 24 0
                                    

Το σχολείο τελειωσε...  Η ζωή μου από εδώ και πέρα θα αλλάξει τελείως... Είμαι πλέον ενήλικη. Δεν έχω ξαναδεί τον Τάιλερ μετά από εκείνη την κουβέντα που είχαμε. Δύο μήνες έχουν περάσει... Ο Ντέιμον είναι δίπλα σου σε όλα...αλλά δεν είναι το ίδιο... Τον Τάιλερ τον αγαπώ...ενώ τον Ντέιμον τον νοιάζομαι. Του το έχω ξεκόψει... Είμαστε μόνο φίλοι πλέον... Δείχνει να το έχει αποδεχτεί... Μάλιστα έχει και κοπέλα. Συμπαθητική είναι... Τώρα όλα είναι μια χαρά μεταξύ μας... Όπως και όλα είναι μια χαρά για τον Τάιλερ... Φαίνεσαι ότι περνάει πολύ καλά με την Κάθριν.

Μεριά Τάιλερ

"Σαμ... Κάναμε ήδη πολλά... φτάνει... Δεν φταίνε όλοι για αυτό που έγινε" του λέω.
"Θέλω να μην μείνει κανείς το κατάλαβες;" Μου λέει.
"Σαμ... Έχουν περάσει τόσα χρόνια... Γιατί θες ακόμα να εκδικηθείς;" Τον ρωτάω.
"Οι άνθρωποι σκότωσαν την μητέρα μου... Την μητέρα μας επειδή ήταν μάγισσα.. και ήταν από τις δυνατότερες..... Ήταν αιρετική... Διασταύρωση βρυκόλακα-Μάγισσας και αυτό την έκανε ακόμα πιο δυνατή... Την σκότωσαν οι άνθρωποι... Δεν θέλω να μείνει κανένας... Θέλω όλος ο κόσμος να είναι από βρυκόλακες... Ώστε να μην πάθει ποτέ κανείς κακό από ανθρώπους κάποιος του είδους μας" μου λέει.
Η αλήθεια είναι ότι αυτή είναι μια τραγική ιστορία αλλά δεν εξηγεί τόση κακία για τους ανθρώπους. Δεν φταίνε όλοι για αυτό που έγινε... Εγώ όμως δίπλα τους...έχω γίνει ένα τέρας... Άρχισα να τρέφομαι ξανά με ανθρώπινο αίμα.. δεν φανταζόμουν ότι θα το ξανά έκανα αυτό. Είμαι σαν και αυτούς που κορόιδευα...έχω γίνει σαν τον Ντέιμον... Ένα τέρας.. που δεν μπορεί να ελέγξει την δίψα του.

Μεριά Ντέιμον

"Για που το έβαλες εσύ;" Την ρωτάω.
"Έχω δουλειά" μου λέει.
"Έλα εδώ" της λέω και την φιλάω.
Προσπαθώ να φτιάξω την ζωή μου. Χωρίς την Ίζαμπελ... Την αγαπάω...αλλά ξέρω ότι ποτέ δεν θα την έχω όπως την έχει ο Τάιλερ... Ακόμα και μετά από όσα της είπε εκείνη ανήκει ακόμα σε αυτόν.
"Πού έχεις χαθεί;" Με ρωτάει.
"Σκέφτομαι" της λέω.
"Ντέιμον.. δεν είναι κακό να κρύβεις τα συναισθήματα σου" μου λέει.
"Βάλερι άστο...δεν έχει κανένα νόημα" της λέω.
"Βγάλτο από μέσα σου" μου λέει.
"Απλά.... Είμαι ερωτευμένος με μια κοπέλα που δεν θα μπορέσω ποτέ να έχω" της λέω τελικά.
"Όλοι αγαπήσαμε.. δεν πρέπει να ντρέπεσαι για αυτό" μου λέει.
"Πολύ χαλαρή δεν είσαι;" Την ρωτάω.
"Πάλεψε για εκείνη... Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο" μου λέει.
"Όσο και να παλέψω εκείνη πάντα θα ανήκει σε άλλον" της λέω.
"Οι άνθρωποι δεν είναι αντικείμενα για να ανήκουν σε κάποιον... Και αν έτσι το θέτεις... Πιστεύω ότι μπορεί να ανήκει και σε εσένα αν το παλέψεις" μου λέει.
"Μια χαρά δεν είμαστε; Δεν θέλω να παλέψω για τίποτα" της λέω.
Μάταιος κόπος. Δεν θα βγει τίποτα.
" Ναι καλά είμαστε" μου λέει.
"Ωραία.. Σταμάτα να μιλάς τότε" της λέω και αφού την ρίχνω στο κρεβάτι την ξανά φιλάω.
Καιρός να φτιάξω την ζωή μου.. μακριά της... Όσο και αν αυτό με πονάει.

Μεριά Τάιλερ

"Κάθριν.... Πρέπει να σταματήσετε... Είναι τρελό αυτό που κάνετε" λέω.
"Δεν είναι... Κατέστρεψαν την οικογένεια μου" μου λέει.
"Δεν θέλω να συνεχίσω να το κάνω αυτό Κάθριν" της λέω.
"Δεν θα συνεχίσεις... Έτσι και αλλιώς... Δεν μας κάνεις.... Είσαι αδύναμος γιατί δεν τρεφοσουν με ανθρώπινο αίμα... " Λέει.
Τι εννοούσε με αυτό; Θα με αφήσει να φύγω;
"Τι εννοείς;" Την ρωτάω.
"Ότι για την ώρα είσαι ελεύθερος... Αλλά εγώ θα σε βρω... Εμείς οι δύο θα ξανά είμαστε μαζί... Ο κόσμος να χαλάσει" λέει.
" Πριν φύγω θέλω κάτι από εσένα"της λέω.
"Θέλεις να την αποχαιρετήσεις" λέει.
"Ναι" της λέω εγώ.
"Πήγαινε... έτσι και αλλιώς δεν θα την ξανά δεις σύντομα" λέει και πάω μέσα.
"Φεύγεις εεε;" Μου λέει.
"Εμ"
"Μην πεις τίποτα.... φύγε... Είσαι ελεύθερος" μου λέει.
"Θέλω να μάθω γιατί έφυγες τότε... Δεν θα φύγω αν δεν μου πεις " της λέω.
"Η Κάθριν... Είχε μάθει για εμάς... Και πήρε μαζί της... Δεν ήθελα να πεθάνω ξέρεις" μου λέει.
"Με τι σε εκβίασε η Κάθριν;" Την ρωτάω.
"Με τίποτα" μου λέει.
Λέει ψέματα.
"Πες μου" επιμένω.
"Δεν ήταν τίποτα... Απλά θα με σκότωνε... Και φοβόμουν... Φοβόμουν πολύ" μου λέει.
"Θα γυρίσω να σε βρω " της λέω.
"Θα το σκάσω... Εγώ θα σε βρω"

______________________________________________

Χεϋ Μάι λοβς..

Τι κάνετε;

Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο...

Ο Τάιλερ θα επιστρέψει πίσω.

Πώς θα είναι η κατάσταση μεταξύ εκείνου και της Ίζαμπελ;

Θα την θέλει πίσω η όχι;

Αν ναι; Θα καταφέρει να την κερδίσει;

Πώς θα αντιδράσει ο Ντέιμον με την επιστροφή του αδερφού του;

Ποιες θα είναι οι μεγάλες αποκαλύψεις που θα ακολουθήσουν στην συνέχεια;

Ελπίζω να σας άρεσε...

Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλάκια πολλά 💋💋💋💋💋💋💋💋

The Vampires [Book 2]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang